DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 156 z 405
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 405
 #873734  autor: Rebeliant
 26 cze 2016, 23:12
Działa to na plejozie, więc tak powinno śmigać jak w plejaku, gdzie wszystko się sumuje. Ja miałem trochę inny przypadek bo zniknęły mi (same z siebie) SMS-y uciułane z kodów i reklamację mi uwzględnili. Poza tym wcześniej w/w przypadki też były uwzględniane w reklamacjach.
 #873739  autor: Gregrin
 27 cze 2016, 00:01
Rebeliant pisze:Chodzi tylko o to, czy zmieniła się strategia FM, czy konsul puścił ściemę.
Tak było zawsze ale zależy na jakiego konsultanta się trafiło. W zeszłym roku jak nie wszedł mi kod to dzwoniłem z reklamacja to mi powiedział ze przecież mam MB i kolejne się nie przyznały bo pakiety się nie sumują ;) Poparł to regulaminem wiec o czym z nim dyskutować. Rozłączyć i rozmowa z innym ;)
 #873764  autor: Rebeliant
 27 cze 2016, 09:55
Tylko trzeba wtedy pamiętać, gdy nie zgadzamy się z konsultantem, żeby nie przyjmować jego propozycji. Jak jeden rozpocznie proces reklamacyjny i będzie wisiało zgłoszenie, to kolejni nie ruszą. Tak się kiedyś wpuściłem w maliny.
 #873838  autor: ricki123
 27 cze 2016, 14:00
Jestem świeżo po rozmowie z konsultantem i bez szemrania przyznał mi zaginione minuty stwierdzając że to ich błąd. Więc wszystko jest do załatwienia
 #873984  autor: ricki123
 28 cze 2016, 08:34
No cóż konsultant obiecał przywrócenie minut i nadal ich nie przywrócono. Oczywiście poszło by nowe zgłoszenie tyle że... dostęp do play24 został mi zablokowany. U kumpla działa bo przed chwilą sprawdzałem. Normalnie jakaś kpina co się w tej sieci ostatnio wyrabia. Dziś kolejny telefon z pozdrowieniami muszę zatem wykonać :mrgreen:
 #874000  autor: garfield-
 28 cze 2016, 11:40
może rozszyfrujemy w końcu ich grafik ? ;)
 #874506  autor: pablo82
 30 cze 2016, 13:48
Dziś dzwoniono do mnie z infolinii Faktu i ewidentnie powiedziano mi że w Fakcie nie będzie żadnych bonusów za rejestrację numeru oraz przeproszono mnie za to, że poprzedni konsultanci wprowadzili mnie w błąd. Przy czym żadnej rekompensaty z tytułu wydzwonionych minut do nich nie uzyskałem. Gdyż jak to konsultant stwierdził: Fakt nie udziela swoim klientom żadnych rekompensat. Także Panowie i Panie: czasy rozdawnictwa w Fakcie się skończyły. Zostaję z tą siecią jeszcze do końca lipca, aż wygadam uzbierane minuty i wykorzystam internet i powracam do Play formuła na kartę lub RBM Energy.
 #874548  autor: garfield-
 30 cze 2016, 16:14
może rozszyfrujemy kto daje a kto nie :) pamiętasz jak nazywał ten konsultant ?
 #874602  autor: blacQ1
 30 cze 2016, 21:22
Panowie można wiedzieć ,jaka taryfa ,oferta ,jest teraz lepsza ,jak FM ,bo chyba nie play na kartę rok ważności konta itp? ,ja nie narzekam na FM i ,aby tak dalej ! POZDRAWIAM!!!!!!
  • Strona 156 z 405
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 405
  • 1
  • 154
  • 155
  • 156
  • 157
  • 158
  • 405