Zglosic do operatora, ze nie zostaly zmienione warunki zgodnie z aneksem.
Typowy przypadek dla Orange.
Po pierwsze nie da się przeprocesować nowego aneksu. Owszem system wyswietla taką możliwość natomiast przy realizacji zostanie odrzucony, bo w CRM będzie już taka informacja.
Po drugie: zamowienie nowego aneksu z nowym telefonem jest w takim przypadku traktowane zgodnie z Kodeksem Karnym jako próba oszustwa.
Byl taki przypadek lata temu w ERZE gdzie gość przedłużył 2 umowy, ale z powodu niezarejstrowanych IMEI-ów w magazynie Agenta nie można było przeprocesować aneksu przez system. Aby nie stracić klienta konsultant podpisał z klientem aneks na ręcznym druku informując klienta, że warunki zostaną wprowadzone za kilka dni jak będzie już możliwość aktywacji w systemie. Klient typowy cebulak poszedł do drugiego salonu, tym razem firmowego, gdzie podpisał raz jeszcze aneksy z nowymi telefonami. Sprawa wyszła na drugi dzień jak konsultant z salonu pierwszego chciał wprowadzić do systemu aneksy i wyświetlił się komunikat, że zbyt długa data zakończenia umowy... Klient nie przyznał się i nie chciał zwrócic telefonów, więc właściciel Salonu poszedł na policje. Jako, że debil już sprzedał te telefony z salonu drugiego, to było po ptokach. Jakby sprzedał te pierwsze to możnaby anulować drugi aneks i zwrócić na magazyn telefony a sprawa rozeszłaby sie po kosciach. Ale niestety nie dało się przeniesc sprzętu z kanału własnego operatora na kanał agenta więc sprawa poszła do sądu. Nie znam finału, ale gość dostał właśnie zarzuty z tytułu próby oszustwa.
@chill94ck to co ty tutaj piszesz to namowa do popełnienia przestepstwa. Cebulaku.
Samsung Galaxy S20 - Plus
iPhone 12 mini - Orange Flex 5G eSIM / T-Mobile 5G SIM2