Waldku, masz na myśli podgląd danych rejestracyjnych?
Cage, KR2615,
czy jak sprawdzacie kodem *106#
macie ważność minut do : 2015-12-03 ?
Moderator: Moderatorzy
Tak do 2015-12-03Maks SIM pisze:Cage, KR2615,
czy jak sprawdzacie kodem *106#
macie ważność minut do : 2015-12-03 ?
Ja mam tylko ważność do 2015-11-30 jak sprawdzam kodem *106#Maks SIM pisze:Cage, KR2615,
czy jak sprawdzacie kodem *106#
macie ważność minut do : 2015-12-03 ?
Jeśli poprawnie przeniosło cie do faktu (strona play 24 w czerwonych barwach) to link do zgłoszenia przekierowuje tylko na stronę faktu. Najszybciej jest dzwonić, bo rozmowa trwa max 2min i po problemie a czasami przyznają rekompensaty. W sumie mi nigdy nie przyznali... krzyczycie na nich ze dają wam coś "na uspokojenie" ??garfield- pisze: lub składając zgłoszenie przez play24
Dzwonić do nich albo pisaćCage pisze:Nie wiem, co dalej z tym mam zrobić
Jak na Play24 klikam "zgłoszenia" to otwiera mi się ogólna strona Faktu (np. z regulaminami) bez żadnego formularza zgłoszeniowego.garfield- pisze:zgłaszam przez play24
Gregrin pisze:Jeśli poprawnie przeniosło cie do faktu (strona play 24 w czerwonych barwach) to link do zgłoszenia przekierowuje tylko na stronę faktu.
Taki myk odkryłem.Zaloguj się na tej stronie co ci się otworzy do swego konta, następnie wklej tą stronęa_lex pisze:Jak na Play24 klikam "zgłoszenia" to otwiera mi się ogólna strona Faktu (np. z regulaminami) bez żadnego formularza zgłoszeniowego.garfield- pisze:zgłaszam przez play24
Nie, miałem ważnośc do 26-11Maks SIM pisze:Cage, KR2615,
czy jak sprawdzacie kodem *106#
macie ważność minut do : 2015-12-03 ?
Jesteś pewien, że ten formularz działa prawidłowo? Jakiś czas temu napisałem za pośrednictwem w/w formularza zgłoszenie i po dzień dzisiejszy pozostało bez odpowiedzi.garfield- pisze:formularz na www - tutaj:http://faktmobile.pl/kontakt