W Orange, dowód kserowany jest w dwóch wypadkach:
- gdy pracownik to idiota, i nie potrafi zarejestrować numeru od ręki (wg znajomego, można to zrobić w programie, który każdy salon ma do dyspozycji, o ile - patrz niżej), a klient nie zgłasza protestu do kserowania dowodu
- gdy numer był zarejestrowany przed nowelizacją PT w 2010 r., a klient nie zgłasza protestu (pracownik równie dobrze może napisać, że potwierdza zgodność wpisanych danych z dowodem).
Uwaga! Jeśli dowód nie będzie kserowany, na karcie rejestracyjnej, musi być dopisek, o którym mowa wyżej - czyli pracownik musi potwierdzić zgodność wprowadzonych danych z dowodem osobistym lub paszportem (musi być napisane zarówno to, że potwierdza zgodność, jak i z czym - czyli dowodem czy paszportem). Nie jestem pewien, czy BOK odrzuci kartę rejestracyjną jeśli takiego dopisku nie będzie, ale jak ostatnio byłem ze znajomym rejestrować kartę, to pracownik domyślnie tego nie dał, dopiero po zwróceniu uwagi.
Uważajcie - bo może się okazać, że przez takiego idiotę, będziecie musieli iść do salonu ponownie.