DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 460 z 692
  • 1
  • 458
  • 459
  • 460
  • 461
  • 462
  • 692
 #849890  autor: pakierhakierxd
 08 lut 2016, 10:11
Donat2000 Sporo czasu ci zostało do końca .
Normalnie da się przedłużyć 3 mce przed końcem.
Z telefonem na ofertę podobną cenowo czasem da się 8/5 przed końcem (zazwyczaj przez stronę).

Pozdrawiam :)
 #849936  autor: pablowolf
 08 lut 2016, 12:54
Witam,
Czy ktoś się teraz orientuje co można ugrać w ofercie play online? Umowa kończy mi się za miesiąc i muszę już na coś powoli decydować.
 #849962  autor: Karlos20
 08 lut 2016, 14:55
pablowolf: jaką masz ofertę Play Online? Dobrze Tobie radzę - pozostań przy obecnym, albo gdy masz abo wyższe niż ok 60 zł/mies. przejdź na kartę.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #849987  autor: DarioS
 08 lut 2016, 16:56
Panowie mam pytanie: Zgłosiłem przeniesienie numeru z Play do innej sieci otrzymałem datę przeniesienia coś w marcu, ale po dłuższym namyśle chętnie zostałbym w Play jak odkręcić to zamieszanie?
 #849990  autor: Broda69
 08 lut 2016, 17:12
Otrzymałem jak na razie ofertę 18 miesięcy za 24.99 ( 500 MB, sms/mms 0,29 gr, połączenia darmowe do wszystkich) oferta bez telefonu
 #849992  autor: Karlos20
 08 lut 2016, 17:28
DarioS: wycofaj wniosek MNP u innego operatora lub dzwoń do Działu Utrzymania pod *500/8/2 lub 3 - jeśli powiesz, że masz aktywny wniosek o przeniesienie numeru, możesz rzutem na taśmę trafić na super ofertę. Gdy masz 3 miesiące do końca umowy, zacznij działać.

Broda69: czekaj spokojnie, chyba, że masz aktywne wypowiedzenie i masz mniej niż 3m do końca - wtedy dzwoń. Wałkowane to było wielokrotnie.
Powodzenia panowie!

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #849995  autor: Broda69
 08 lut 2016, 17:34
jeszcze 28 dni wypowiedzenia, mówisz ze moge dostać lepsza oferte ? chciałem aby dali mi cos na rok bez telefonu to nic ne mają. Zobaczę co mają jeszcze z telefonem
 #850002  autor: Karlos20
 08 lut 2016, 17:52
Broda69: gdybym nie załatwił sobie oferty za 29,99 z 5 GB i bezterminową umową bez telefonu, to miałbym 2 wyjścia: dokupowywać cykliczne marne 500 MB za 10 zł i płacić 29,98 za 750 MB i wszystko bez limitu bezterminowo (po opcji za 19,99 na 6m) albo przejść na kartę gdzie muszę pamiętać o terminach odnawiania pakietów.
Dzwoń do konsultanta i negocjuj, a dostaniesz. Postrasz odejściem do konkurencji, albo mów, że znajomy też ma tą ofertę itp. Im lepsza gadka, tym lepiej.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #850023  autor: Nanutu
 08 lut 2016, 18:47
Pod koniec listopada 2015 skończyła mi się umowa z Play ( 40 zł sms, minuty kom, 1gb ) i od tamtej pory przedłużana jest automatycznie o miesiąc.
Chciałbym się dowiedzieć co mogę ugrać jeśli w ofercie z telefonem proponują mi abonament za 60zł ( smsy, minuty kom i 5 gb ) i Huawei P8 lite za 100zł. Czy może mi się udać obniżenie abonamentu i ceny telefonu jednocześnie?
 #850027  autor: Karlos20
 08 lut 2016, 18:50
Nanutu pisze: Czy może mi się udać obniżenie abonamentu i ceny telefonu jednocześnie?
Wątpię. Albo obniżka ceny fona, albo abonament za 0 zł na pół roku przy aktywnym wypowiedzeniu umowy. Wybrałbym to drugie. Dzięki czemu ogólne koszta będą mniejsze.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #850044  autor: user_delete30
 08 lut 2016, 19:29
Ja posiadam abonament na firmę i umowa kończy mi się za trzy miesiące.
Wiem, że składając wypowiedzenie mogę dostać lepsze warunki, problem jest tylko taki, ze obecnie działalność gospodarcza jest zawieszona.

W salonie nie jest to problem, bo nie sprawdzają CEIDG, ale też nie dają nic więcej niż jest w ofercie na stronie.
Doradca Biznesowy Play również problemu nie widzi, daje ofertę ze strony + 3 miesiące abonamentu za 0zł.

Czy jest sens wysyłać wypowiedzenie i liczyć na lepszą ofertę, czy brać to co daje Doradca Biznesowy?
Jest ryzyko, że przy wypowiedzeniu umowy ktoś będzie sprawdzał CEIDG i nie dostanę już oferty dla firm?
Czy jeśli konsultant z działu utrzymania klientów wpadnie na to, że działalność zawieszona to będę mógł podpisać umowę z Doradcą Biznesowym, czy zostanie to już odnotowane gdzieś w systemie?

Obecnie mam 29,99 + VAT i w tym wszystko bez limitu i 0.5GB internetu.
Nowa oferta to 29,99 +VAT i 6 GB internetu, ale ludzi po wypowiedzeniu dostawali to samo za 19,99 + VAT
Oczywiście to bez telefonu i na 24 m-ce
 #850058  autor: harvy
 08 lut 2016, 20:03
Karlos20 pisze:Broda69: gdybym nie załatwił sobie oferty za 29,99 z 5 GB i bezterminową umową bez telefonu, to miałbym 2 wyjścia: dokupowywać cykliczne marne 500 MB za 10 zł i płacić 29,98 za 750 MB i wszystko bez limitu bezterminowo (po opcji za 19,99 na 6m) albo przejść na kartę gdzie muszę pamiętać o terminach odnawiania pakietów.
Dzwoń do konsultanta i negocjuj, a dostaniesz. Postrasz odejściem do konkurencji, albo mów, że znajomy też ma tą ofertę itp. Im lepsza gadka, tym lepiej.
Karlos20 - Wielkie dzieki za porady! Ja zadzwoniłem na *500 i od ręki dostałem taryfę o której pisałeś no limit+5gb za 29,99 zł. Miałem już wniosek o przeniesienie numeru do Virgin który widzieli w systemie i który podczas rozmowy anulowali. Co ciekawe konsultant powiedział że nie muszę nic zgłaszać do Virgin bo oni anulowali przeniesienie i Virgin dostanie tą informację więc nawet nie będę do nich dzwonił. Jeszcze raz dzięki za doradzenie bo nawet nie wiedziałem że jest taka taryfa i do tego bez długiej umowy zanim to Ty napisałeś tu na forum.

Pozdrawiam,

harvy
 #850063  autor: Cakes
 08 lut 2016, 20:13
Karlos20 pisze:Wątpię. Albo obniżka ceny fona, albo abonament za 0 zł na pół roku przy aktywnym wypowiedzeniu umowy. Wybrałbym to drugie. Dzięki czemu ogólne koszta będą mniejsze.
Podobno oferty już nie ma.
Miałem taką ofertę przedstawioną, zgodziłem się na nią i niestety konsultant rozłączył się podczas finalizacji. Złożyłem reklamację w tej sprawie. Dzisiaj otrzymałem odpowiedź, że faktycznie konsultant przedstawił mi ofertę ale takiej już nie posiadają i nie są w stanie mi jej zaproponować. Dzwoniłem dzisiaj do Działu Utrzymania i niestety nie otrzymałem żadnej oferty, korzystniejszej od tej która jest na www. Porażka.

Po przejściach z Play, rozpatrywaniem reklamacji, super ofertami, jeden zdecydowany przenieś numer do innej sieci. Szukam jeszcze tylko odpowiedniej oferty ...
 #850065  autor: Karlos20
 08 lut 2016, 20:15
Cakes: możesz się podratować ofertą bezterminową za 29,99. A za miesiąc lub dwa ponowić próbę kontaktu z nimi.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #850071  autor: Shrekus27
 08 lut 2016, 20:25
Właściciel numeru zaspał. Umowa zakończyła się w maju tamtego roku. Niestety nie wie czy ktoś do niego dzwonił czy nie dzwonił jeśli chodzi o przedłużenie.
Z tego co wiem. Chce wziąć abonament za 50 zł z jakimś telefonem. Oczywiście zalecałem mu wysłanie wypowiedzenia i takie jak sądzę już wysłał na maila.
Chciałbym zapytać jaki telefon warto kupić powiedzmy, że z dopłatą tak do 100 zł.

Jeśli można zapytać jakie oferty dla przedłużających umowę ale bez sprzętu dają na internet w Play. Interesują mnie te tańsze. Właściciel ten sam. Tak też umowa od dłuższego czasu na czas nieoznaczony.
 #850078  autor: Cakes
 08 lut 2016, 20:45
Jeszcze wybrałem jedną ścieżkę "walki z wiatrakami". Zobaczymy :)
 #850098  autor: Karlos20
 08 lut 2016, 21:45
jurek.k: przy przedłużeniu umowy ogólnie nie dochodzi do pełnej weryfikacji klienta. O resztę opcji ofertowych przy RePlayu dla biznesowych, pytaj konsultanta *600/8/2. Przy aktywnym wypowiedzeniu są dwa warianty: albo opcje z taryf biznesowych, albo opcje jak dla klientów indywidualnych, o których mówimy ciągle.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #850107  autor: user_delete30
 08 lut 2016, 21:53
Karlos20: dzięki za informację.
Wysłałem wypowiedzenie mailem, przyszła automatyczna odpowiedź:
Zapraszamy do kontaktu z Obsługą Klienta PLAY za pośrednictwem strony internetowej http://www.24.play.pl . Informujemy, że status zgłoszenia na bieżąco można śledzić na portalu Play 24, po uprzednim zalogowaniu się.
W przypadku zgłoszeń odnoszących się do Pani/Pana usługi prosimy o podanie poniższych danych weryfikacyjnych w treści wiadomości e-mail:


1. Klient indywidualny:
a) Hasło abonenckie zadeklarowane podczas podpisywania Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych
b) Numer telefonu/usługi lub numer klienta ( konta abonenckiego)
c) Imię i nazwisko właściciela usługi

Klient biznesowy:
a) Hasło abonenckie zadeklarowane podczas podpisywania Umowy o Świadczenie Usług Telekomunikacyjnych
b) Numer telefonu/usługi lub numer klienta ( konta abonenckiego)
c) Nazwa firmy na którą jest zarejestrowana usługa


Niniejsza wiadomość została wygenerowana automatycznie. W przypadku wskazania wyżej wymienionych danych niezbędnych do weryfikacji w zarejestrowanym zgłoszeniu, prosimy o zignorowanie korespondencji.
W wypowiedzeniu podałem wszystkie dane poza hasłem abonenckim, zgłoszenie jest zarejestrowane na stronie Play24 i co teraz? Mam przesłać im hasło mailem :roll: czy wszystko jest OK skoro zarejestrowali?
  • Strona 460 z 692
  • 1
  • 458
  • 459
  • 460
  • 461
  • 462
  • 692
  • 1
  • 458
  • 459
  • 460
  • 461
  • 462
  • 692