DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 459 z 692
  • 1
  • 457
  • 458
  • 459
  • 460
  • 461
  • 692
 #849452  autor: andrre
 05 lut 2016, 10:26
upatrzyłem sobie tel Samsung Galaxy A3 2016 ale jego cena w abo 69,99 wynosi bagatela 769 zł ! Z kolei już w abo wyższym o 20 zł czyli 89,99 zapłacę za niego 139 zł. Łatwo policzyć, że przez te 18 miesięcy (bo pierwsze 6 jest za darmo) w tym wyższym abonamencie zapłacę w sumie o 360 zł więcej za rachunki, ale tel kupię o 630 zł taniej!

Myślałem też o wzięciu P8 lite i sprzedaży, ale boję się, że nie sprzedam go za te pieniądze, które bym chciał dostać.
 #849465  autor: eeeeeR
 05 lut 2016, 11:30
Witam,

jestem wieloletnim klientem Play. W czerwcu (sick!) skończyła mi się umowa abonamentowa. Dopiero niedawno się zorientowałem, więc udałem się do punktu, aby podpytać co i jak.

Obecny abonament bez telefonu:
35 zł / miesiąc - nieograniczone rozmowy/sms'y do wszystkich za wyjątkiem stacjonarnych + 750 mb Internetu.


Obecnie chciałbym podpisać umowę na dwa abonamenty.
Interesują mnie telefony LG G3 + G4.

Oferta z punktu Play to :

G3 przy abonamencie 70zł/miesiąc w kwocie 300 zł za aparat - wszystko unlimited
G4 przy abonamencie 110 zł/miesiąc 200 zł za aparat - wszystko unlimited


Pani miała oddzwaniać do mnie za 2 dni (umówiliśmy się, że zamówi telefon, aby podpisać umowę). Niestety żadnego kontaktu nie było, więc wypowiedziałem umowę pod adresem [email protected]. Otrzymałem potwierdzenie zwrotne, a na Play24 zgłoszenie rezygnacji widnieje jako zakończone. Spodziewałem się telefonu od GU, ale mijają już 4 dni i nikt się nie odzywa.

Proszę o informację, czy GU jest w stanie zaproponować mi lepszą ofertę niż ta powyżej oraz ile czasu mam oczekiwać na telefon od nich? Czy może zdarzyć się, że nikt nie zadzwoni? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.
 #849470  autor: KC-KARLOS
 05 lut 2016, 11:48
eeeeeR: Lepsza opcja to albo rabat na telefon (nie licz na cuda) albo rabat 100 % na abo przez 6m.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #849474  autor: eeeeeR
 05 lut 2016, 12:10
Karlos20 : dzięki za odpowiedź.
powiedz mi proszę, czy mam dalej czekać na ich telefon, czy mam podjąć jakieś działania?
 #849476  autor: KC-KARLOS
 05 lut 2016, 12:12
Przeanalizuj sprawę, czy ten telefon Tobie pasuje, albo inny. Gdy masz trwające wypowiedzenie, masz czas, żeby dokonać zmian swojej oferty i przedłużyć umowę. W przypadku darmowych 6m dopłata za telefon mniej razi :) Powodzenia w negocjacjach :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #849477  autor: ywis
 05 lut 2016, 12:13
eeeeeR pisze:Karlos20 : dzięki za odpowiedź.
powiedz mi proszę, czy mam dalej czekać na ich telefon, czy mam podjąć jakieś działania?
Po prostu do nich zadzwoń i/lub zrób zgłoszenie na Play24, że prosisz o kontakt w sprawie oferty przy czym zaznacz, że złożyłeś rezygnację z umowy o ŚUT.
 #849647  autor: laki1618
 06 lut 2016, 11:50
Rozumiem że osoby pracujące w Play można wnioskować o ofertę indywidualną np. dodatkowe minuty na stacjonarne przy abo gdzie stacjonarnych niema?
 #849660  autor: Broda69
 06 lut 2016, 13:46
Broda69 pisze:
Karlos20 pisze:Broda69: Play ma dużo lepszą opcję, opisaną wielokrotnie. Wystarczy aktywne wypowiedzenie i kontakt z konsultantem.
.
Dzięki, złożyłem wypowiedzenie przez zgłoszenie.
Złożyłem wypowiedzenie w salonie ( przez zgłoszenie na play24 jednak się nie da), ile się mniej więcej czeka na kontakt konsultanta ? Na wypowiedzeniu wkleili promocje RePlay Formułą Unlimited 39.99 zł z rabatem 50 % na usługę SIM 24 m-c
 #849686  autor: Malas1
 06 lut 2016, 17:06
do mnie dzwoniono po około tygodniu od złożenia wypowiedzenia w salonie.
i o dziwo, nie mam w zgłoszeniach wypowiedzenia, natomiast gdy dzwoniono do mnie, konsultant wiedział o złożonym wypowiedzeniu.
 #849735  autor: boro81
 06 lut 2016, 23:33
Witam
W jakiej cenie mógłbym przy wypowiedzeniu wyrwać samsung galaxy s6 ? interesuje mnie abonament 99zł i dopłata. Ale aktualnie w tym przedziale abonamentowym dopłata wynosi ponad 800zł , to stanowczo za dużo , gdyż w dziale małych firm opłata wynosi 300zł . Pozdrawiam
 #849744  autor: smekcio
 07 lut 2016, 04:23
Aktualnie mam ofertę rodzinną w play, płacę średnio 200zł miesięcznie i interesują mnie oferty dla 3 kart, modele iP 6S 16GB i SGS6 Edge. Gdzie najlepiej zgłosić się z wypowiedzeniem, mail, ticket czy bok? No i czy w ogóle jest warto o co walczyć, czy rabaty będą znikome?
 #849745  autor: KC-KARLOS
 07 lut 2016, 04:37
boro81: S6 jest za 879 zł w tym abonamencie. Nie ugrasz dużo niestety. Przy abo za 109,99 dopłata wynosi już 599 zł. Firmowi zawsze mają lepiej, ale do netto dolicz VAT.

smekcio: wypowiedzenie polecam w salonie, ale można coś ugrać niestety przy ofertach zwykłych, nierodzinnych. To drogie telefony, więc nie oczekuj super rabatów.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #849748  autor: pawciuu22
 07 lut 2016, 08:54
Witam ;) Mam w play umowe od 07.2014 na 24 msc czyli już ok Maja mogę przedłużać umowę z tym że umowa jest na mojego Tatę i pytanie czy będzie można ta umowę przepisać na mnie czy trzeba czekać do końca umowy i wziąć na siebie.?
Bo mam też inny numer Play na Kartę to może tam można wziąć abo.? Pracuje na um. zlecenie więc wystarczy dowód w takim przypadku.?
 #849754  autor: boro81
 07 lut 2016, 11:09
Karlos20 : dzięki za odpowiedz , myślałem , że może zejdą na 500zł i abonament 99zł . W takim razie zaczekam jak troszeczkę obniżą cenę s6 i w tedy go wezmę :) jeszcze raz dzięki .
 #849782  autor: donat2000
 07 lut 2016, 14:25
Mi umowa się kończy w 10/2016 mam złożone wypowiedzenie. Obecnie mam ofertę z telefonem, zadzwoniłem żeby przedłużyć umowę bez telefonu ale nie chcieli ;(
 #849839  autor: norbertus20
 07 lut 2016, 19:23
Spieszę z odpowiedzią, że 2 miesiące od zakończenia obecnej umowy bez problemu i bez wypytywania, prosto od konsultanta otrzymałem ofertę:
No limit - dzwonienie + stacjonarne z no limit sms/mms + 5GB neta na miesiąc (net po wykorzystaniu się wyłącza, trzeba dokupić pakiet)
Wszystko za 29,99zł/mieś umowa na czas nieokreślony - samo SIM.

Jak dla mnie, żyć nie umierać, pozdrawiam wszystkich i dziękuję @Karlos20 za pomoc.
  • Strona 459 z 692
  • 1
  • 457
  • 458
  • 459
  • 460
  • 461
  • 692
  • 1
  • 457
  • 458
  • 459
  • 460
  • 461
  • 692