DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 9 z 16
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 16
 #874649  autor: rudymax
 01 lip 2016, 08:21
Kryniczanin pisze:Myślisz, że ktoś tą błazeńską instytucją się przejmuje? Zdenerwowany klient któremu grozi wyłączenie numeru sam przyniesie 5 kser w zębach byle się udało zrobić na jego korzyść.
Rejestrowałem w maju numer w T-mobile, w czerwcu w Play i Orange. Nigdzie nie kserowano dowodu. To nie gdybanie tylko fakt.
 #874667  autor: Blank
 01 lip 2016, 09:50
W Orange, dowód kserowany jest w dwóch wypadkach:
- gdy pracownik to idiota, i nie potrafi zarejestrować numeru od ręki (wg znajomego, można to zrobić w programie, który każdy salon ma do dyspozycji, o ile - patrz niżej), a klient nie zgłasza protestu do kserowania dowodu
- gdy numer był zarejestrowany przed nowelizacją PT w 2010 r., a klient nie zgłasza protestu (pracownik równie dobrze może napisać, że potwierdza zgodność wpisanych danych z dowodem).

Uwaga! Jeśli dowód nie będzie kserowany, na karcie rejestracyjnej, musi być dopisek, o którym mowa wyżej - czyli pracownik musi potwierdzić zgodność wprowadzonych danych z dowodem osobistym lub paszportem (musi być napisane zarówno to, że potwierdza zgodność, jak i z czym - czyli dowodem czy paszportem). Nie jestem pewien, czy BOK odrzuci kartę rejestracyjną jeśli takiego dopisku nie będzie, ale jak ostatnio byłem ze znajomym rejestrować kartę, to pracownik domyślnie tego nie dał, dopiero po zwróceniu uwagi.

Uważajcie - bo może się okazać, że przez takiego idiotę, będziecie musieli iść do salonu ponownie.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #874873  autor: biala1991
 02 lip 2016, 14:59
1 lipca, który wszędzie jest nagłaśniany jako data obowiązkowej rejestracji przy zakupie prepaida jednak nie jest aktualny? Można jeszcze w tym miesiącu nabyć starter bez zbędnych formalności?
 #874894  autor: Mart87
 02 lip 2016, 15:45
Operatorzy będą informować abonentów o konieczności rejestracji (prepaid) czy generalnie mają to gdzieś? I do kiedy ew. trzeba rejestrować?
Prawo chyba nie powinno działać wstecz.
 #874920  autor: Remington
 02 lip 2016, 17:51
Mart87 pisze:Operatorzy będą informować abonentów o konieczności rejestracji (prepaid) czy generalnie mają to gdzieś? I do kiedy ew. trzeba rejestrować?
Datę masz w tytule wątku :D

Ludzie jaki 1 lipca?!

25 lipca wchodzą przepisy o obowiązkowej rejestracji, przed tym terminem nikt nie ma prawa jej wymagać do świadczenia usług. Dla kart uaktywnionych przed tą datą, rejestracji trzeba dokonać do 1 lutego.
 #874924  autor: Kryniczanin
 02 lip 2016, 18:16
Skończcie bredzić z tym 1 lipca. Wczoraj w Play koleżanka zakupiła internetowy starter, Nikt nie wymagał rejestracji.
 #874928  autor: Rebeliant
 02 lip 2016, 18:39
Nie dziwcie się, że niektórzy nie wiedzą co i jak skoro z każdej strony docierają inne informacje. Podobno wczoraj któraś ze stacji radiowych trąbiła, że od 1.07 trzeba już karty rejestrować.
 #874929  autor: biala1991
 02 lip 2016, 18:41
Wiem że używane nr mają czas do lutego. Pytałam o zakup startera, bo w necie na różnych stronach czytałam bredzenia:D że od 1 lipca aktywacja nowej karty będzie możliwa tylko po rejestracji.
Teraz już jasne, muszę się wyrobić do 24:D
 #874931  autor: Kryniczanin
 02 lip 2016, 18:50
Rebeliant

Tu nie chodzi nawet o durne media III RP.

Ludzie są leniwi i nie chcą wejść nawet na stronę PLAY gdzie nie ma nawet nowego regulaminu świadczenia usług dla kartowiczów - jest stary z 6 czerwca 2016 z rejestracją fakultatywną.

http://play.pl/pomoc/dokumenty/umowy-i- ... any-ustawy

http://play.pl/resources/pdf/2016/Regul ... 062016.pdf
1. Umowa zostaje zawarta z chwilą Aktywacji.
2. Umowa zostaje zawarta na czas nieokreślony, chyba
że strony postanowią inaczej.
3. Użytkownik ma prawo dokonać udostępnienia na
rzecz Operatora swoich danych w celu otrzymywania
informacji i zawiadomień, w przypadkach określonych
w Prawie telekomunikacyjnym poprzez wypełnienie
i złożenie w Punkcie Sprzedaży P4 lub w inny dopusz‑
czony przez Operatora sposób Karty Udostępnienia
Danych.

4. Użytkownik, który udostępnił dane oraz Użytkownik,
którego dane zarejestrowane są w systemach infor‑
matycznych Operatora zgodnie z procesem rejestra‑
cji danych, obowiązującym do dnia 19 lipca 2010 r.,
zbywający Kartę SIM/USIM zobowiązany jest do nie‑
zwłocznego powiadomienia P4 o tym fakcie ze wska‑
zaniem danych nabywcy Karty SIM/USIM.
5. Operator może odmówić przyjęcia danych udostęp‑
nionych przez Użytkownika albo zażądać określonych
przez niego dokumentów i wyjaśnień od Użytkownika,
jeżeli informacje zawarte w Karcie Udostępnienia
Danych wywołują wątpliwości co do ich prawdziwości
lub gdy Użytkownik korzysta z  usług w
  • Strona 9 z 16
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 16
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 16