Przyznam, że takie bałaganu jak w Play to dawno nie widziałem.
Dzisiaj dostałem kilka sms z Play, zalogowałem się na Play24 i widzę:
Witam,
Potwierdzam, że otrzymałam dyspozycję rozwiązania Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych dla numeru xxxxxxxxxxx.
Jednocześnie informuję, że drogą pocztową zostanie wysłane pismo, w którym zostaną przedstawione szczegóły dotyczące przyjęcia rezygnacji.
O co chodzi? Wyślą mi pocztą (coby było dłużej) informację, że w złożonym wypowiedzeniu nie podałem hasła abonenckiego?
Przy okazji dostałem sms, że zgłoszenie numer xxxxxxxxx wymaga dodatkowej analizy przez ekspertów, pomyślałem, że chodzi o zgłoszenie dotyczące słabej jakości połączeń, które składałem 3 tygodnie temu, ale nie, jest w sms zupełnie inny numer zgłoszenia, którego nie ma na stronie play24.pl
Edit:
telefon pod *600 - nie widzą jeszcze mojej rezygnacji, więc nie mogą zaproponować czegoś naprawdę ekstra, jeśli wpłynie rezygnacją będą dzwonić jutro.
Obawiam się, że nie wpłynie, bo pewnie w piśmie wysłanym pocztą poproszą mnie o podanie hasła abonenckiego.
Zapierdzielam do salonu bo pamiętam hasło dla 3 pozostałych numerów a na tym koncie podobno jest inne...
1,85zł za przyjemność porozmawiania z konsultantem.... bez komentarza.
Edit2:
byłem w salonie, powiedzieli mi jakie jest hasło abonenckie, ale zmieniłem je, żeby mieć takie samo na wszystkich numerach. Wypowiedzenia u nich złożyć nie mogę, bo jest zarejestrowane wypowiedzenie które wczoraj wysłałem mailem.
Edit3:
po godzinie od wizyty w salonie telefon z Play, dzwonią z propozycją, pani widzi stare hasło abonenckie, nie widzi, żeby była zmiana. Przedstawia ofertę jaka jest dostępna na stronie, informuję, że oferta nie do przyjęcia, że złożyłem wypowiedzenie wiec pani się pożegnała.