DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 106 z 200
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 200
 #878741  autor: piechucki
 25 lip 2016, 09:55
W kwestii formalnej
Zacksu22 pisze:E tam w żydzi mam ...
w ŻYCI - od ta żyć,
...bo to chyba po ślunsku miało być, co chopie?
;)
 #878743  autor: piechucki
 25 lip 2016, 10:06
A widzisz jak się można zasugerować "przedpiścą" ;) Oczywiście, że "rzyć"
 #878800  autor: Remington
 25 lip 2016, 14:09
Thx, dobrze wiedzieć. W komentarzach do artykułu ktoś napisał, że drugiego już nie mógł zarejestrować, bo już jeden wniosek jest w toku... Spoko, że po zalogowaniu działa.
 #878822  autor: Marek_G
 25 lip 2016, 15:14
Na Facebooku napisali komuś coś takiego:
Aby przenieść numer konieczna jest rejestracja u obecnego operatora, czyli u nas. Rejestracja w Klubie Virgin nie spełnia niestety wymogów ustawowych, ponieważ nie wymagała weryfikacji dokumentu. Czyli należy zarejestrować numer na nowych zasadach.
Mnie zastanawia dalej co w przypadku MNP. Niby była weryfikacja czyli ksero dowodu zostało wysłane do VM pocztą ale ustawa chyba mówi o "osobistym" potwierdzeniu danych czyli twarzą w twarz.
Pytałem ich o to na FB ale odpowiedzieli nic nieznaczącą formułką.
 #878847  autor: saximel
 25 lip 2016, 17:40
W kioskach Ruchu można rejestrować czy dokończyć rejestrację? Do końca nie wiem bo jak wyszukiwałem wcześniej punkty to były do 'dokończyć rejestrację online' a teraz jak wyszukuję to 'zarejestrwać numer'
 #878923  autor: driver
 25 lip 2016, 22:24
Według strony virginmobile.pl w kioskach Ruchu można dokończyć rejestrację rozpoczętą wypełnieniem formularza on-line na stronie VM.
Rejestrować od podstaw możesz w sklepach Teleakces jako, że są partnerem rejestracji dla VM.
Przynajmniej tak mi wskazała strona VM w mojej lokalizacji (Wlkp.).
Zresztą to dopiero początek procesu, więc sytuacja może się zmieniać i mogą dochodzić kolejne punkty gdzie zarejestrujesz numer prepaid od podstawy.

driver
 #878991  autor: Liquid
 26 lip 2016, 12:01
driver pisze:Według strony virginmobile.pl w kioskach Ruchu można dokończyć rejestrację rozpoczętą wypełnieniem formularza on-line na stronie VM.
Rejestrować od podstaw możesz w sklepach Teleakces jako, że są partnerem rejestracji dla VM.
Przynajmniej tak mi wskazała strona VM w mojej lokalizacji (Wlkp.).
Zresztą to dopiero początek procesu, więc sytuacja może się zmieniać i mogą dochodzić kolejne punkty gdzie zarejestrujesz numer prepaid od podstawy.
Nie bardzo w kioskach Ruch można dokończyć rejestrację, jedynie co możesz tam zrobić to zarejestrować numer od podstaw. Aby to sprawdzić najlepiej wejść na stronę Virgin, otworzyć zakładkę "zarejestruj numer" a potem wybrać "listę punktów". Kolejny krok to lokalizacja i wybór "co chcesz zrobić". Jeżeli wybierze się "dokończyć rejestrację online" to nie pojawi się żaden Ruch a jedynie partnerzy typu Telakces. Mało tego, jeżeli rozpoczniemy rejestrację online to już musimy szukać partnera typu Telakces i tam dokończyć rejestrację, w Ruchu pojawi się błąd podczas rejestracji od podstaw.
 #878993  autor: kaspeed
 26 lip 2016, 12:21
Komuś już kurier dotarł:)?

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #879000  autor: DanielR
 26 lip 2016, 13:00
Zacksu22 pisze:W dupie z VM. Ja wczoraj swoją starą kartę wyrzuciłem w kosz, bo tego plastiku z numerem PUK znalezc nie mogłem.
A widzisz. Nie wszyscy tak mogą. Ja mam swój główny i bardzo fajny numer w tejże sieci i zrobię wszystko, by go zarejestrować. Dlatego też nigdy nie pozbywałbym się ramki z kodami PIN i PUK.
Obecne zamieszanie z rejestracją to nie wina Virgin Mobile, a "głupiej" ustawy.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #879105  autor: kaspeed
 26 lip 2016, 23:24
No jutro wg moich wyliczeń powinien być kurier.Rozumiem pokazuje mu dowód i coś tam podpisuje i jest ok.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #879106  autor: DanielR
 26 lip 2016, 23:25
A nie dzwoniłeś do CMOKu i nie pytałeś się ich jak to ma wyglądać?

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #879125  autor: driver
 27 lip 2016, 03:25
saximel, Liquid
Jak widać od niedzieli kiedy ja sprawdzałem stronę virginmobile.pl już sytuacja się zmieniła.
Potwierdzam, że aktualna wersja ze strony VM to:
- w kioskach Ruchu rejestrujemy od podstaw
- w sklepach Teleakces (tzw. partnera VM w kwestii rejestracji) można dokończyć rejestrację rozpoczętą wypełnieniem formularza on-line na stronie VM.
Ciekawe, czy to ostateczna wersja. Mam dwa numery do zarejestrowania do lutego 2017. Myślę, że poczekam jeszcze trochę na przetarcie ścieżki rejestracji.

driver
 #879822  autor: kwasek66
 30 lip 2016, 16:19
Posiadam dwa numery w VM, jeden od ok roku, drugi 2mc... Potwierdzić dane można telefonicznie w CMOK, kolejne numery dodawać na SMS w klubie virgin.
Ogarnęli się wreszcie?
 #879823  autor: Maks SIM
 30 lip 2016, 16:23
Na czym to telefoniczne potwierdzenie danych polega??

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #879826  autor: Maks SIM
 30 lip 2016, 16:40
oki sprawa się wyjaśniła :)
Jeśli ktoś przeniósł do nich numer przed wejściem w życie zapisów z ustawy, może podczas rozmowy telefonicznej bez problemu, zabawy z kurierami i Ruchem potwierdzić dane z tymi, które mają w swoich systemach. Wymagane jest jedynie podanie: numeru telefonu, imienia i nazwiska oraz numeru PESEL. Numer dowodu osobistego jest zbędny.
Telefonicznie można potwierdzić dane przy rejestracji jeżeli wcześniej posiadało się jakąś ofertę abonamentową :)

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #879911  autor: anonymous093133
 31 lip 2016, 00:50
Mam 2 karty Virgin ( Freemium ) i jedną "dużą kartę" z Pin i PUK.
Jak sprawdzić który numer pasuje do tego PIN-u?

Nie bardzo wiem gdzie zadać to pytanie więc wpisałem je tutaj.
  • Strona 106 z 200
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 200
  • 1
  • 104
  • 105
  • 106
  • 107
  • 108
  • 200