Usługa działa dokładnie tak jak napisałem w tym poście:
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 05#p879477 we wszystkich taryfach PInK: 1, 9 i 19zł (tzn. tak powinno działać wg regulaminu oferty PInK) - z tym że z PInK1 należy przejść do PInK9.
Ale od około 15 czerwca Play się zorientował, że popełnił gafę (wyjaśnienie w poście) i zrobił tak:
http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 30#p879102
Z tego co napisał Karlos20, to Play rozszerzył ten "bajer" również na migrujących z abonamentu (niezgodnie z regulaminem).
@Garfield: Tak (jeśli usługa się nie aktywuje, to najpierw reklamacja i ewentualnie przedłużanie ważności konta doładowaniami np. po 5zł aż do momentu aktywacji usługi, minimum po kolejnych 2-3 dniach aktywujemy dopiero bonus).
Trochę nam się robi wątek o ofercie data w Play, ale nie dziwię się, bo 100GB i RWK (konta głównego) i RWK tych 100GB to troszkę ciekawszy temat niż 100zł i 10GB w taryfach głosowych
W dodatku wszystko (łącznie ze starterem) za free - no, w ostateczności trzeba kupić starter za 9 lub 19zł jeśli ktoś nie ma czasu się szarpać z Playem ze względu na "odkrycie" błędu przez samego Playa i zablokowanie przez niego (niezgodnie z regulaminem) pakietu cyklicznego 250MB/500MB w darmowych starterach i (jak napisał Karlos20) w numerach przeniesionych z innych ofert do PInK9/19.