DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 426 z 675
  • 1
  • 424
  • 425
  • 426
  • 427
  • 428
  • 675
 #867411  autor: cyzio1
 22 maja 2016, 23:04
boss77 pisze:Witam,

Oferta po złożeniu wypowiedzenia, P9 za 589, abonament + Rata= 70 PLN z groszami. Umowa na 24 miesiace No limit, 50 minut roamingu i 6 GB, warto?

Ale to w planie LTE OPEN - dla tych co mają stacjonarne usługi w Orange, a nie dla klientów co nic nie mają (telefonu czy neta)? Czy to normalny plan Smart LTE na raty?

Bo tam normalna cena fona to 938 ... i zrabatowali Ci o 400 zł?
 #867449  autor: Sowolog
 23 maja 2016, 12:03
Na stronie wyklikałem umowę: Smart plan LTE tylko sim, na 20 miesięcy, 6 miesięcy za 0zł, pakiet net 10GB (mam staż 20 miesięcy w Orange). Reszta standard. Oferta mi odpowiada. Czy DUK da coś lepszego? Nie interesują mnie raty (mam prawie nowego Galaxy s6).
 #867453  autor: kaciuxox
 23 maja 2016, 13:15
Po wypowiedzeniu-wynik moich negocjacji. Mix 54.99 bez telefonu po rabacie -30% i 20 zł orange open wyszedł za 13,31 brutto miesięcznie, a w tym no-limit sms wszędzie, połączenia wszędzie (bez stacjonarnych) i do wykorzystania pakiet złotówek 50 zł. Ja jestem zadowolony umowa dziś dotarła.
 #867456  autor: Leo
 23 maja 2016, 13:59
Masterjam77 pisze:Dla tych co są zainteresowani P9 Lite , to są na razie bez simlocka. Ja dziś taki otrzymałem :)
Czy rzeczywiście w tym telefonie druga karta SIM jest skierowana na "trzeci świat" tzn. działa tylko w sieciach 2G ?
 #867461  autor: boss77
 23 maja 2016, 14:12
ok, racja była z tym ze cena była dla p8, mimo ze 3 razy potwierdzałem, dziś Pani dzwoniła i przepraszała ze popatrzyła na p8, ale warunki zostały jakie sa 70 z groszami no limit i 6 gb, p9 juz za ponad 800, ale i tak oferta ok. w sumie mogłbym sie zaczac klocic ze rozmowa nagrywana itd ale odpuściłem. pozdrawiam
 #867485  autor: stoosiem
 23 maja 2016, 18:15
Złożyłeś wypowiedzenie? Zadzwoń na infolinię i zapytaj kiedy się dokładnie kończy umowa to powinni Cię połączyć z DUK. Jeżeli nie złożyłeś to to samo, zapytaj kiedy możesz przenieść nr do innej sieci to zrobią to samo.

Co do okresów rozliczeniowych, to jest ich kilkanaście, w usługach stacjonarnych jest ich nieco mniej, ale ciągle dokładają, dlatego czasem jeszcze zdarzają się migracje do innego cyklu. A jak jest z datą zakończenia umowy? Załóżmy, że podpisaliśmy umowę 31.08.2014 roku na 2 lata. Okres rozliczeniowy kończy się 13 dnia każdego miesiąca. W umowie mamy miesięczny okres wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego. Co to oznacza? Jeżeli wypowiedzenie złożymy do 13.07 to umowa kończy się 31.08.2016, ponieważ koniec najbliższego okresu rozliczeniowego przypada 13.08. Dnia 14.08 otrzymamy rachunek za 17/31 miesiąca. Jeżeli wypowiedzenie złożymy np. 15.07 to koniec najbliższego okresu rozliczeniowego wypada na 13.09, więc umowa kończy się nam zgodnie z zakończeniem kolejnego okresu rozliczeniowego, właśnie 13.09. Jeżeli przedłużaliśmy umowę z DUK to całkiem możliwe, że poprzednio dali nam goły abonament z jakimiś gratisami, więc za okres 01.09-13.09 możemy zapłacić jak za zboże, bo może się okazać, że w standardzie mieliśmy 200 minut, brak darmowych sms i darmowych rozmów do Orange.

Co innego dyspozycja przejścia na kartę. Generalnie w innych firmach z tego co się orientuję jest tak, że po prostu składamy rezygnację a oferta przechodzi na kartę z dniem zakończenia umowy. W Orange jeżeli zrezygnujemy z numeru to numer znika w przestworzach, idzie go odzyskać, natomiast jest to strasznie uciążliwa batalia. Osobno mamy opcję przejścia na kartę. Ta opcja pojawia się w systemie dopiero w ostatnim okresie rozliczeniowym i możliwość przejścia na kartę jest dopiero po ostatnim okresie rozliczeniowym. Czy jest to zapisane w jakimś regulaminie? Nie wiem. Czy jest to zgodne z prawem? Wydaje mi się, że żadna ustawa nie nakazuje pozostawienia numeru do dyspozycji klienta po zakończeniu umowy i jest to jedynie dobra wola większości operatorów. Tak więc jeżeli chcesz przejść na kartę z dniem zakończenia umowy to chyba jedyną opcją jest złożenie wniosku o przeniesienie nr do innej sieci i potem powrót.

Skąd się biorą okresy rozliczeniowe? Zazwyczaj jest to najbliższy okres rozliczeniowy od dnia podpisywania pierwszej umowy, czyli jeżeli podpisujemy ją 4-go to okres rozliczeniowy jest do 5-go, ale to chyba nie jest regułą. Jeżeli mieliśmy już coś w Orange to możliwe, że przypiszą nas do starego konta i wtedy pierwszy rachunek może być bardzo wysoki, bo np. podpisywaliśmy umowę 12-go a okres rozliczeniowy mamy na 10-go, wtedy przyjdzie nam aktywacja i praktycznie podwójny rachunek, nie dotyczy to raty, bo rata jest zawsze za 1 miesiąc. Okres rozliczeniowy można zmienić składając wniosek w BOK. Czy w Playu okres rozliczeniowy zawsze jest 1-go? Nie za bardzo, ja mam 25-go a pierwszą umowę podpisywałem 19-go.

Czy jeżeli umowę mamy do 13.06 a okres rozliczeniowy mamy do 20.06 to możemy w dniach 14.06-20.06 bezkarnie wydzwonić za 10 tysięcy złotych? Nie możemy, bo umowa po 13.06 przechodzi na czas nieokreślony i składając dyspozycję przejścia na kartę umowa kończy się 20.06. Poza tym jest coś takiego jak limit należności na konto w umowie, więc mogą nam zablokować telefon za coś takiego.

Rabat 20% na abonament 74,99 jest liczony od kwoty 85,99, czyli od nieruchomej kwoty abonamentu. Jak sobie spojrzycie w regulamin to jest to Smart Plan LTE 105,98, od którego dostajecie nieruchome rabaty na całą umowę - 4,99 za umowę na czas określony i 15 zł za zakup oferty na raty. Pozostałe rabaty - 5,01 za efakturę i 5,99 za wyrażenie zgody marketingowej są rabatami ruchomymi, z obu można zrezygnować w trakcie umowy (pierwszy rabat może być wyłączony w przypadku braku płatności w terminie, bo to tak naprawdę rabat za efakturę i terminową płatność). Jak już nam przyjdzie umowa do domu to będzie tam napisana kwota abonamentu + 11 złotych i pod spodem zastrzeżenie, że powyższa kwota nie uwzględnia rabatu za efakturę i terminową płatność.
 #867490  autor: marni3
 23 maja 2016, 18:54
Złożyłam wypowiedzenie z dyspozycją przejścia na kartę sim.
Co do okresów rozliczeniowych, to dla mnie wszystko już było zrozumiałe.
Na infolinię zwykłą dzwoniłam, ale nie przekierowywano mnie do DUK. Jeśli ktoś z zaglądających na forum pracuje w orange, to proszę o kontakt na priv :)
 #867497  autor: Masterjam77
 23 maja 2016, 19:54
Leo pisze:
Masterjam77 pisze:Dla tych co są zainteresowani P9 Lite , to są na razie bez simlocka. Ja dziś taki otrzymałem :)
Czy rzeczywiście w tym telefonie druga karta SIM jest skierowana na "trzeci świat" tzn. działa tylko w sieciach 2G ?
Ja jako drugą mam play i internet śmiga jak wiatr i jest 3G w zasięgu
 #867501  autor: Leo
 23 maja 2016, 21:06
stoosiem pisze: Czy jeżeli umowę mamy do 13.06 a okres rozliczeniowy mamy do 20.06 to możemy w dniach 14.06-20.06 bezkarnie wydzwonić za 10 tysięcy złotych? Nie możemy, bo umowa po 13.06 przechodzi na czas nieokreślony i składając dyspozycję przejścia na kartę umowa kończy się 20.06. Poza tym jest coś takiego jak limit należności na konto w umowie, więc mogą nam zablokować telefon za coś takiego.
1. Umowa nie może przejść na czas nieokreślony ponieważ składa się oświadczenie woli co najmniej na miesiąc przed zakończeniem umowy , że nie będzie się jej kontynuować po jej zakończeniu. Mamy przecież zawartą umowę na czas określony.

2. Wyłączenie świadczenia usług zawartych w umowie powinno nastąpić z chwilą zakończenia umowy a nie okresu rozliczeniowego ustalonego przez Orange. Ryzyko dalszego świadczenia usług po zakończeniu umowy ponosi operator.

3. Jest sprzeczność między prawem stanowionym (Kodeks Cywilny) a regulaminem. Prawo swoje a regulamin i Operator swoje.
 #867514  autor: Triceratops
 23 maja 2016, 22:43
marni3 pisze:Jak skutecznie skontaktować się z działem utrzymania klienta? Umowa kończy mi się równo za tydzień i do tej pory cisza :(
Nie ma takiej możliwości, to oni kontaktują się z Tobą. Przez BOK mogą przełączyć na coś a la DUK ale to nie to samo.
 #867533  autor: stoosiem
 24 maja 2016, 01:41
W umowie czy też w regulaminie nie ma informacji o tym, że jest miesięczny okres wypowiedzenia, tylko że jest miesięczny okres wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego i jest to z tego co mi wiadomo zgodne z prawem telekomunikacyjnym, które to jest zgodne z kodeksem cywilnym. Jak przeczytasz jeszcze raz mój post to zauważysz, że jeśli postąpisz zgodnie z regulaminem to jeśli masz umowę podpisaną 14 lipca 2014 możesz ją zakończyć 13 lipca 2016. U wielu innych dostawców usług (np. nc+) nie ma takiej możliwości.
 #867555  autor: Leo
 24 maja 2016, 10:09
Nie należy mylić samoistnego zakończenia umowy zawartej na czas określony np. po 24 miesiącach z wypowiedzeniem umowy. Być może jest tak jak piszesz że jeśli ktoś składa wypowiedzenie umowy zamiast oświadczenia woli o braku do jej kontynuacji to następuje "przeciągnięcie" umowy do końca najbliższego okresu rozliczeniowego gdyż wypowiedzenie musi trwać formalnie jeden pełny okres rozliczeniowy.

Dlatego polecam przy umowach zawartych na czas określony składać oświadczenia woli zamiast wypowiedzenia. Oczywiście jeśli komuś zależy na szybszym zakończeniu umowy.
 #867589  autor: Mr.Pelisa
 24 maja 2016, 13:50
Witam,

koleżanka z pracy chce przedłużyć umowę, aktualnie płaci 59,99zł. Konsultant próbował jej wcisnąć abo ze strony ale już ją odwiodłem od przedłużenia i kazałem najpierw złożyć wypowiedzenie.
Czy rabat 30% może dostać na abo niższy niż ma teraz, bo ten za 54,99zł. byłby wystarczający? Od tego 54,99 odejmuje 30% = 38,49zł. + rata 25,01zł. za Huawei P9 Lite + 109zł. na start co daje łącznie około 1633zł., zgadza się? Bo ten 74,99zł. nie opłaca się...
Gdyby chciała wspólny to od 84,99zł odejmuje 30% i ma 3 karty sim?
Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam
 #867597  autor: Triceratops
 24 maja 2016, 15:07
Mr.Pelisa pisze:Witam,

koleżanka z pracy chce przedłużyć umowę, aktualnie płaci 59,99zł. Konsultant próbował jej wcisnąć abo ze strony ale już ją odwiodłem od przedłużenia i kazałem najpierw złożyć wypowiedzenie.
Czy rabat 30% może dostać na abo niższy niż ma teraz, bo ten za 54,99zł. byłby wystarczający? Od tego 54,99 odejmuje 30% = 38,49zł. + rata 25,01zł. za Huawei P9 Lite + 109zł. na start co daje łącznie około 1633zł., zgadza się? Bo ten 74,99zł. nie opłaca się...
Gdyby chciała wspólny to od 84,99zł odejmuje 30% i ma 3 karty sim?
Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam
Witaj
Tak jak napisał zielony, 54,99 to po rabacie 30% wynosi 35,19, w przypadku wspólnego to 56,19 + rata i dodatkowo 2 karty które korzystają z tych samych warunków czyli w sumie 3 numery w tej samej cenie.
 #867611  autor: Masterjam77
 24 maja 2016, 16:13
Mr.Pelisa pisze:Witam,

koleżanka z pracy chce przedłużyć umowę, aktualnie płaci 59,99zł. Konsultant próbował jej wcisnąć abo ze strony ale już ją odwiodłem od przedłużenia i kazałem najpierw złożyć wypowiedzenie.
Czy rabat 30% może dostać na abo niższy niż ma teraz, bo ten za 54,99zł. byłby wystarczający? Od tego 54,99 odejmuje 30% = 38,49zł. + rata 25,01zł. za Huawei P9 Lite + 109zł. na start co daje łącznie około 1633zł., zgadza się? Bo ten 74,99zł. nie opłaca się...
Gdyby chciała wspólny to od 84,99zł odejmuje 30% i ma 3 karty sim?
Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam
Ja wczoraj po wypowiedzeniu podpisałem :
Abo 34,99 zrabatowane do 21,19 zł (zgoda marketingowa,e-faktura,-30% rabatu) i do tego P9 Lite za 209 zł na start i 25,01 zł rata. Czyli abo+rata = 46 zł. Co prawda w abo nie mam stacjonarki i mms bezpłatnych , ale w roku zadzwoniłem może z 10 razy na stacjonarne i wysłałem z 5 MMS a i tak do tego są apki którymi wysyła się za darmo. Internetu mam 1,5 Gb bo i tak ma LTE mobilny współdzielony 10GB na 3 urządzenia.

Zielony71 , konsultantka mówiła mi że można wysłać komendę STOP na nr 81..(nie pamiętam) i net po wykorzystaniu z abo przejdzie od razu na ten mobilny współdzielony i nie trzeba juz dopłacać do tych dodatkowych 10 zł ...słyszałeś coś takiego
 #867615  autor: ja.michal
 24 maja 2016, 16:24
Nie należy mylić samoistnego zakończenia umowy zawartej na czas określony np. po 24 miesiącach z wypowiedzeniem umowy.
Nie należy mylić czasu umowy z okresem zastrzeżonymi. Obecnie każda umowa jest zawierana na czas nieokreślony, ale jest dodatkowo okres zastrzeżony (np. 24 miesiące).
  • Strona 426 z 675
  • 1
  • 424
  • 425
  • 426
  • 427
  • 428
  • 675
  • 1
  • 424
  • 425
  • 426
  • 427
  • 428
  • 675