Witam
Kupiłem tani telefon w TESCO - NAVON BT50. Problem z nim wykryłem gdy chciałem zadzwonić ze stacjonarnego mojej babci na ten telefon. Moja babcia ma zastrzeżony numer. Sprawdzałam też dzwoniąc z innego telefonu komórkowego zastrzegając numer na niego i za każdym razem mówi że „abonent jest zajęty, spróbuj później” Wina leży na pewno po stronie telefonu, bo gdy przekładam kartę SIM do innego aparatu, to da się na niego zadzwonić ze zastrzeżonego. Może ten telefon ma funkcje ignorowania połączeń z numerami zastrzeżonymi ??? Jak może się taka funkcja po angielsku nazywać bo ten telefon nie ma w pełni przetłumaczonego menu. Proszę o rade jak to naprawić
Kupiłem tani telefon w TESCO - NAVON BT50. Problem z nim wykryłem gdy chciałem zadzwonić ze stacjonarnego mojej babci na ten telefon. Moja babcia ma zastrzeżony numer. Sprawdzałam też dzwoniąc z innego telefonu komórkowego zastrzegając numer na niego i za każdym razem mówi że „abonent jest zajęty, spróbuj później” Wina leży na pewno po stronie telefonu, bo gdy przekładam kartę SIM do innego aparatu, to da się na niego zadzwonić ze zastrzeżonego. Może ten telefon ma funkcje ignorowania połączeń z numerami zastrzeżonymi ??? Jak może się taka funkcja po angielsku nazywać bo ten telefon nie ma w pełni przetłumaczonego menu. Proszę o rade jak to naprawić