Konsultant przy przenoszeniu drugiego numeru do plusa w ramach SD (-50%) przekonywał, że przedłużając umowę (na główny numer)będe musiał płacić nie mniej niż 50 zł abonamentu aby zniżka w SD była cały czas ważna. Wiec mnie oszukał ? i musze płacić teraz jeszcze więcej niż dotychczas ? specjalnie mu kilka krotnie mówiłem, że ok wezmę drugi nr w Smart dom ale z nową umową nie mam zamiaru dłużej płącić takiej kasy za abo (84,99). Przekonywał że wystarczy żebym przedłużył na abonamencie nie mniejszym niż 50 i wszystko będzie ok. Więc ściema ? to była rozmowa telefoniczna z konsultantem.
Jeżeli jest tak jak Pan mówi to im bardzo dziękuje, łaski mi nie robią a na pewno nie będe płacił tyle samo albo i więcej przez następne 2 lata. Tylko w takim razie to jest wprowadzenie w błąd i jawne okłamywanie (pytałem kilkakrotnie o przedłużenie umowy) i powinienem teraz z nimi rozwiązać umowę na ten drugi numer w SD.
Jeżeli jest tak jak Pan mówi to im bardzo dziękuje, łaski mi nie robią a na pewno nie będe płacił tyle samo albo i więcej przez następne 2 lata. Tylko w takim razie to jest wprowadzenie w błąd i jawne okłamywanie (pytałem kilkakrotnie o przedłużenie umowy) i powinienem teraz z nimi rozwiązać umowę na ten drugi numer w SD.