marson pisze:naszej sieci na Panu zależy i nie chcemy się rozstawać
Dlatego pewnie utrudniają odejście. Dzieki za taka siec. Skoro t-mob twierdzi ze wysłał dokumenty to może niech wyśle Tobie kopie tych dokumentów. Na pewno trzeba dzwonić do orange i niech oni "szukają tych dokumentów" i robią coś w tej sprawie bo nie wiem czy jeśli orange nie włączy tego numeru to nie lepiej będzie anulować przeniesienie w t-mob i spróbować powtórzyć cala procedure...
Sieci robią sobie na złość a to tylko dotyka klienta, bo co ma bolec odrzucenie przeniesienia przez t-mob jakiegoś konsultanta z orange ?? Swoja droga powinna być jakaś informacja ze operator nie umożliwi przeniesienia tak samo jak w parę godzin po zleceniu dostaje sie info sms z wyznaczona data przeniesienia...
PS w sumie tylko o t-mob słyszałem ze utrudnia przeniesienie np rejestrując kartę prepaid w 7dni gdzie inni operatorzy załatwiają to na miejscu...