DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 29 z 202
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 202
 #874186  autor: darekka
 29 cze 2016, 11:35
Jeśli jako zabezpieczenie do "sprytnego telefonu" to jeszcze OK ale i tak jak przekroczysz, a system spartroli coś z "Masz złotówkę..." to necie masz. W razie problemów i tak musisz BOA szarpać.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #874202  autor: detmax
 29 cze 2016, 12:25
Panowie, śpieszę z informacjami, na temat startera uruchomionego kilka dni temu, otóż nie przyszedł sms z zaproszeniem, ale usługa " Masz złotówkę , masz no limit " uruchomiła się w okolicach 48 godziny po aktywacji startera ( po uprzednim wysłaniu SMSa o treści TAK na numer 80481 ), wszystko działało poprawnie ... :) no właśnie do momentu, o którym pisze Darek, niestety teraz czeka nas ... kopanie się z koniem ( T-Mobile ) , u mnie pakiet GB był ważny do wczoraj czyli do 28.06 i oczywiście złotówki nie pobrało ... ale ewidentnie coś skopali ...
Kiedy oni się ogarną i zmienią ten system ? :evil:
 #874205  autor: darekka
 29 cze 2016, 12:32
Jakie kopanie-jak po zgłoszeniach naprawią koniecznie musimy domagać się rekompensat za niewłaściwe/niepełne lub całkowite nieświadczenie opłaconej usługi. Ja im akurat nie podaruję-mają oddać kasę za Bezpieczny Internet oraz rekomensaty.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #874208  autor: detmax
 29 cze 2016, 12:39
Darku jakim kanałem polecasz zgłoszenie problemów technicznych ? telefonicznie czy przez miBOA ?
Zgadzam się z Tobą w 100% , iż musimy żądać rekompensat + kasę, którą nam pobrało, ale zastanawiam, a wręcz mam wątpliwość czy będą skorzy do tego ( tzn. do rekompensat ) .
Przydał by się lepszy bat w postaci UKE, ale co oczekiwać od "Państwa teoretycznego " gdzie tego typu urzędy zajmują się popierdółkami zamiast wziąć się do roboty.
 #874209  autor: darekka
 29 cze 2016, 12:46
Telefoniczne zgłaszam wszelkie blokady internetu oraz opłaty z tym związane(Bezpieczny internet)-wszystko co powoduje blokady czegokolwiek.

Opłaty za SzafaGra/błędy w bilingu np.pobranie kasy za romowę mimo aktywnej "Masz złotówkę..." przez MiBoa. Generalnie tym kanałem zgłaszam pierdoły, które nie blokują normalnego działania uslugi.

Jeśli chodzi o to czy będą skorzy to musimy się domagać rekompensat za brak możliwości skorzystania z opłaconych usług(odcięli nas od internetu w końcu)-tutaj dodam, że najlepiej pogadać z konsultanem(mogą oni sami dać od siebie pewne kwoty mi np.dziś doładowali numer 5zł. za konieczność dłuższego oczekiwania z powodu problemów z zalogowaniem się BOA do mojego konta)-dali sami z siebie nie prosiłem o to.
Sporo zależy od tego czy będziemy ludzcy dla konsultanta czy roszczeniowi. Ja po pogadaniu jak człowiek z człowiekiem bez żadnych reklamacji zwykle dostaję co nieco za upierdliwość błędów systemu.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #874212  autor: notsure
 29 cze 2016, 12:54
U mnie też widziałem w nocy smsy Bezpieczny internet i coś tam jeszcze, że ograniczono prędkość (nie pamiętam w zasadzie) ale jak uruchomiłem na moment boat browsera to szybko wczytał stronę ewidentnie nie było lejka. Wrócę z pracy i zobaczę co i za co pobrało. Znowu rozmowa z konsultantem mnie czeka.
 #874215  autor: detmax
 29 cze 2016, 13:02
Darek niestety ja nie ma tego szczęścia, dzwoniłem do BOK- Heyah, raz z mojego numeru i rzekomo mieli mi doładować konto w ciągu 24h ... póki co cisza, drugi raz dzwonię to dowiaduje się, że nic nie mogą zrobić i każą czekać, żadnej nawet propozycji rekompensaty ... za ten czas, w którym to nie mogę korzystać z niniejszej opcji usługowej.
Niestety z tego co widzę to jeśli ich delikatnie nie przycisnę to ... nawet nie zwrócą moich pieniędzy...
Notsure mają mega burdel w systemie, ręce opadają na to wszystko ... sprawdź czy owa strona nie była czasem w cache zapisana ... lub czy nie pociągnęło Ci z bezpiecznego internetu.
 #874218  autor: darekka
 29 cze 2016, 13:16
Nie wiem może farta mam-dzwoniłem ponownie i prosiłem o usunięcie problemu(mieli zresetować numeru po poprzedniej rozmowie i miało działać) podczas rozmowy przyznano mi po 1GB aby działało, zrobiliśmy zgłoszenia do technicznych, oddali kasę za Bezpieczny internet oraz ustaliliśmy, że o rekompensaty wystąpie jak już usuną problemy.

Jeśli otrzymałeś sms to na 100% zabrali 3-9zł. za Bezpieczny internet, a jeśli zużyjesz te bodaj 100Mb to i blokadę otrzymasz(sms o przekroczeniu wydatków na internet).

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #874234  autor: detmax
 29 cze 2016, 13:57
Darekka i Surface123, nie ma najmniejszych szans na ogarnięcie tego systemu, jesteśmy tylko królikami doświadczalnymi.
Na moje oko to chcą przetestować czy tego typu " no limit na wszystko " jest możliwy na obecnym, starym systemie, ponoć do końca tego roku ma być nowy system - ale w to absolutnie nie wierzę .
 #874238  autor: odkrywca1
 29 cze 2016, 14:05
Wczoraj tj. wtorek 28 po godzinie 23.00 miałem problemy na karcie heyah:
ciągłe rozłączanie połączenia przy czym nic nie pobierałem tylko normalne przeglądanie neta + youtube

Po takim rozłączeniu e3372 nie mógł znaleźć zasięgu i pomagało jedynie wyłącznie całkowite na minutę

To ewidentnie problem z tmobile bo musiałem zastosować RBM DIL żeby móc dalej przeglądać neta na tym samym modemie ( po zmianie sima żadnych problemów z RBM)

Co myślicie czy to można jakoś reklamować
Czy konsultanci mają podgląd w logi jak się logował numer i czy widzą te rozłączenia

Zastanawiam się nad reklamacja jednak w ogólnym regulaminie wyszczególnione są czynniki wpływające na połączenie pogoda obciążenie pasma itp.
 #874240  autor: notsure
 29 cze 2016, 14:15
detmax pisze:... ponoć do końca tego roku ma być nowy system - ale w to absolutnie nie wierzę .
Skąd masz taką informację, pytam z ciekawości bo jak wszyscy wolałbym żeby to zaczęło działać tak jak powinno :?
 #874262  autor: darekka
 29 cze 2016, 15:24
Żeby było ciekawiej to dali awaryjnie 1GB na miesiąc, który nie działa-widać go pod USSD ale transmisja leży i kwiczy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #874270  autor: darekka
 29 cze 2016, 16:11
Ten 1GB to wiadomo tylko aby był-do banku da się zalogować ale o normalnym użytkowaniu to nawet szkoda mówić. Zresztą skoro użytkuję taką ofertę to jasnym jest, żę 1GB to "na waciki nie wystarczy" :twisted:

To, że nie działa(bo Bezpieczny internet) to mnie lekko dziwi, bo jak miałem wcześniej identyczne problemy to 2GB śmigały jak złoto-cóż uroki systemu.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
 #874282  autor: notsure
 29 cze 2016, 17:03
Ludzi zapamiętujcie z kim rozmawiacie na początku !!! Połączyło mnie z konsultantem, któremu wytłumaczyłem problem powiedział, że zaraz sprawdzi ale po paru minutach mnie jakoś rozłączyło.

I mój błąd, że nie zapamiętałem imienia i nazwiska bo połączyło mnie z jakąś Panią tak nierozgarniętą, że trzy razy jej wszystko tłumaczyłem od początku, niby zgłosiła to do technicznych ale 9 zł nie chciała oddać bo "nie może za bezpieczny internet". I mówię jej, że to błąd systemu t-mobile i ja miałem prawidłowo aktywowaną usługę i po 10 dniach nie pobrało "złotówki" i to nie moja wina, że jakiś bezpieczny internet się włączył ! I tłumaczę, że inni konsultanci zwracali pieniądze wcześniej. Nie rozumi !

Już godzinę straciłem na rozmowach z konsultantami qfa mać. Da się to jakoś przez miboa zgłosić jeszcze ?

EDIT:
Chciałem zgłosić przez miboa po zalogowaniu na konto, rozpisałem się o co chodzi i oczywiście nie da się wysłać jakiś błąd. Ale mając kontakt z tmobile/heyah od 2 miesięcy i wiedząc, że nic w tej sieci nie działa przezornie skopiowałem wpisany tekst :mrgreen:

Już mi się nawet nie chce po raz kolejny tam dzwonić. Jak znacie jakiś kompetentnych konsultantów to zapamiętujcie imię nazwisko i wyślijcie mi na priv.

Na tą chwilę mam lejek za 9 zł :twisted:

EDIT 2:
Nawet sms z jednorazowym hasłem nie przychodzi teraz :evil:

EDIT 3:
Czy "Dziękujemy za przesłanie zgłoszenia." oznacza, że coś się tam do nich przesłało ? Ktoś tam to czyta i reaguje bo pierwszy raz kontaktuje się z nimi przez miboa ?
Ostatnio zmieniony 29 cze 2016, 17:32 przez notsure, łącznie zmieniany 3 razy.
  • Strona 29 z 202
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 202
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 202