DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #868484  autor: edziaa
 31 maja 2016, 00:44
Mam taki problem zakupiłam telefon w sklepie internetowym Orange.pl, telefon przestał prawidłowo działać w związku z czym postanowiłam reklamować go w sklepie internetowym w którym dokonała zakupu (Orange.pl) i tutaj zaczęły się schody. Infolinia sklepu (510700700, na maile w ogóle nie odpisują), BOK (510100100) twierdzą , że nie mogę złożyć reklamacji tak jak dokonałam zakupu czyli w formie wysyłkowej, możliwe jest tylko złożenie reklamacji w salonie firmowym. Chciałabym zapytać czy ktoś się orientuje czy jest to zgodne z prawem, że nie mogę spakować telefonu i wysłać go do reklamacji do sklepu Orange.pl tylko mam jechać 80km do salonu firmowego? Reklamacja z tytułu niezgodności towaru z umową.