DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 124 z 187
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 187
 #864815  autor: Freshmen
 06 maja 2016, 16:37
Konsultant przy przenoszeniu drugiego numeru do plusa w ramach SD (-50%) przekonywał, że przedłużając umowę (na główny numer)będe musiał płacić nie mniej niż 50 zł abonamentu aby zniżka w SD była cały czas ważna. Wiec mnie oszukał ? i musze płacić teraz jeszcze więcej niż dotychczas ? specjalnie mu kilka krotnie mówiłem, że ok wezmę drugi nr w Smart dom ale z nową umową nie mam zamiaru dłużej płącić takiej kasy za abo (84,99). Przekonywał że wystarczy żebym przedłużył na abonamencie nie mniejszym niż 50 i wszystko będzie ok. Więc ściema ? to była rozmowa telefoniczna z konsultantem.

Jeżeli jest tak jak Pan mówi to im bardzo dziękuje, łaski mi nie robią a na pewno nie będe płacił tyle samo albo i więcej przez następne 2 lata. Tylko w takim razie to jest wprowadzenie w błąd i jawne okłamywanie (pytałem kilkakrotnie o przedłużenie umowy) i powinienem teraz z nimi rozwiązać umowę na ten drugi numer w SD.
 #864847  autor: maciej29
 06 maja 2016, 21:39
Totalna porażka przy przedłużeniu umowy. Ale zaczne od początku mam abonament 59,90, jako drugi produkt internet (-50%) 29,95zl w smartdomie. Przedstawione warunki na przedłużenie umów nie były dla mnie satysfakcjonujące, więc na początku kwietnia złożyłem w Plusie wypowiedzenie na obydwa produkty. Po kilku tel pod koniec kwietnia zadzwoniła miła pani z DUK i doszliśmy do porozumienia, aby uwolnić numery od SmartDomu, zgodziłem się na warunki i przedłużyłem umowę na internet 40 GB + LTe bez limitu za 19,99 zł. Dzisiaj dostałem uzgodnione warunki na piśmie i wielkie zaskoczenie pakiet i cena się zgadzały, ale miła pani pomyliła numery tel i zamiast przedłużyć umowę na numerze internetowym to wpisała go na numer abonamentowy. Pomocy co zrobić? Złożyć odstąpienie od zawartej umowy i ponownie wypowiedzenie umowy?
 #864861  autor: Ruben
 07 maja 2016, 07:31
Freshmen pisze:W tej chwili płacę 85 zeta (w ramach smartdom mam drugi numer za 35) Pytanie, co dałoby się wytargować teraz ? podobno żeby utrzymać drugi numer na SD musze płacić minimum 50 zeta abonamentu.
Freshmen pisze:specjalnie mu kilka krotnie mówiłem, że ok wezmę drugi nr w Smart dom ale z nową umową nie mam zamiaru dłużej płącić takiej kasy za abo (84,99).
Pytania:
- płacisz teraz 85 pln za dwa numery, czy za jeden i czy są to umowy z telefonami czy bez,
- kiedy wygasa umowa na drugi numer

Generalnie zasada zachowania rabatów wynikających ze smartdom jest taka, że nie możesz zmniejszyć kwoty zobowiązania, czyli jak masz abonament pierwszy za 50 pln i drugi 35 pln (po zniżce smartdom 50%), to nie możesz przedłużyć na niższych zobowiązaniach.

Umowy z telefonem będące w smartdomie sugeruję przedłużać przez sklep internetowy ponieważ w ten sposób za telefony płacisz opłatę jednorazową a jeżeli przedłużysz przez konsultanta, to płacisz co miesiąc ratę za telefony, co jest zupełnie nieopłacalne.

Jeżeli masz umowy bez telefonu i nadal takie Cię interesują, to jest taka dostępna po złożeniu wypowiedzenia, na 24m-ce, za 29pln:
- nielimitowane rozmowy na komórki, stacjonarne,
- nielimitowane SMS, (brak MMS)
- 8GB

W tej sytuacji nie zachowasz zniżek smartdom ale w przypadku, kiedy umowy wygasają mniej więcej w tym samym czasie, to przedłużając obie teraz i tak sumarycznie zapłacisz mniej bo 2x 29pln.= 58pln.
Jednak, jeżeli umowa na 2-gim numerze wygasa np. za rok, to rozbijanie smartdomu nie opłaci się ponieważ uzyskane oszczędności będą mniejsze niż zniżki smartdom na drugim numerze.

@maciej29,
pisz reklamację albo najlepiej dzwoń i zgłoś niezgodność. Jeżeli nie uda się załatwić tego w ten sposób, to masz prawo odstąpić od umowy, jeżeli nie minęło 14dni.
 #864867  autor: pawel_bthd
 07 maja 2016, 08:51
Freshmen pisze:Konsultant przy przenoszeniu drugiego numeru do plusa w ramach SD (-50%) przekonywał, że przedłużając umowę (na główny numer)będe musiał płacić nie mniej niż 50 zł abonamentu aby zniżka w SD była cały czas ważna. Wiec mnie oszukał ? i musze płacić teraz jeszcze więcej niż dotychczas ? specjalnie mu kilka krotnie mówiłem, że ok wezmę drugi nr w Smart dom ale z nową umową nie mam zamiaru dłużej płącić takiej kasy za abo (84,99). Przekonywał że wystarczy żebym przedłużył na abonamencie nie mniejszym niż 50 i wszystko będzie ok. Więc ściema ? to była rozmowa telefoniczna z konsultantem.

Jeżeli jest tak jak Pan mówi to im bardzo dziękuje, łaski mi nie robią a na pewno nie będe płacił tyle samo albo i więcej przez następne 2 lata. Tylko w takim razie to jest wprowadzenie w błąd i jawne okłamywanie (pytałem kilkakrotnie o przedłużenie umowy) i powinienem teraz z nimi rozwiązać umowę na ten drugi numer w SD.
Chyba zaszło nieporozumienie
Pierwszy telefon masz już w SD? Chyba nie dopiero masz zamiar dobrać do niego nowy nr tak? To wówczas będziesz zmuszony np po 24 msc aby nie stracić zniżki utrzymać zobowiązanie. ... ale teraz możesz sobie obniżyć do minimum 50 zł ten pierwszy aby na drugi dostać rabat 50%.... jesli dobrze Cię zrozumiałem

wytapane z sm-N910C
 #864868  autor: Freshmen
 07 maja 2016, 09:06
Witam,
Płacę za 1 numer 84,99 zł miesięcznie, umowa kończy się za miesiąc,
Za 2 numer (w smart dom) płace 34,99, mimo iż brałem go z telefonem za którego nie płace rat a jednorazowo zapłaciłem rok temu ok 50 zł. Niestety umowa kończy się dopiero w sierpniu 2017. Obie umowy były z telefonami.
Chyba jednak rozbiję bo żeby zachować zniżki musiałbym teraz płacić w sumie 124,98 miesięcznie a jak uda mi się wywalczyć umowę o które Pan piszę na 1 numer to wyjdzie mnie to miesięcznie 98,99. Chyba że uda się coś wyciągnąć od nich do 49 zł z telefonem ale to nawet wtedy taniej by mi wyszło. Zresztą reklamacja złożona, bo konsultant ewidentnie oszukał mnie w czasie rozmów. Dodatkowo w pakiecie regulaminów i innych dokumentów, które dostałem nie było kartek z regulaminem smart dom gdzie by pisało o tym że nie mogę zobowiązań zmniejszyć. Tylko co zyskam jeżeli udowodnie ze mam racje ? Rozwiążą mi umowe na 2 numer ? telefon będe musiał oddać a numer przejdzie na karte ?

Liczmy, że reklamacja nic nie da w takim razie jeżeli zrezygnuje teraz ze smardom to ten drugi numer od nowego okresu rozliczeniowego będzie on kosztował 69,99 czy będą jakieś dodatkowe zobowiązania wynikające z tego ? (nie wiem dodatkowe miesiące, dodatkowe opłaty, Bóg wie co oni tam wymyślą) Bo jeżeli tylko wchodzi na 100% ceny abonamentu to na pewno zrezygnuje (nawet jak nie dostane tej oferty za 29 na 1 numer to w premium mobile mam abonament za 36zł z 10 gb neta i no limitami)

Pawel_bthd na 1 numer (abo 84,99) wziąłem drugi numer w smard dom (abonament kosztuje 34,99 bo mam -50% był to sierpnień 2015) teraz mi się kończy umowa przy tym 1 numerze i słyszałem, że musze podpisać minimum taki sam abonament żeby zniżka na ten drugi numer była nadal aktywna.
Pozdrawiam
 #864874  autor: Lotter
 07 maja 2016, 11:05
@Freshmen
Niewiele wiem o smart dom bo nie korzystałem z takiej usługi ale wiem, że najbardziej opłaca się gdy bierzesz dwie nowe umowy np na telefon i internet, a najlepiej trzy czyli telefon internet i telewizję w tym samym czasie. Jeżeli masz rozstrzał kilkumiesięczny między umowami z SD to masz problem właśnie wyłączenia zniżki gdy z SD rezygnujesz. SD jest przywiązywaniem klienta i opłaca się cenowo w większości przypadków gdy masz kilka umów ze sprzętem.
Przy przedłużeniach trzeba sobie przekalkulować co się bardziej opłaca i przeanalizować oferty a przede wszystkim doczytać wszystko o SD bo oferta się zmieniała i obecnie zdaje się jest już jej III wersja. Ci co korzystają od lat z pierwszej wersji i trzech umów mają wciąż świetne warunki.
Nie liczyłbym na pełne informacje od konsultantów przez telefon, lepiej już pisać na plusforum do nich o szczegóły. Jak widzę istnieje straszny bałagan w informacjach o SD obecnie. Osobiście wolę mniej skomplikowane umowy i jak najmniej przywiązań i uwiązań :roll:

Obecnie jeżeli kończy Ci się umowa to po złożeniu rezygnacji możesz dostać bardzo dobrą ofertę za 29zł na 24m bez telefonu o której pisali wyżej. Są też z niższą opłatą ale bardzo małą ilością netu. Smartdom pewnie wyłączą i przejdzie na warunki zgodne z ofertą której korzystasz ale bez zniżek. Więc pewnie tak jak piszesz będzie niecałe 100zł do sierpnia 2017r. Przy kolejnej umowie przed jej końcem złożysz wypowiedzenie i tez dostaniesz lepsze warunki niż standardowe przedłużenie. I brak powiązań między umowami. Oferty z telefonem bez SD po wypowiedzeniu są opisywane we wcześniejszych postach.
Lub kontynuujesz smardom ... :arrow:
 #864878  autor: Freshmen
 07 maja 2016, 11:33
Lotter i reszta dzięki za informacje. Tak więc chyba zrezygnuje w takim razie z SD bo lepiej już płacić 69,99 do sierpnia 2017 (pełny abonament na 2 numer) + to co teraz uda mi się ugrać przy przedłużeniu 1 numeru (może uda się ten za 29) niż 34,99 (smart dom 2 numer) + 89,99 (1 numer, aby utrzymać smart dom) troche to zamieszane ale chyba wiadomo o co chodzi :) Dam znać jak będą do mnie dzownić i co mi zaoferowali.

Ps. Ale reklamacji i tak nie odpuszczę, jeżeli by to było moje przeoczenie to ok rozumiem, ale nie dość że konsultant mnie celowo w błąd wprowadził to w dodatku tak jak wspomniałem nie dostałem regulaminu smart dom z papierami które przynosił kurier. Masakra pierwszy raz takie jaja z plusie mam. Chociaż podejrzewam że i tak nic nie wskóram ale próbować warto.
 #864930  autor: Ruben
 07 maja 2016, 16:55
@Freshmen,
pamiętaj, że przy smartdomie w przypadku umów z telefonem konsultanci proponują wariant "telefon na raty" chociaż wprost o tym nie informują ale Ty się dopytuj.
Umowę można przedłużać na 6m-cy przed końcem więc z drugim numerem nie czekaj do sierpnia 2017 tylko składaj w np. w marcu. Okres umowy skumuluje się ale nowe warunki wejdą w życie od marca.
 #864931  autor: kostykiewicz
 07 maja 2016, 17:03
Witam,
Dziś kontaktowałem się z DUK

Oferta:
- no limit stacjonarne
- no limit komórki
- no limit sms (bez mmsy)
- 8 gb internetu

Oferta dla mnie nie była dostępna. Ciężko było coś więcej dostać. Tego samego dnia wypowiedzenie zostało dokonane i telefon do DUK.
Proszę mi powiedzieć w jaki sposób mogę otrzymać tą ofertę gdzie się kontaktować w tej sprawie.???

Prawdopodobnie jakieś pismo ma zostać do mnie wysłane ale nie wiem jakie.


Proszę o radę.
 #865030  autor: Freshmen
 08 maja 2016, 12:41
Ruben dzięki za info ! tak zrobię, myślę że w marcu już będe chciał zmienić ten abonament w drugim telefonie. Co do tel na raty w życiu na to nie pójdę bo łaski żadnej mi nie robią. Albo dają tel i jednorazową opłątę albo będe chciał ten abo za 29 bez telefonu, zawsze w obwodzie pozostaje ta oferta z Premium Mobile za podobne pieniądze. Choć nie ukrywam że mimo przejechania się z tym smart domem chętnie pozostałbym w Plusie, ot taki sentyment chyba.

Orientuje się ktoś może jak to jest z wyłączeniem tego Viedo Streamingu w tej ofercie( za 29) ? będe musiał płacić dodatkowo za korzystanie z Spotify, Apple Music, Youtube itp ?

Kostykiewicz a ile Ci zostało do końca umowy ? mi jak nie zaoferują tej oferty to czekam do 8 czerwca aż przejdzie mi numer na kartę a wtedy wydaje mi się, że bez problemu będe mógł z tego skorzystać (jeżeli nie odwołają tej oferty). Jak na razie nikt jeszcze się ze mną z DUK nie kontaktował
 #865051  autor: kostykiewicz
 08 maja 2016, 15:44
Freshmen pisze:Ruben dzięki za info ! tak zrobię, myślę że w marcu już będe chciał zmienić ten abonament w drugim telefonie. Co do tel na raty w życiu na to nie pójdę bo łaski żadnej mi nie robią. Albo dają tel i jednorazową opłątę albo będe chciał ten abo za 29 bez telefonu, zawsze w obwodzie pozostaje ta oferta z Premium Mobile za podobne pieniądze. Choć nie ukrywam że mimo przejechania się z tym smart domem chętnie pozostałbym w Plusie, ot taki sentyment chyba.

Orientuje się ktoś może jak to jest z wyłączeniem tego Viedo Streamingu w tej ofercie( za 29) ? będe musiał płacić dodatkowo za korzystanie z Spotify, Apple Music, Youtube itp ?

Kostykiewicz a ile Ci zostało do końca umowy ? mi jak nie zaoferują tej oferty to czekam do 8 czerwca aż przejdzie mi numer na kartę a wtedy wydaje mi się, że bez problemu będe mógł z tego skorzystać (jeżeli nie odwołają tej oferty). Jak na razie nikt jeszcze się ze mną z DUK nie kontaktował

Umowa już się skończyła. Po wypowiedzeniu/przejściu na kartę zamyka i się z początkiem czerwca tak jak tobie.
Chce w jaki sposób przyśpieszyć przejście na tą ofertę o której wspomniałem.
Inna oferta nie chodzi w grę. Dlatego pytam się was w jak sposób przyśpieszyliście ofertę, kontaktowaliście się bezpośrednio za jakimś pośrednictwem???? z duk???


edit:
Znalazłem że można to przyśpieszyć z prośbą o kontakt z DUK
po przez ten formularz: http://www.plusforum.pl/memberlist.php? ... il&u=23513

Nie wiem czy pomoże zobaczymy.

Interesuje mnie to co wyżej opisane czyli:
- no limit komórki
- no limit stacjonarne
- no limit sms (bez mms)
- 8 gb internetu

Z tego co zauważyłem jest ta opcja możliwa z e-fakturą za 29 zł jeśli z fakturą tradycujną to 39 zł

Tylko zastanawia mnie jedna rzecz jak to z tymi 8 GB jest. Videostreming nie wchodzi w gre tak>?? ale no. aplikacje jak youtube, facebook, ipla wchodzi to w gree????

Jak nie dadzą mi w okresie wypowiedzenia tego co opisałem to poczekam na tą ofertę: http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 22&t=85050

I wtedy sam przejde ale po cholere się będą droczyć.....
Oczywiście wypowiedzenie złożone z przejściem an kartę simplus
 #865121  autor: pawel_bthd
 09 maja 2016, 07:08
Znów jakieś dziwne plotki ktoś rozsiewa wszystko wchodzi w pakiet GB videostreamingi radio i reszta jak ktoś jeszcze raz to napisze proponuję bana dla przestrogi

wytapane z sm-N910C
 #865123  autor: kostykiewicz
 09 maja 2016, 07:21
pawel_bthd pisze:Dla niedowiarków mogę wrzucić screeny ale raz to zakonczmy

wytapane z sm-N910C

Nic nie musisz udostępniać. Ktoś napisał w poprzednich postach dlatego o tym wspomniałem. Przeczytałem regulamin ( http://docdro.id/yAHLc10 ) i nie widać tam nić o tym ze youtube jest zablokowany, a viedostreming nie jest potrzebny dla większości osób.

Powiedz mi w jaki sposób otrzymałeś tą ofertę??/ sam duk do ciebie dzwonił? proponowali ci na początku inne oferty?? U mnie ma przejść na kartę z początkiem czerwca.
Sam dzwoniłem do DUK ale nie chciiała mi dać tej oferty, dzwoniłem chyba z 2-3 razy. tego samego dnia Potem na zwykłą infolinię to powiedziała babka jakaś że ma przyjść do mnie list z czyms tam ale nie powiedziałą z czym może jakas oferta???? coś wam przychodziło po złożeniu wypowiedzenia??????
 #865151  autor: SACZI
 09 maja 2016, 10:49
pawel_bthd pisze:Znów jakieś dziwne plotki ktoś rozsiewa wszystko wchodzi w pakiet GB videostreamingi radio i reszta jak ktoś jeszcze raz to napisze proponuję bana dla przestrogi

wytapane z sm-N910C
Proponuję poczytać wątek o videostreamingu w plusie na tym forum.
Yt faktycznie rozliczany jest z pakietu ale takie radio republika już nie.
I nie chodzi tutaj bynajmniej o popularność tego czegoś a o fakt że instalując jakąś apke na telefonie nagle zaczynasz korzystać z innego apnu i płacić ponad pakiet nie wiedząc o tym.
 #865221  autor: Freshmen
 09 maja 2016, 16:19
SACZI pisze:
pawel_bthd pisze:Znów jakieś dziwne plotki ktoś rozsiewa wszystko wchodzi w pakiet GB videostreamingi radio i reszta jak ktoś jeszcze raz to napisze proponuję bana dla przestrogi

wytapane z sm-N910C
Proponuję poczytać wątek o videostreamingu w plusie na tym forum.
Yt faktycznie rozliczany jest z pakietu ale takie radio republika już nie.
I nie chodzi tutaj bynajmniej o popularność tego czegoś a o fakt że instalując jakąś apke na telefonie nagle zaczynasz korzystać z innego apnu i płacić ponad pakiet nie wiedząc o tym.
Dokładnie to miałem na myśli. Więc jak to Pawel jest ?
 #865227  autor: pywymy
 09 maja 2016, 16:42
Ja mogę potwierdzić, że problem z video streaming'iem w sieci Plus ciągle występuje. Ostatnio naliczona mi została z tego tytułu dodatkowa opłata. Na rachunku szczegółowym ujęte jest to jako "Usługa multimedialna". A korzystałem z bardzo popularnej, Androidowej aplikacji: TuneIn Radio.
 #865237  autor: kostykiewicz
 09 maja 2016, 18:03
Powracając do mojego postu wyżej.
Udało się dziś przedłużyć warunki umowy na takie jakie opisywałem powyżej

Umowa na czas 24 mc
- no limit komórki
- no limit stacjonarne
- no limit sms (mmsy płatne chyba 15 czy 10 gr nie pamiętam)
- 8 GB internetu


Co do video streamingu to można ustawić na stałe APN??? tak jak opisujecie TuneIn Radio. łączy się i nie pobiera z pakietu. Jak z tym walczyć? co zrobić aby to się nie pojawiało.


Poczytajcie to

http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 04#p826795

oraz


http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 30#p827062



Czyli zamiast

APN PLUS - działa LTE, streaming jest rozliczany dodatkowo poza pakietem.

ustawiamy


APN INERNET - brak LTE, jednak wszystko idzie z pakietu.
 #865285  autor: Freshmen
 09 maja 2016, 21:53
No sorry ale to jest tragedia żebym nie mógł korzystać z LTE bo mogę naciąć się na jakieś koszty bo plus tak sobie ubzdurał :) dziwne bo w regulaminie tej umowy która właśnie mi się kończy też mam coś z tym video streaming ale w życiu nie nadziałem się na dodatkowy koszt, a jadę cały czas na LTE.

Kostykiewicz bez problemu Ci dzisiaj zaproponowali te warunki czy musiałeś się dopominać ?
  • Strona 124 z 187
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 187
  • 1
  • 122
  • 123
  • 124
  • 125
  • 126
  • 187