DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #834797  autor: as1as
 13 lis 2015, 20:14
Witam
Posiadam kartę Orange w taryfie YES.
Jak najlepiej wykorzystać dostępne środki ok. 90 PLN na internet.
Dodam że ważność konta jest do 06.02.2016
Karta ma być w mobilnym routerze LTE - głównie Gdańsk (Trójmiasto)
 #834803  autor: Rebeliant
 13 lis 2015, 21:20
Masz w chwili obecnej aktywne jakieś pakiety danych? Pytam żeby się upewnić czy w chodzi w grę opcja zmiany taryfy. Jeżeli tak, to zmiana na OFnK + RWK + wykupienia pakietów danych za zgromadzone środki.
 #834805  autor: as1as
 13 lis 2015, 21:54
Nie ma żadnych pakietów. Zmiana taryfy na OFnK jak najbardziej. Potem RWK (SMS START na 8002)
To mniej więcej wiem, tylko te pakiety czy to się opłaca. Może lepiej tą kartę przeznaczyć na rozmowy głosowe a nową kartę kupić do internetu.
Na karcie jest dokładnie 89,52zł
Pakiety http://www.orange.pl/kid,4000377334,id, ... ticle.html
najkorzystniej widzę 5GB za 25zł + 2GB za 12zł = razem 3x5+2= 17GB za 87zł.
Czy ktoś podpowie lepsze rozwiązanie
 #834813  autor: Niezgodna7
 13 lis 2015, 23:09
Raczej wygadać (pakiety łączone do smartfonu), a nową przeznaczyć na net.

Ewidentnie nie wypiję herbatki z administracją Telepolis
 #849649  autor: as1as
 06 lut 2016, 12:02
wczoraj wysłałem smsa start na numer 8002 aby przedłużyć RWK i o dziwo po smsie potwierdzającym przyszedł następny z nr 260 z informacją Pakiet 2GB + SMS za 15zł został włączony pakiet jest ważny przez 30 dni po wykorzystaniu środków z pakietu prędkość transferu zostanie ograniczona do 64kb/s.
Pierwszy raz zdarzyło mi się takie cudo. Nigdy tego pakietu nie aktywowałem zresztą karta sobie leży nieużywana. Złożyłem reklamację zobaczymy co z tego wyniknie.
 #849653  autor: mungo
 06 lut 2016, 12:45
Niestety Orange ma ostatnio skandaliczny sposób na naciąganie na zakup pakietów. Na ekranie telefonu pojawia się okno z informacją o pakiecie i dwa przyciski: OK, anuluj. To okno pojawia się najczęściej jak coś zaczniesz robić na koncie, na przykład doładujesz konto, aktywujesz jakąś usługę. Potrafi się pojawiać kilka razy pod rząd. Naciśnięcie OK powoduje aktywację płatnego pakietu.

Raz tak miałem. Na prośbę BOK dezaktywował pakiet i zwrócił pieniądze.
 #849654  autor: Blank
 06 lut 2016, 12:49
as1as, Z informacji na Facebooku, oraz własnych obserwacji:

- Dział marketingu Orange wymyślił sobie sposób na "golenie frajerów"*, a mianowicie wysyła do ludzi SMS-y Flash z propozycją uruchomienia pakietów. Szczególnie w smartfonach, możliwe jest przypadkowe zaakceptowanie propozycji (powinny być widoczne dwa przyciski - OK i odrzuć) - słyszałem o sytucjach, gdy zatwierdzenie następowało automatycznie poprzez ODBLOKOWANIE EKRANU, nieuważne czytanie treści. Co więcej byłem świadkiem sytuacji, gdy naciśnięcie Odrzuć spowodowało jedynie ponowne otrzymanie tej samej wiadomości, a słyszałem, że czasami mimo kliknięcia odrzuć, i tak akceptowało.
Po zaakceptowaniu treści, wysyła się automatycznie SMS z Twojego numeru, a ty jesteś stratny nawet 35,20 zł (różne usługi są proponowane - nawet ROzmowy i SMS-y oraz 2 GB w wersji cyklicznej).

Co zrobić:

1. Dodałeś już reklamację - i dobrze.
a. Niezależnie od reklamacji, należy zgłosić sprawę do Federacji Konsumentów, gdyż nie jest to pojedynczy przypadek, lecz celowe działanie na niekorzyść ogółu konsumentów.
2. W wypadku odmowy, napisz odwołanie, jeszcze raz opisując sytuację, oraz stwierdzając, że pakiet został uruchomiony niezgodnie z regulaminem: pt 15 i 19 nie przewidują takiego sposobu aktywacji usługi. Z uwagi na to, że już pojedyncza negatywna odpowiedź powoduje wyczerpanie drogi reklamacyjnej (odwołanie jest dobrą wolą operatora), należy w tym momencie, dodać również zgłoszenie do Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Podsumowując:
- zgłoś sprawę do Federacji Konsumentów - to konieczne - tylko dzieki temu, Orange może zostać zmuszone do zakończenia stosowania tych praktyk. Jeśli tego nie zrobisz, może się okazać, że reklamację uznają ci warunkowo, a za miesiąc sytuacja się powtórzy.
- Czekaj na odpowiedź na reklamację. Jeśli będzie negatywna, zgłoś odwołanie ORAZ napisz do UKE.

* nie ma to na celu obrazę kogokolwiek - po prostu taki jest stosunek działu marketingu do klientów. Innego wytłumaczenia nie ma.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #849700  autor: as1as
 06 lut 2016, 18:44
Nigdy nie pisałem do FK ale OK spróbuję mailowo zobaczymy.
Telefon którym przedłużałem RWK to stary LG żaden smartfon.
Czytałem regulamin tej promocji i wychodzi że należy aktywować ją poprzez wysłanie SMS o treści PAKIET15 na numer 260 nie ma możliwości aktywować jej przez kod USSD.Także tym bardziej to dziwne. Zaznaczam że to mój pierwszy przypadek
Dam znać co dalej
Edit: poszło FK Gdańsk
Dzień dobry.
W dniu 2016-02-05 o godz.22.47 wysłałem w sieci Orange SMS-a o treści START na numer 8002 celem przedłużenia ważności konta o rok czasu dla numeru 518******, którego jestem zarejestrowanym właścicielem .
Po kolei otrzymałem SMS-y:
22.47 - Zlecenie aktywacji Konta ważnego rok zostało przyjęte. Za chwilę nastąpi aktywacja usługi Konto ważne rok.
22.52 - Konto ważne rok zostało włączone
22.53 Pakiet 2GB + SMS za 15zł został włączony. Pakiet jest ważny przez 30 dni. Po wykorzystaniu środków z pakietu prędkość transferu zostanie ograniczona do 64kb/s.
I tu doszliśmy do sedna sprawy - nie aktywowałem, nie zamawiałem pakietu aktywowanego o godzinie 22.53.
Sprawę zgłosiłem jako reklamację do firmy Orange - Zgłoszenie 1487942804 z dnia 6.02.2016r.
Sprawę opisałem również na forum TELEPOLIS i to właśnie tam dowiedziałem się, że cytuję:
> Niestety Orange ma ostatnio skandaliczny sposób na naciąganie na zakup pakietów. Na ekranie telefonu pojawia się okno z informacją o pakiecie i dwa przyciski: OK, anuluj. To okno pojawia się najczęściej jak coś zaczniesz robić na koncie, na przykład doładujesz konto, aktywujesz jakąś usługę. Potrafi się pojawiać kilka razy pod rząd. Naciśnięcie OK powoduje aktywację płatnego pakietu.
Raz tak miałem. Na prośbę BOK dezaktywował pakiet i zwrócił pieniądze.

i drugi cytat:
Z informacji na Facebooku, oraz własnych obserwacji:
- Dział marketingu Orange wymyślił sobie sposób na "golenie frajerów"*, a mianowicie wysyła do ludzi SMS-y Flash z propozycją uruchomienia pakietów. Szczególnie w smartfonach, możliwe jest przypadkowe zaakceptowanie propozycji (powinny być widoczne dwa przyciski - OK i odrzuć) - słyszałem o sytucjach, gdy zatwierdzenie następowało automatycznie poprzez ODBLOKOWANIE EKRANU, nieuważne czytanie treści. Co więcej byłem świadkiem sytuacji, gdy naciśnięcie Odrzuć spowodowało jedynie ponowne otrzymanie tej samej wiadomości, a słyszałem, że czasami mimo kliknięcia odrzuć, i tak akceptowało.
> Po zaakceptowaniu treści, wysyła się automatycznie SMS z Twojego numeru, a ty jesteś stratny nawet 35,20 zł (różne usługi są proponowane - nawet ROzmowy i SMS-y oraz 2 GB w wersji cyklicznej).
W związku z tym, że nie jest to pojedynczy przypadek, lecz celowe działanie na niekorzyść ogółu konsumentów zgłaszam tą sprawę i myślę że są przesłanki aby potraktować ją poważnie.
Pozdrawiam
 #850228  autor: as1as
 09 lut 2016, 15:10
Dzisiaj 9.02.2016 czyli 3 dni od zgłoszenia otrzymałem informację z Orange
Dzień dobry,
otrzymaliśmy Pana zgłoszenie, które dotyczyło pakietu "Nielimitowane SMS-y + 2 GB" oraz braku możliwości wysyłania SMS-ów Premium.
Rzeczywiście błędnie włączyliśmy ww. usługę. Uznajemy reklamację.
W dniu dzisiejszym Konto Główne doładowaliśmy na kwotę 15 zł.
Zdajemy sobie sprawę, że ta sytuacja mogła sprawić Panu kłopot. Przepraszamy.
W nawiązaniu do braku możliwości wysyłania SMS-ów Premium informujemy, że na dzień dzisiejszy nie mamy możliwości weryfikacji problemu.
Prosimy o wskazanie zdarzeń nie starszych niż 24 godziny z uwzględnieniem numeru na który próbuje Pan wysłać SMS-y Premium, daty i godziny.
Pozdrawiamy,
Orange
Czyli oddali to co zabrali. Bardzo mi się to nie podoba, żadnej rekompensaty.
Drugi problem o którym tu nie pisałem dotyczył kontaktu poprzez czat na którym zostałem błędnie poinformowany, że jeżeli doładuję konto za 10zł to będę mógł wysyłać SMS-y premium, ale niestety po doładowaniu nadal nie można ich wysyłać (karta z blokadą)