DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
  • Strona 24 z 193
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 193
 #872379  autor: perdos1
 19 cze 2016, 10:06
surface123 pisze:I po co powielac info i smiecic?? Dziala juz prawie 2 tygodnie, wiec zadna nowosc...;)
Prawie 2 tygodnie? LTE w tej taryfie można ponownie włączyć od 13.06, jak dla mnie to 6 dni, więc temat jest świeży. Idąc tym tropem cały temat można do śmieci wyrzucić. DIL można aktywować ponownie, koniec tematu.
 #873065  autor: reboot
 22 cze 2016, 18:34
Dzisiaj nastąpił finał mojej przygody z DIL w RBM7MNP, na szczęście pozytywny.

3.06 skończył mi się 30 dniowy okres DIL, więc wprowadziłem kod na uruchomienie usługi na kolejne 30 dni, na ekranie wyskoczył napis "dziękujemy, uruchomimy w 24h, bla, bla, bla" oraz dostałem smsa, że usługa będzie aktywna w ciągu 24h. Jednak z uwagi na znane wszystkim zawirowania z początku czerwca usługa się nie uruchomiła, przez co nie wiedząc o tym zużyłem 20 GB.

Moje zgłoszenie zostało dnia 7.06 "rozwiązane" w ten sposób, że konsultant powiedział "nie mógł Pan tego uruchomić, bo usługa od 1.06 była dezaktywowana w Pańskiej taryfie i mogę Panu dać 20zł na konto promocyjne".

Na nic moje prośby, groźby, że RBM w żaden sposób nie ogłosił zakończenia promocji, regulamin wiszący na stronie www wciąż mnie obowiązywał, że przecież dostałem komunikat USSD i sms potwierdzający poprawnie złożone zlecenie i oczekuję zwrotu 20 GB i uruchomienia DIl.
"Nie pomogę Panu, przekażę sprawę wyżej".

Oczywiście nie przekazał jej wyżej, tylko zakończył!!! Potrzebny był kolejny telefon do BOK i prośba o kontakt telefoniczny. Pech chciał, że rozładował mi się telefon i nie odebrałem, więc konsultant rozwiązał moje zgłoszenie w identyczny sposób "aktywacja niemożliwa, usługa w danej taryfie niedostępna, regulamin zmieniono 6.06, więc od 1.06 prawidłowo naliczano pakiet danych, 20 GB nie zostanie zwrócone".
Ponowne zgłoszenie z prośbą o kontakt telefoniczny - kontaktu brak, za to 11.06 zgłoszenie rozwiązano...w identyczny sposób tj. kopiuj + wklej "bla bla proszę zmienić taryfę na RBM5"

Od 11.06 męczyłem ich codziennie telefonami oczekując, że ktoś mi wyjaśni dlaczego Play/RBM nie zastosował się do pkt VI.1 regulaminu i nie powiadomił na stronie play.pl o zakończeniu promocji, jak również czemu Play nie respektuje regulaminu, który obowiązywał 3.06.

Dzisiaj jak wspomniałem zadzwonił do mnie konsultant przeprosił za dziwne odpowiedzi poprzedników, przyznał mi rację, że zgodnie z regulaminem powinienem mieć włączony ten pakiet i skoro oczekuję zwrotu 20 GB, to niestety nie może mi ich przydzielić, ale może mi dać 70 zł na konto główne, za co będę mógł kupić sobie 20 GB (3*6GB po 20 zł i 1*2GB za 9 zł).

Niby 3 tygodnie bez internetu (lejek 32kbps to porażka, ale bałem się kupić pakiet, bo okazałoby się, że mi za niego nie zwrócą na zasadzie "nikt nie kazał Panu kupować pakietu") i wyszedłem na zero... jednak nie wydam wszystkiego na pakiety internetu. Kupię sobie prawdopodobnie 6 GB za 20 zł (wciąz mam ważność pakietu internetu do września 2016 po zeszłorocznym błędzie), a jak się skończy w mojej taryfie DIL (tak nagle jak teraz), to przejdę na taryfę Formuła Play na Kartę z włączonym pakietem Unlimited i za pozostałe 50 zł rekompensaty będę mógł kupić 2x pakiet Unlimited :)

Warto walczyć o swoje, choć w sumie nie powinienem walczyć, tylko od razu trafić na kogoś rozgarniętego, kto będzie rozumiał słowo pisane i poprawnie zinterpretuje zapisy regulaminu (co powinno mieć miejsce 7.06 a nie 2 tygodnie później).
Współczuję tym, którzy zmienili z RBM7MNP na RBM5, lecz wiedziałem, że nie warto tego robić, bo wtedy w żaden sposób nie wyegzekwowałbym od Play/RBM rekompensaty "bo przecież zmienił Pan taryfę, to nic nie możemy zrobić".

WKS
 #874058  autor: ricki123
 28 cze 2016, 17:32
Jeśli nie w tym dziale to sorki
Małe pytanko zauważyłem u mnie w taryfie rbm5 w play24 opcje włączenia 333 smsów piszą żeby podać kod. Skąd go wziąć?
 #874103  autor: darekka
 28 cze 2016, 22:07
Z sma przychodzącego na numer na, którym chcesz włączyć lub jeśli podałeś na inny numer do kodów sms(może być i w innej sieci np. normalny numer do dzwonienia).

A tak żeby było na temacie-ja w momencie "cudów" z aktywacją LTE wszystkie numery przerobiłem na normalne do dzwonienia z RWK i skarbonki, które na nich powstały teraz mogę sensownie wykorzystać na dzwonienie(nawiasem bardzo tanie dzwonienie :D ). LTE wytną w tej taryfie po upływie 30dni od ostatniej aktywacji aby było wszystko zgodnie z Regulaminami.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #874369  autor: detmax
 29 cze 2016, 23:58
No i koniec DIL-a w RBM 7 MNP , potwierdzony informacją na blogu Playa :
" RBM – zmiany w ofercie MNP
Wiem, bo pracuję w tej firmie, że korzysta z tej opcji naprawdę niewielu klientów, ale nie chcę żeby ktoś na forum napisał, że robimy coś po cichu dlatego donoszę:

1 lipca wyłączymy usługę darmowego LTE na 30 dni w dla taryfy MNP w RBM. Usługa będzie nadal dostępna dla taryf: Red Bull MOBILE na kartę lub Red Bull MOBILE na kartę II.

Oczywiście macie jeszcze 24 godziny na aktywację usługi na kolejny miesiąc!!! "

Zatem "wtedy " nie była to awaria ...
 #874381  autor: detmax
 30 cze 2016, 00:17
dokładnie Gregrin, widocznie dość mocno doskwierał Playowi rynek handlarzy, strategicznie można to jednak dobrze rozegrać, rejestrując RBM 7 MNP ( otrzymujemy wtedy roczną ważność konta i inne bonusy ) następnie ową ważność konta możemy przenieść do RBM II i wtedy za około 75 złotych mamy neta na rok z gwarancją comiesięcznej paczki danych w wysokości 100GB, wychodzi taniej niż RBM I .
 #874384  autor: goldenmen
 30 cze 2016, 00:23
mało korzysta bo jak była pseudo awaria na poczatku miesiaca to ludzie pozmieniali taryfy na RBM 5

A inna sprawa pokończył sie i tak ludziom RWK w tej taryfie co był za przenieszienie z faktu
 #874389  autor: Andrzej311
 30 cze 2016, 01:05
detmax pisze:No i koniec DIL-a w RBM 7 MNP , potwierdzony informacją na blogu Playa :
" RBM – zmiany w ofercie MNP
Wiem, bo pracuję w tej firmie, że korzysta z tej opcji naprawdę niewielu klientów, ale nie chcę żeby ktoś na forum napisał, że robimy coś po cichu dlatego donoszę:

1 lipca wyłączymy usługę darmowego LTE na 30 dni w dla taryfy MNP w RBM. Usługa będzie nadal dostępna dla taryf: Red Bull MOBILE na kartę lub Red Bull MOBILE na kartę II.

Oczywiście macie jeszcze 24 godziny na aktywację usługi na kolejny miesiąc!!! "

Zatem "wtedy " nie była to awaria ...
Aktywowałem dzisiaj czyli 29.06 DIL na rbm na kartę. Czy to napewno potwierdzona informacja detmax.?
Ostatnio zmieniony 30 cze 2016, 12:28 przez Andrzej311, łącznie zmieniany 1 raz.
 #874419  autor: darekka
 30 cze 2016, 09:19
No koledzy jak rzekłem (w momencie kiedy nieoficjalnie wyłączyli LTE w RBM7MNP), że wycofają LTE po miesiącu to nikt nie wierzył, bo wznowili aktywację i musiał być to błąd. Moje proroctwa się właśnie od 1lipca ziszczą .

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #874437  autor: darekka
 30 cze 2016, 10:14
Kolego surface123 poinformowali o wycofaniu nowym regulaminem(teraz to już nic nie musieli informować) zaktualizowanym 6 czerwca w zapisach, którego podano dokładnie w jakich taryfach jest dostępne LTE.

Tak i działać będzie 30dni po, których już nie uruchomisz ponownie chyba, że zmigrujesz do RBM5.
Ostatnio zmieniony 30 cze 2016, 10:15 przez darekka, łącznie zmieniany 1 raz.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 24 z 193
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 193
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 193