DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 461 z 692
  • 1
  • 459
  • 460
  • 461
  • 462
  • 463
  • 692
 #850179  autor: Karlos20
 09 lut 2016, 09:51
jurek.k: przy kontakcie z *500/*600 ZAWSZE jesteś proszony o Imię i Nazwisko oraz hasło Abonenckie. Poza tym polecam zadzwonić, zgłoszenia są realizowane szybciej, niż w Play24, gdzie nie musisz podawać numeru Abonenckiego gdy wysyłasz zgłoszenie z numeru domyślnego, którego dotyczy sprawa.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #850184  autor: user_delete30
 09 lut 2016, 10:42
Przyznam, że takie bałaganu jak w Play to dawno nie widziałem.
Dzisiaj dostałem kilka sms z Play, zalogowałem się na Play24 i widzę:
Witam,
Potwierdzam, że otrzymałam dyspozycję rozwiązania Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych dla numeru xxxxxxxxxxx.
Jednocześnie informuję, że drogą pocztową zostanie wysłane pismo, w którym zostaną przedstawione szczegóły dotyczące przyjęcia rezygnacji.
O co chodzi? Wyślą mi pocztą (coby było dłużej) informację, że w złożonym wypowiedzeniu nie podałem hasła abonenckiego?

Przy okazji dostałem sms, że zgłoszenie numer xxxxxxxxx wymaga dodatkowej analizy przez ekspertów, pomyślałem, że chodzi o zgłoszenie dotyczące słabej jakości połączeń, które składałem 3 tygodnie temu, ale nie, jest w sms zupełnie inny numer zgłoszenia, którego nie ma na stronie play24.pl

Edit:
telefon pod *600 - nie widzą jeszcze mojej rezygnacji, więc nie mogą zaproponować czegoś naprawdę ekstra, jeśli wpłynie rezygnacją będą dzwonić jutro.
Obawiam się, że nie wpłynie, bo pewnie w piśmie wysłanym pocztą poproszą mnie o podanie hasła abonenckiego.
Zapierdzielam do salonu bo pamiętam hasło dla 3 pozostałych numerów a na tym koncie podobno jest inne...
1,85zł za przyjemność porozmawiania z konsultantem.... bez komentarza.

Edit2:
byłem w salonie, powiedzieli mi jakie jest hasło abonenckie, ale zmieniłem je, żeby mieć takie samo na wszystkich numerach. Wypowiedzenia u nich złożyć nie mogę, bo jest zarejestrowane wypowiedzenie które wczoraj wysłałem mailem.

Edit3:
po godzinie od wizyty w salonie telefon z Play, dzwonią z propozycją, pani widzi stare hasło abonenckie, nie widzi, żeby była zmiana. Przedstawia ofertę jaka jest dostępna na stronie, informuję, że oferta nie do przyjęcia, że złożyłem wypowiedzenie wiec pani się pożegnała.
 #850280  autor: lyncz8
 09 lut 2016, 21:36
Czy ktoś z forumowiczów orientuje się jak obecnie wygląda oferta przedłużeniowa dla taryf data?(Play Online)
 #850346  autor: cegla73
 10 lut 2016, 10:40
donat2000 pisze:Mi umowa się kończy w 10/2016 mam złożone wypowiedzenie. Obecnie mam ofertę z telefonem, zadzwoniłem żeby przedłużyć umowę bez telefonu ale nie chcieli ;(
witam,
tak przez ciekawość niezdrową: jaki masz zysk w przedłużeniu umowy 8 mies. przed zakończeniem obecnej?? boisz się, że teraz są najlepsze oferty i później będą tylko gorsze?
jurek.k pisze: O co chodzi? Wyślą mi pocztą (coby było dłużej) informację, że w złożonym wypowiedzeniu nie podałem hasła abonenckiego?
pewnie dostaniesz zwykłe pisemko o przyjęciu rezygnacji, dacie zakończenia umowy, może też info o przejściu numeru na prepaid. no i załączą jakąś super ofertę. piszę super bo ja zawsze dostawałem to samo co na www więc dziękowałem za współpracę.
 #850347  autor: cegla73
 10 lut 2016, 10:47
lyncz8 pisze:Czy ktoś z forumowiczów orientuje się jak obecnie wygląda oferta przedłużeniowa dla taryf data?(Play Online)
witam,
ja wypowiadałem w grudniu 3letni abo na internet - płaciłem 19,99 za 6GB + raty za sprzęt. zaoferowali mi sim only 5GB (SIC!!) za tyle samo i na 24mies. podziękowałem. jeszcze niedawno działał pakiet 10GB za 10PLN w ofertach na kartę ale już chyba go nie ma.
ogólnie tak jak pisał wcześniej karlos - jeżeli zależy ci na play to chyba najlepiej wyjdziesz nie wypowiadając umowy i pozostając na obecnym abo. nowe oferty są wyraźnie gorsze.
 #850348  autor: user_delete30
 10 lut 2016, 10:48
cegla73: już ustaliłem, że moje wypowiedzenie zostało przyjęte i zarejestrowane pomimo braku w nim hasła abonenckiego, to ważna informacja dla składających wypowiedzenia. Ja nie przywykłem podawać haseł w treści pisma czy maila :)

Tak, jak napisałeś, wysyłają do mnie pismo potwierdzające zakończenie umowy oraz propozycję.

Jeśli dzisiaj zadzwoni człowiek spod *600 z propozycją, to dam znać co zaproponowali, tak żebyście wiedzieli co można ugrać.
 #850359  autor: lyncz8
 10 lut 2016, 12:21
cegla73 pisze:
lyncz8 pisze:Czy ktoś z forumowiczów orientuje się jak obecnie wygląda oferta przedłużeniowa dla taryf data?(Play Online)
witam,
ja wypowiadałem w grudniu 3letni abo na internet - płaciłem 19,99 za 6GB + raty za sprzęt. zaoferowali mi sim only 5GB (SIC!!) za tyle samo i na 24mies. podziękowałem. jeszcze niedawno działał pakiet 10GB za 10PLN w ofertach na kartę ale już chyba go nie ma.
ogólnie tak jak pisał wcześniej karlos - jeżeli zależy ci na play to chyba najlepiej wyjdziesz nie wypowiadając umowy i pozostając na obecnym abo. nowe oferty są wyraźnie gorsze.
Obecnie nie jest źle - 12 GB za 19,99 zł i zawsze za kolejne 10 zł mogę dokupić 25 GB.
Minus oferty na kartę dla taryf głosowych jest ograniczenie prędkości w technologii UMTS(nie wiem jak z LTE, bo dopiero planuję zakup modemu).
 #850378  autor: Karlos20
 10 lut 2016, 13:34
lyncz8: jeśli zachowasz dotychczasową ofertę to 25 GB masz za 10 zł, a za 20 - no-limit. W nowych taryfach po przekroczeniu GB masz blokadę transferu do końca miesiąca.
Taryfy głosowe w praktyce mają ograniczenie ale technologiczne, nie cennikowe.
W taryfie data na kartę (Play Internet na kartę) za 45 zł masz nielimitowany transfer na 3G/4G LTE, po 100 GB może, ale nie musi wystąpić lejek 2 mbit/s.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #850409  autor: user_delete30
 10 lut 2016, 16:30
Dzwoniłem do konsultanta i mam ofertę (na firmę):
czas nieokreślony, 29,99 brutto, wszystko bez limitu, 5GB
24 m-ce, 36,89 brutto, wszystko bez limitu, 6GB (3 m-ce abonamentu za 0zł)

Druga opcja jest to dokładnie to co mam teraz tylko internetu więcej no i te 3 darmowe miesiące, które obiecywał mi też Doradca Biznesowy, czyli żadna tam oferta utrzymaniowa.

Ps. hasło abonenckie nadal stare, pomimo, że dostałem wczoraj potwierdzeniem sms, że dokonano zmiany tego hasła.
 #850411  autor: mazurk
 10 lut 2016, 16:43
@jurek.k

Jak masz 3 numery to poproś doradcę o ofertę SPECJALNA FORMUŁA KOMFORT
SMARTFON UNLIMITED 99,99 DLA FIRM III

8 miesięcy za free
16 miesięcy 99,99zł netto

nolimit połączenia, sms/mms, internet bez limitu (a dokładniej 100GB później możliwy lejek do prędkości 1 Mbit/s)
Średnio wychodzi 22,22 netto za 1 numer.
A i czwarta karta do internetu gratis

Wg mnie całkiem uczciwa oferta ;)
Aha, dostępna chyba jest tylko u doradców biznesowych z zarejestrowanym wypowiedzeniem.

Edit 1
Po przeliczeniu abonament miesięczny wychodzi średnio 66,66 zł/netto
Ostatnio zmieniony 10 lut 2016, 17:36 przez mazurk, łącznie zmieniany 2 razy.
 #850415  autor: user_delete30
 10 lut 2016, 16:56
mazurk:
W grę wchodzi tylko jeden numer, pozostałe zostają w ofercie na kartę.

Nie potrzebuję 100GB internetu bo go nie wykorzystam, nie potrzebuję karty do internetu gratis, tym bardziej za 123zł miesięcznie... ofertę o jakiej piszesz ludzie dostawali za 69zł netto jako ofertę utrzymaniową.

Pierwsze opcja zaproponowana przez konsultanta jest ok, ale nie w tej cenie, ludzie dostają to za 19,90 brutto przy wypowiedzeniu i przedłużaniu umowy na jeden numer.

Walić ich, przeniosę się do innej sieci, przynajmniej będę słyszał ludzi dzwoniących do mnie.
 #850424  autor: mazurk
 10 lut 2016, 17:44
@up

Jak możesz to podrzuć jakieś info o tej ofercie za 69zł, nazwa promocji albo jakiś link. Może mi się przydać przy podpisywaniu ;)
 #850427  autor: user_delete30
 10 lut 2016, 18:00
mazurk:

jest to dokładnie ta Formuła Komfort za 99 netto tylko przy wypowiedzeniu są w stanie zaoferować za 69 netto.

Poniższe dwie oferty dostali znajomi składając wypowiedzenie:
14,99 pln netto, no limit kom+stacjonarne, sms/mms, 7GB. Umowa na 24mce.
19,90 pln też na 24 mce z tym, że 6m-cy gratis.


Edit:

Jeszcze jedna ważna informacja z mojej strony, informacja od konsultanta:
dzisiaj jest 29,99, ale na miesiąc przed końcem umowy możemy dać to samo za 19,99 i 7GB internetu a nie 5GB.

Jeszcze mam pytanie, co w praktyce oznacza dla mnie umowa na czas nieokreślony?
To, że mogę ją wypowiedzieć z zachowaniem okresu wypowiedzenia 30dni to wiem, ale czy w trakcie tej umowy Play może zmienić mi warunki?
 #850489  autor: lyncz8
 10 lut 2016, 21:30
Karlos20 pisze:lyncz8: jeśli zachowasz dotychczasową ofertę to 25 GB masz za 10 zł, a za 20 - no-limit. W nowych taryfach po przekroczeniu GB masz blokadę transferu do końca miesiąca.
Taryfy głosowe w praktyce mają ograniczenie ale technologiczne, nie cennikowe.
W taryfie data na kartę (Play Internet na kartę) za 45 zł masz nielimitowany transfer na 3G/4G LTE, po 100 GB może, ale nie musi wystąpić lejek 2 mbit/s.
Akurat w mojej opcji(taryfa 4G LTE Unlimitet 29,99) nolimit jest za 40 zł - pojawił się dopiero niedawno. W ubiegłym roku nie miałem możliwości jego włączenia. Wiem, że może to dziwnie brzmi - ale jakaś taka pokręcona taryfa.
 #850629  autor: Karlos20
 11 lut 2016, 15:15
lyncz8: tego pakietu za 40 zł nie włączaj. Nadal jest aktywny krótki kod na no-limit za 20 zł. Po więcej info - zapraszam na PW :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #850761  autor: Cebithus
 12 lut 2016, 11:42
user_delete30 pisze: Edit:

Jeszcze jedna ważna informacja z mojej strony, informacja od konsultanta:
dzisiaj jest 29,99, ale na miesiąc przed końcem umowy możemy dać to samo za 19,99 i 7GB internetu a nie 5GB.
Zaraz, to znaczy że jest nowa oferta dla klientów prywatnych 19,99zł brutto i 7GB internetu i umowa na czas nieokreslony?
 #850770  autor: Karlos20
 12 lut 2016, 12:43
To nie jest czasem oferta dla biznesowych? 19,99 netto raczej.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #850837  autor: pkuciel
 12 lut 2016, 17:41
Witam,
Złożyłem wypowiedzenie w kwestii kończącej się umowy z dniem 09.03.2016r. Dostałem telefon z obsługi klienta z dokładnie tą samą ofertą, jaką dostałem w salonie na druku wypowiedzenia umowy (w razie gdybym się rozmyślił) - czyli 39,99 miesięcznie, minuty, smsy no limit, internet 4 gb, stacjonarne 29 gr. Do tej pory płaciłem to samo za to samo, zwiększony został jedynie pakiet internetu. Jak dla mnie kpina. Śledziłem poprzednie posty w kwestii otrzymania oferty od GU w wysokości 29,99 abo, minuty, smsy, stacjonarne - no limit, internet 5 gb, pół roku za darmo abonamentu, pół roku LTE za darmo i umowa na czas nieokreślony.

Co w tej sytuacji mogę teraz robić po tym telefonie? Oczekiwać kolejnego ( koniec umowy 09.03) czy próbować samemu dzwonić i negocjonować warunki, na co mogę liczyć? Interesuje mnie opcja bez telefonu. Jestem 4 lata w play, a potraktowany zostałem jak śmieć tym połączeniem od konsultanta.

Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam!
 #850872  autor: jacek298
 12 lut 2016, 20:01
ja tez zlozylem wypowiedzenie /umowa byla do 30.03.2016 pierwszy telefon 10,02,2016 tydzien po zlozeniu i oferta pierwsza 49,99 wszystko za free + 5gb net, ja tylko powiedzialem ze dziekuje mam lepsza oferte ,pytanie od konsultanta gdzie a ja ze w virgin bez laski ,wtedy zmienil zdanie i zaoferowal pakiet "RePlay FORMUŁA UNLIMITED na zawsze extra " umowa na czas nieokreslony rozmowy komorka stacjonarne za free ,sms,mms tez darmo + 5gb neta za 29,99zl wiec warto probowac
  • Strona 461 z 692
  • 1
  • 459
  • 460
  • 461
  • 462
  • 463
  • 692
  • 1
  • 459
  • 460
  • 461
  • 462
  • 463
  • 692