DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 18 z 33
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 33
 #848818  autor: Maniek99
 02 lut 2016, 17:46
Po około 10dniach, a i tak potrafią coś spaprać (zgody marketingowe itp.).
Tzn. potwierdzenie jest raczej poprawne, bo odzwierciedla to co jest w systemie, tyle że nie odpowiada temu co było ustalane podczas rozmowy ;)
Ot cała Netia :lol:

Swoją drogą, czy komuś się udało wydębić od Netii nagranie z zawierania umowy?
Bo na koncie klienta jest taka opcja.
 #848829  autor: zoltan666
 02 lut 2016, 18:42
Kiedyś udostępnili mi takie nagranie ze zmiany warunków umowy.
 #848830  autor: radiko
 02 lut 2016, 18:43
Nie zdarzyło mi się jeszcze żeby oferta przez tel zawierana była, i inna później na umowie/aneksie.
Wiem na co sie zgadzałem, a w przypadku gdy coś nie tak to wtedy reklamacja i sobie odsłuchują rozmowę.
 #848831  autor: Maniek99
 02 lut 2016, 18:49
@radiko
A mi się w Netii za każdym razem zdarza.
Jak dostaniesz potwierdzenie, przyjrzyj się np. punktowi IV.
 #848834  autor: radiko
 02 lut 2016, 19:02
Przyjrzę sie jak najbardziej. Zawsze oferta proponowana jest mówiona raz po zgodzie na nią drugi raz, a na końcu jeszcze dla upewnienia kończąc rozmowę ja ją powtarzam jeszcze raz.
 #848835  autor: Maniek99
 02 lut 2016, 19:09
@zoltan666:
A to była jakaś reklamacja, czy tak po prostu dali?

@radiko
No tak, tylko mówione jest jedno, a w papierach i systemie co innego.
Jasne że można to reklamować, ale czy tak powinno być?
Dodatkowo nie przyślą Ci poprawionego potwierdzenia, tylko albo poprawią na słowo, a więc znowu nie masz potwierdzenia. Albo musisz anulować całe zamówienie i cała zabawa zaczyna się od początku, co w Netii trwa z miesiąc, czyli umowa o tyle dłuższa.

Gdyby nie burdel z procedurami i powolność, to Netia byłaby całkiem fajnym opem :wink:
 #848847  autor: radiko
 02 lut 2016, 19:54
No tak jak pisałem nie zdarzyło mi sie jeszcze zawsze było ok, nie wiem zupełnie po co by takie praktyki stosowali jak przecież klient wie na co sie godzi i rozmowy są nagrywane. Ja po anulowaniu wyp zostałem z automatu połączony z DUK. A propos tych potwierdzeń to masz racje powolność, bo takie coś to powinno być podesłane do klienta nawet tego samego dnia.
 #848875  autor: zoltan666
 02 lut 2016, 21:52
Maniek99 pisze:@zoltan666:
A to była jakaś reklamacja, czy tak po prostu dali?
Zadzwonili, zaproponowali zmianę warunków umowy, klient powiedział, że się zastanowi, żeby zadzwonili za kilka dni. A oni potraktowali to jak zgodę na nowe warunki. W odpowiednim czasie zrezygnowałem ze zmiany warunków, a o rozmowę poprosiłem tak dla własnej informacji, aby posłuchać jak ta rozmowa w rzeczywistości przebiegała.
 #849885  autor: radiko
 08 lut 2016, 09:05
Maniek99 pisze:@radiko
A mi się w Netii za każdym razem zdarza.
Jak dostaniesz potwierdzenie, przyjrzyj się np. punktowi IV.
No popatrz przez tyle lat nie było problemów a teraz błędy w umowie rażące.
3 krotnie przez tel była powtarzana oferta co mam mieć a w umowie wyklepała co innego, ktoś mi wytłumaczy czemu takie praktyki maja służyć? myślą że klient sie nie zorientuje i taka wejdzie?
Telefonicznie zawarta dnia 1 lut, dzisiaj złożyłem telefonicznie odstąpienie od niej i poprosiłem o nr tego zgłoszenia. Bo że coś takiego jak poprawki umowy nie ma i trzeba tą zanulować i dopiero później od nowa. Ile teraz sie czeka aż to zostanie wykonane?
W umowie jest napisane że telefonicznie można odstępstwac zarejestrowała dala nr to chyba jest poprawnie?

Jeszcze jedno
Czy mogę zadzwonić w każdej chwili i zażądać rozmowy tej w której była zawierana umowa?
jak to zrobić trzeba łączyć do jakiegoś działu? po jakim czasie i gdzie taka rozmowa będzie do pobrania w netia online?
 #849980  autor: Maniek99
 08 lut 2016, 16:32
@radiko
A co spaprali?
Gdzieś z 5 dni się czeka, ale myślę że już na następny dzień możesz zadzwonić, tylko musisz się przebić do działu utrzymania, bo pierwsza linia nic nie wie.

Rozmowa pojawia się w netiaonline, a czy dadzą nie wiem, warto spróbować.
 #849985  autor: radiko
 08 lut 2016, 16:45
Napisałem na netia online prośbę z nagranie zobacze co mi odpiszą. Tak tylko kontrolnie chce bo ja jestem pewny na 100 co mi proponowała i na co sie godziłem.
3 krotnie była słyszana oferta na którą sie zgodziłem a ta "pani" w taryfie tel wpisała lepszy tel 30 zamiast non stop świat. No rece mi opadły. Dodatkowo na netia online jako adres mailowy mam już dosyć długo jeden i ten sam a ta wpisała na aneksie czy nie wiem jak to nazwać mail którego używałem z 5 lat temu i którego już nie używam mało tego nie mam juz dostępu do tej skrzynki, moim zdaniem celowe głupie zagranie umowy nie odbiore nie zobacze co i jak żeby tylko weszła w życie. Na całe szczęście mam wł wszystkie zgody na online i z tamta pobrałem te pliki. Bo inaczej nikt by mi tego łaskawie nie wysłał na mojego maila.
 #849988  autor: Maniek99
 08 lut 2016, 17:00
No to ładnie popłynęli.
Ciekawe czy potem jakiś ciapek słucha tego nagrania i to wklepuje w całości, czy rzeczywiście Ci konsultanci jacyś narąbani. Bo nie chce mi się wierzyć żeby ich system miał aż takie babole.

Mi potwierdzenie przysłali na maila.
 #849991  autor: radiko
 08 lut 2016, 17:15
No pewnie wysłali ale na maila który juz jest w kosmosie.
Ty też odstąpienia robiłes telefonicznie? i było ok? nie robili jakichś problemów?
nr Ci podawała takiej sprawy/odstąpienia?

Nie mam pojęcia jak to tam wygląda czy ta osoba która przez tel ze mną zawiera umowe to ta sama pózniej ją sporządza czy znowuż ktoś inny. No tyle lat jestem u nich wypowiedzenie anulowałem bo już u nich było a oni taki cyrki robią.
 #849993  autor: Maniek99
 08 lut 2016, 17:30
Ja chciałem to poprawiać w formie reklamacji przez zgłoszenie.
Ale laska oddzwoniła, że się nie da i że anuluje, nie dostałem numeru zgłoszenia.

W sumie można by tą reklamację przez UKE puścić, założę się że wtedy dali by radę to poprawić.
A kto wie może by całą procedurę poprawili.
Ostatnio zmieniony 08 lut 2016, 17:35 przez Maniek99, łącznie zmieniany 1 raz.
 #849996  autor: radiko
 08 lut 2016, 17:35
Tzn złożyłeś telefonicznie odstąpienie od umowy i że przyjęli ale za dzień dwa dzwoniłeś i chciałeś złożyć reklamacje jeszcze do dodatkowo?
 #849997  autor: Maniek99
 08 lut 2016, 17:37
Nie, dostałem potwierdzenie, które mi się nie podobało, więc przez NO złożyłem reklamację.
Na co laska oddzwoniło i anulowała przedłużenie.
 #849999  autor: radiko
 08 lut 2016, 17:41
No ja telefonicznie złożyłem że odstępuje od tej umowy i nie wiem właśnie ile sie przez to czeka bo jakbym napisał przez NO to może szybciej reagują. Być może ci do mailowania są bardziej rzetelni.
Ale jak mówisz że można wkrótce dzwonić to może odczekam ze 2 dni i zadzwonie.
A po jakim czasie od napisania przez NO miałeś tel?
  • Strona 18 z 33
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 33
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 33