DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

 #878130  autor: YogS
 20 lip 2016, 19:57
Jak wyżej, co pewien czas mam problem z zanikaniem może nie samego sygnału, bo ikona z reguły H+ a fizycznie nic online nie działa. Czasami mija po dłuższej chwili, ale najszybciej jest rozłączyć się z siecią i połączyć ponownie. Sprawdzone na 2 telefonach z różnymi systemami, czy ktoś spotkał się z takim problemem? Może karta walnięta?
 #878146  autor: areksz
 20 lip 2016, 21:06
Kiedyś jak miałem kartę Playa to było tak samo, teraz nie mam ich oferty i internet mało kiedy się zawiesi.
Zgłaszaj do BOK virgin z roszczeniem o zwrot pakietu , gdyż nie możesz korzystać mimo , że pakiet jest pomniejszany...
 #878183  autor: DanielR
 21 lip 2016, 00:11
Od kilku dni mam dokładnie ten sam problem. I to na każdym z zasięgów - macierzystym i wszystkich roamingowych. Czasem trochę dłużej podziała na Plusie (ale to niewielka różnica) i następuje rozłączenie. :?
Ja mam jeszcze starą kartę z 2012 roku. Ale wątpię, by to była jej wina. Może coś grzebią w związku z zapowiadaną przesiadką na infrastrukturę Centertela?
Gdybyś zgłaszał do BOK, to napisz co Ci opisali.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #878187  autor: kozien70
 21 lip 2016, 00:33
Zapowiadana przesiadka na infrastrukturę Centertel-a? Skąd to info i co to ma oznaczać? Virgin nie będzie na Play-u tylko na Orange? Czy chodzi o włączenie Orange jako kolejnego partnera roamingowego? "Nie siedzę" w Virgin, zaintrygowało mnie to ;-)
 #878189  autor: DanielR
 21 lip 2016, 00:39
Tak. Virgin ma w planach zmianę głównego partnera z Play na Orange. Poza tym, mają zamiar wprowadzić jakąś nową platformę rozliczeniową, która ma dać podwaliny dla wprowadzenia usług abonamentowych. Sam nie wiem co to dokładnie ma oznaczać. Okaże się "w praniu". Za miesiąc lub dwa.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #878192  autor: maniek89
 21 lip 2016, 06:21
Wczoraj ikonka transmisji danych zniknęła mi na chwilę mimo aktywnej transmisji, ale dosłownie na pół minuty i wszystko wróciło do normy. Więcej się to nie zdarzyło.
 #878194  autor: Wulo
 21 lip 2016, 08:28
U mnie również występuje problem z "zanikaniem" Internetu. Jest to problem notoryczny od kilku tygodni, VM twierdziło, że to wina karty SIM, więc wymienili mi na "tą nowej generacji". Jednak problem jest dalej, co najgorsze to mam notoryczny kłopot z przełączaniem sieci - gdy wykryje sieć macierzystą to wyrzuca całkiem z sieci nawet na kilka minut, ale i tak wraca na roaming, nie przełącza płynnie. Mam drugą kartę VM w taryfie Freemium w nawigacji goclever drive, używam do map google, w ostatnim tygodniu przejechałem pół Polski i karta siedziała głównie na roamingu (3G), prawie w ogóle w macierzystym zasięgu (3G), a gdy już złapał macierzysty zasięg to transmisja danych nie działała w ogóle. Nie wiem co kombinuje Virgin Mobile, ale jak na razie jakość ich sieci jest tragiczna :oops:
 #878195  autor: YogS
 21 lip 2016, 08:33
Trochę mi to psuje humor po zmianie operatora.. zgłoszę i wymienię kartę, może coś da ale z tego co widzę to raczej nie.
 #878201  autor: madhunt3r
 21 lip 2016, 09:08
U mnie na Play na abonamencie tez od kilku tygodni wystepuje taki problem, ze ikonka LTE niby sie wyswietla kolo zasiegu ale tak naprawde nie ma dostepu do sieci. Daje tryb samolotowoy, badz wylaczam i wlaczam transmisje danych to czasami dziala po tym, a czasami po dluzszej chwili zalapuje. Problem wystepuje w Lodzi. Telefon iPhone 6s. Dziwny problem i nie wiem czy to wina Playa czy czego. Chyba po kilku latach bedzie trzeba sie rozstac z nimi.
 #878248  autor: xander21
 21 lip 2016, 14:50
Mi też na Virgin, Play od kilku tygodni rozłącza, czasami nie chce łączyć. Czy to na LTE lub H+, to bez różnicy. :shock: I ja niby miałbym za tak kiepską jakość płacić? dobrze, że na darówkach siędzę.
 #879181  autor: Wulo
 27 lip 2016, 13:22
Hods pisze:@DanielR: skąd takie info o zmianie partnera z Play na Orange? Już któryś raz taką plotkę widzę i ciekawi mnie, skąd ona się wzięła :)
No właśnie, ja też jestem tego ciekawy. Czekam właśnie na wrzesień i na ofertę abonamentową VM i przy okazji czy zmieni się coś z operatorem na którym działają. Jeżeli okaże się, że VM faktycznie zmieni operatora to zostaję dalej w VM, bo od kilku miesięcy sieć Play to porażka, często podróżuję, a wtedy to już jest masakra. Jeżeli Virgin Mobile dalej zostanie na sieci Play to odchodzę od nich, a wraz ze mną reszta rodziny, jakieś 6 numerów.
 #879200  autor: DanielR
 27 lip 2016, 15:18
Właśnie tak z ciekawości przeglądam wiadomości dotyczące Virgin. Faktycznie, można znaleźć informacje o wprowadzeniu nowej platformy do zarządzana usługami i udostępnieniu opcji abonamentowej.
Nie chciałbym teraz skłamać ale wydaje mi się, że o zmianie głównego partnera roamingowego na Orange czytałem na którymś z portali telekomunikacyjnych. Ale nie dam sobie teraz ręki uciąć. Przyznaje, to mogła być plotka rozsiewana pod jedną z wiadomości, którą mogłem przyjąć za treść samej wiadomości.
Dobrze. A więc, by nie wprowadzać zamieszania, zostawmy tę informację o Orange. Wszystko się pewnie niedługo samo wyjaśni.

Jeśli okaże się, że niechcący/niecelowo wprowadzałem Was w błąd, to z góry przepraszam.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #879300  autor: amigo007
 27 lip 2016, 22:55
Zaciekawił mnie ten temat. Powiem wam, że korzystam z orange free na kartę. I raz na jakiś czas także zdaża mi się zanikanie internetu. Nie za często, ale się zdaża. Sygnał niby jest, a nie da się korzystać. Pomaga restart telefonu.