DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 157 z 405
  • 1
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 405
 #874615  autor: Rebeliant
 30 cze 2016, 23:10
waldekgdynia pisze:Wieczne problemy z cyklu - przyjmą kod czy nie przyjmą zaczynają być już męczące.
Pora wrócić do Virgin Freemium.
Tam przynajmniej jest stabilnie.
Na ponad rok działalności tej oferty były dwie awarie związane z kodami, gdzie BOK bez problemu aktywował jeśli się zadzwoniło. Wracaj do Virgin, wolny rynek.
 #874641  autor: pablo82
 01 lip 2016, 06:53
Ja póki co z Faktem jeszcze zostanę. W sumie uzbierałem 14 GB internetu (w tym dziś 1 lipca włączono mi zaległy pakiet podwajający mi internet z kwietniowego Komputer Świata) więc nie jest tak źle z tą siecią. Poczekam, czy włączą mi się też vouchery na Play24, gdyż tylko raz je miałem, gdy kiedyś wpisałem kod z poradnika na 0,5GB.
 #874677  autor: lee
 01 lip 2016, 10:36
No i jak myślicie ile na takim biznesie zarabiają? Pewnie marnie...

Minuty smsy mb można wydłużyć za drew.

Pakiety pewnie też aż tak dobrze się nie sprzedają.

Do tego od czasu zmian cen pakietów internetowych w play - te w fm wychodzą po prostu drogo.

Pozdrawiam
 #874678  autor: Rebeliant
 01 lip 2016, 10:47
Dla plejaka to tylko kolejna taryfa i przypuszczam, że ma więcej użytkowników od starego Fresha. Więc skoro utrzymują przy życiu takiego trupa, to czemu nie FM? :) Dla wydawcy gazety to może być "pralnia" do celów podatkowych, albo celowo przynosi im to straty, albo idzie w koszta reklamy. Skoro dwie tak duże firmy nawiązały współpracę, to jest tam wszystko dobrze wyliczone. Poza tym plejakowi brakuje takich pakietów, więc ta taryfa jest zbawienna dla części ich klientów. Play pod swoim logo reklamuje stan darmowy (który wymaga aktywnego doładowywania), stworzenie nowej "taryfy" to bardzo dobra strategia.
 #874988  autor: inYourAss
 03 lip 2016, 08:04
Dzisiaj dodzwoniłem się do Krzysztofa (nazwisko jakoś na D, trochę dziwne) i nie chciał mi zwrócić pakietu MB, który mi przepadł (wczoraj kod się nie aktywował i straciłem ~2 GB) jedynie uruchomił wczorajsze 50 MB. Na moje pytanie dlaczego, to podparł się regulaminem (http://www.faktmobile.pl/download/regul ... mobile.pdf) i odczytał mi punkt II gdzie w tabeli jest ważność pakietu 7 dni i podpunkt 3 gdzie jest "Użytkownik dla jednego Numeru MSISDN w ramach usługi może mieć aktywny jeden Pakiet w tym samym czasie" i stwierdził, że dlatego pakiety nie powinny się sumować. Zrzucił wszystko na błąd systemowy, który jest podobno na naszą korzyść.

Myślicie, że miał rację czy po prostu lepiej się rozłączyć i próbować dodzwonić się do innego? Tam ktoś pisał, że jakiś Patryk jest ogarnięty, tak?
 #874994  autor: ricki123
 03 lip 2016, 08:42
inYourAss pisze:odczytał mi punkt II gdzie w tabeli jest ważność pakietu 7 dni i podpunkt 3 gdzie jest "Użytkownik dla jednego Numeru MSISDN w ramach usługi może mieć aktywny jeden Pakiet w tym samym czasie" i stwierdził, że dlatego pakiety nie powinny się sumować
Widzę że ciekawy mają sposób rozumowania słowa pisanego, dla mnie to stwierdzenie z regulaminu oznacza że nie możesz w tym samym czasie aktywować kilka razy tego samego kodu. Szkoda że przyjąłeś te 50mb bo tym samym zamknąłeś sobie drogę do dalszej walki o swoje
 #874995  autor: inYourAss
 03 lip 2016, 08:52
To dzięki za informację, szkoda, że szybciej nie trafiłem na to forum. Dopiero po tej sytuacji zacząłem szukać coś w necie i tutaj dotarłem ;)

A macie jakiś "zaufanych" konsultantów? Bo sam już zauważyłem, że często można trafić na tych samych pracowników.
 #875006  autor: inYourAss
 03 lip 2016, 10:58
garfield- pisze:może rozszyfrujemy w końcu ich grafik ? ;)
Hehe, może nie taki głupi pomysł? W niedzielę rano Pan Krzysztof (nie polecam)
szunaj pisze:To jak nie byłeś tutaj to wbij kod BONUS a następnie BONUS1GB dostaniesz odpowiednio 0.5 i 1 GB i jeszcze vouchery na 2 i 4 GB. w ICA.
Dzięki wielkie! To teraz mam nawet więcej internetu niż miałem wczoraj :mrgreen:
 #875026  autor: szunaj
 03 lip 2016, 12:55
Rebeliant pisze:W ostatnim czasie można wyczytać na forum, że to nie pierwszy przypadek takiego rozumowania regulaminu przez konsula. Widocznie góra zadziałała i proceder proklienckiej reklamacji został ukrócony.
Jeśli by tak było, to wszyscy konsule by tak robili.A to nie jest norma.
 #875043  autor: Konoko
 03 lip 2016, 15:07
Wysłałem dziś(niedziela) przed południem SMSy z wczorajszym kodem na 50MB na dwóch numerach a dostałem zamiast bajtów po 10SMSów na każdym numerze na 7 dni. Trafił mi się taki przypadek(awaria, błąd systemu) już trzeci raz. Za pierwszym razem straciłem MB uzbierane na jednym numerze, za drugim razem dostałem od konsula rekompensatę-pakiet100(sms,min,mb). A teraz poczekam na ogarniętego konsula. Pamiętam ,że przy wysyłaniu następnego dnia(poniedziałek) kodu na 10sms system przyjmował, rejestrował i aktywował 10 smsów na kolejne 7 dni bez problemu, a nie zasłaniał się regulaminem, że kody na smsy można aktywować raz. Przypuszczam, że to wina błędnego sobotniego kodu przypisanego do smsów. Dostał ktoś bez problemów 50MB za kod UZLL z soboty?
  • Strona 157 z 405
  • 1
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 405
  • 1
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 159
  • 405