UKE to myślę że już ostateczność. Po odstąpieniu od błędnej umowy to oni bardziej powinni do mnie dzwonić z nową ofertą, bo w takiej sytuacji pozostaje to co było wcześniej i pewnie też to wejdzie w czas nie określony. Chyba że sami przedłużą o 12m.
- Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Już nie przedłużają sami umów.
Pozdrawiam
@radiko
Jaka ostateczność?
Niewiele kosztuje (napisanie maila), a jest cień szansy że sprawa pójdzie wyżej i zrobią porządek z całością, a nie tylko z tą jedną umowę.
A i tak z reguły taka interwencja trawa krócej niż netiowa procedura reklamacyjna.
Jaka ostateczność?
Niewiele kosztuje (napisanie maila), a jest cień szansy że sprawa pójdzie wyżej i zrobią porządek z całością, a nie tylko z tą jedną umowę.
A i tak z reguły taka interwencja trawa krócej niż netiowa procedura reklamacyjna.
A czyli po anulowaniu tej umowy stanie w miejscu wcześniejszym i wejdzie w czas nie określony.
Może warto im dać szansę. Myślisz że bez czekania powinienem pisać do UKE z opisaniem problemu?
Tylko że odstąpienie złożyłem to może załatwią sprawę jak należy.
A ty pisałeś wtedy do UKE?
Może warto im dać szansę. Myślisz że bez czekania powinienem pisać do UKE z opisaniem problemu?
Tylko że odstąpienie złożyłem to może załatwią sprawę jak należy.
A ty pisałeś wtedy do UKE?
Tamtej to już niema co, ale jak następną schrzanią, to już można przez UKE.
I wtedy napiszesz UKE że z poprzednią było podobnie i jest to częste zjawisko, jak nie norma
I wtedy napiszesz UKE że z poprzednią było podobnie i jest to częste zjawisko, jak nie norma
Myślę że zaczekam do środy jak nie będą dzwonić to zadzwonię zapytać. Nie wiem co tam sie dla nich liczy w takiej sytuacji bo chyba dzień w którym sie dzwoniło, bo pańcia coś mówiła że data będzie z tego tygodnia, nie wiem o co jej chodziło bo data powinna być dzisiejsza. 1-go była zatwierdzana umowa przez tel, publikacja 5-tego dzisiaj jest 8 złożenie odstąpienia, bo 14-go minie czas na odstąpienie a 17-go miała już wejść ta nowa jak do środy sprawa nie zakończy się anulowaniem to oświadczę przez tel że zgłaszam sprawę do UKE.
Te czternaście dni na odstąpienie liczy się od otrzymania potwierdzenia, a nie rozmowy, ale nie później niż wejdą nowe warunki.
W każdym razie nawet jak zadzwonią w środę, to nowe warunki będziesz miał dopiero od 17 marca.
W każdym razie nawet jak zadzwonią w środę, to nowe warunki będziesz miał dopiero od 17 marca.
Mówisz o nowych zupełnie po anulowaniu obecnej i ewentualnie nowej poprawnej, to raczej na pewno już nie wejdą w tym miesiącu bo za mało czasu. Ja mam okres rozl 17>16. Nie wiem jeszcze jak to jest z umowami/aneksami, czy ja mogę zażądać umowy do podpisania papierowej? żeby kurier przywiózł ja sprawdzam jak ok podpisuje jak nie to nie. Jak to z tym teraz jest w czasach gdy przez tel już można. Ale co z tego jak to na co sie godzi klient dostanie napisane za kilka dni, i sie tylko wkurza później właśnie przez takie błędy.
Netia nie praktykuje papierowych przedłużeń.
Kurier jest tylko kiedy nie masz żadnej usługi u nich.
Kurier jest tylko kiedy nie masz żadnej usługi u nich.
A szkoda. Właśnie mam gdzieś papierową od nich czyli to jest ta pierwsza jak sie do nich przechodziło później tylko elektroniczne.
edit:02.10
Zgłoszenie odstąpienia od umowy przedłużeniowej "błędnej" zostało wprowadzone do systemu i nie wiem kiedy pewnie z nowym okresem rozl lub z końcem obecnej czyli starej umowy przejdzie w czas nie określony na obecnych warunkach. Rozumiem że wszystkie warunki takie same łącznie z ceną bez zmian prócz tego że na czas nie określony? chyba że wcześniej tj w ostatnim miesiącu umowy terminowej będą proponować znowu nową. Oraz prośba rozmowy z dnia zawierania umowy, do 14 dni powinna być na NO.
edit:02.10
Zgłoszenie odstąpienia od umowy przedłużeniowej "błędnej" zostało wprowadzone do systemu i nie wiem kiedy pewnie z nowym okresem rozl lub z końcem obecnej czyli starej umowy przejdzie w czas nie określony na obecnych warunkach. Rozumiem że wszystkie warunki takie same łącznie z ceną bez zmian prócz tego że na czas nie określony? chyba że wcześniej tj w ostatnim miesiącu umowy terminowej będą proponować znowu nową. Oraz prośba rozmowy z dnia zawierania umowy, do 14 dni powinna być na NO.
Jak anulujesz, to będzie po staremu.
Ma ktoś usługi bez zobowiązań czyli trwające w czasie nie określonym?
Chodzi mi o to czy w czasie takim można zamawiać dodatkowe usługi jak np pakiety minut na połączenia komórkowe.
Czy z próbą takiej chęci usłyszymy że nie bo tylko jeśli podpiszę nową umowę.
Chodzi mi o to czy w czasie takim można zamawiać dodatkowe usługi jak np pakiety minut na połączenia komórkowe.
Czy z próbą takiej chęci usłyszymy że nie bo tylko jeśli podpiszę nową umowę.
Jak są takie usługi to myślę że można ,niby czemu by nie było można.
Pozdrawiam
Wyjdzie w trakcie jak będę chciał zamówić, ale znając życie może być właśnie warunek że umowa terminowa bo inaczej to standardowa śpiewka nie da się.
Czy ktoś przy przedłużaniu miał narzucone w czasie rozmowy że jakieś tam usługi są automatycznie włączane ale trzeba później zgłaszać o ich wyłączenie jeśli się ich nie chce?
Poprzednia która była skopana anulowałem ale nie było tam żadnych dupereli a teraz jakieś hbogo widzę włączyła bo już na @ dostałem że mogę sie rejestrować na hbogo.pl czego i tak nie zamierzam robić. Co za durna polityka co jeden konsultant(ka) to co innego plecie. Ost to już sie zacząłem zastanawiać skąd się oni tam biorą, pańcia z duk nie zna oferty i pakietów chce pakiet na komórki ona że takiego nie ma ja mówię że jest i czytam z umowy jej nawet pod punkt aaa no faktycznie jest ma pan racje no ja p...
Poprzednia która była skopana anulowałem ale nie było tam żadnych dupereli a teraz jakieś hbogo widzę włączyła bo już na @ dostałem że mogę sie rejestrować na hbogo.pl czego i tak nie zamierzam robić. Co za durna polityka co jeden konsultant(ka) to co innego plecie. Ost to już sie zacząłem zastanawiać skąd się oni tam biorą, pańcia z duk nie zna oferty i pakietów chce pakiet na komórki ona że takiego nie ma ja mówię że jest i czytam z umowy jej nawet pod punkt aaa no faktycznie jest ma pan racje no ja p...
Za pieszym razem nic nie było, za drugim konsultantka wciskała Clip i bezpieczny internet.
A co będzie w potwierdzeniu, a co naprawdę to się okaże
Netia burdello bumbum.
A co będzie w potwierdzeniu, a co naprawdę to się okaże
Netia burdello bumbum.
Dzisiaj przypadkowo widziałem reklamę Netii - https://www.netia.pl/lp-internet-dla-do ... et_w_deche.
50Mbs za 49zł.
Tylko tak z ciekawości sprawdziłem czy u mnie by to chodziło. Okazuje się , że niby tak. "Świetnie Oferta Netii jest dostępna w podanej przez Ciebie lokalizacji."
Jest to linia Orange. Wszedłem na Orange - a tam mi pokazuje , że mam możliwość maxymalnie do 50Mbs.
Jak to jest?
50Mbs za 49zł.
Tylko tak z ciekawości sprawdziłem czy u mnie by to chodziło. Okazuje się , że niby tak. "Świetnie Oferta Netii jest dostępna w podanej przez Ciebie lokalizacji."
Jest to linia Orange. Wszedłem na Orange - a tam mi pokazuje , że mam możliwość maxymalnie do 50Mbs.
Jak to jest?
Grażynko wybacz...
Na LLU jest to możliwe.
Zadzwoń i zapytaj.
Zadzwoń i zapytaj.
Za 2,5 miesiąca kończy mi się 6 miesięczna umowa z Netią na 100Mbit/s w technologii PON. Zastanawia mnie czy na przedłużenie jest do ugrania oferta jak dla nowych czyli 6*1zł + 18*59,90zł ewentualnie 3*1zł + 18*54,90zł? Chyba, że jest jeszcze coś ciekawego godnego uwagi. Rozumiem, że bez wypowiedzenia się nie obędzie? Rozważam też pozostawienie umowy na czas nieokreślony.
Na pewno PON 3*1zł + 21*59,9zł, a kto wie, może coś więcej.