DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 3 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
 #836121  autor: DanielR
 21 lis 2015, 22:33
Karlos20 pisze:W Virgin można aktywować usługe PG Standard logując się do Klubu Virgin, a następnie po otrzymaniu SMSa o zleceniu włączenia usługi, zadzwonić pod *200 albo nowy numer dostępowy.
A konkretnie w którym miejscu? Bo ja cały czas w zakładce "zarządzaj usługami" widzę tylko opcję aktywacji PG. Nie ma tam jednak rozróżnienia na PG Standard i Lite. A więc przypuszczam, że takiej możliwości (jeszcze) nie ma.
Żadnych regulaminów nowej PG na stronie VM również nie widzę.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #836122  autor: Karlos20
 21 lis 2015, 22:43
DanielR: W Klubie Virgin możesz aktywować tylko Pocztę Standard i ACR.
Podczas kontaktu z CMOK *222 można aktywować wersję Lite.
Regulamin PG Lite: https://virginmobile.pl/uploads/public/ ... a-lite.pdf

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #836126  autor: DanielR
 21 lis 2015, 23:10
Do tej pory w Klubie Virgin można było aktywować tylko jeden, dostępny w ofercie VM, rodzaj PG - Lite. Dlatego też pytam, wolałbym się jednak upewnić. Podajesz mi regulamin właśnie PG Lite, o którego istnieniu wiem doskonale. Ja pytałem o regulamin dla PG Standard.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #836127  autor: Karlos20
 21 lis 2015, 23:27
Na ich stronie nie ma regulaminu PG. Jest tylko wersja Lite. Warto dopytać się CMOK czy jest uruchamiana zwykła PG czy PG Lite albo poprzez konsultanta, albo w klubie Virgin, informacje są niejasne.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #836133  autor: Maks SIM
 22 lis 2015, 02:26
Karlos20 ależ oczywiście masz racje, że *200 czyli 790 200 200
działa w P4 oraz we wszystkich submarkach Play (np.FakMobile, RBM itp)
Chodzi tylko o to, że z numerów Virgin nie ma dostępu do tego numeru,
Sprawdziłem to na 2 kartach SIM Virgin (jedna z przed ponad 3 lat / druga aktywowana niedawno z Freemium) i tak jak napisałem powyżej-komunikat:
"Przepraszamy Twoje połączenie z wybranym numerem nie może być zrealizowane z tego numeru"
Rano zamieszczę nagranie z komunikatem po wybraniu numeru *200 czyli 790 200 200 z karty SIM Virgin.
DanielR mam prośbę, możesz zobaczyć jaki masz komunikat przy próbie połączenia
z nr. *200 oraz 790 200 200 z karty Virgin ? :)
Jak na razie nowa PG jest w wersji testowej,
oficjalnie info dzisiejsze z CMOK 799-555-222: "usługa PG tymczasowo zawieszona i trwają prace"
w Tej sytuacji nie ma co oczekiwać jeszcze na regulamin.
DanielR pisze: jako, że jestem zainteresowany właśnie "normalną" Pocztą Głosową i to jest jedna z rzeczy, których do tej pory brakowało mi w VM {......}
Mnie też zawsze irytowało, że w tej wersji LITE, która była - nie można było powitania ustawić :)

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #836161  autor: DanielR
 22 lis 2015, 12:30
Maks SIM pisze:mam prośbę, możesz zobaczyć jaki masz komunikat przy próbie połączenia z nr. *200 oraz 790 200 200 z karty Virgin ?
Zarówno przy próbie połączenia z pierwszym, jaki drugim numerem słyszę podobny komunikat:
"Przepraszamy Twoje połączenie z wybranym numerem nie może być zrealizowane z tego telefonu".

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #836267  autor: Karlos20
 23 lis 2015, 04:46
Jeszcze jest *201, Virgin nie ma domyślnie czasem wpisanej do książki kontaktów SIM numeru Poczty Głosowej? To podstawowa usługa.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #836354  autor: Maks SIM
 23 lis 2015, 16:43
Na mojej starej karcie SIM VIrginBK2012 w sekcji numer poczty głosowej
mam wpisany numer:+48790200200 i jest on zablokowany do edycji - nie można go zmienić,
Zawsze jak wciskałem klawisz 1(PocztaGlosowa) pojawiał się ten komunikat, że połączenie nie może być zrealizowane.
Na nowej karcie SIM VIrgin z Freemium też jest wpisany numer +48790200200

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #836357  autor: DanielR
 23 lis 2015, 17:13
Maks SIM pisze:Na mojej starej karcie SIM VIrginBK2012 w sekcji numer poczty głosowej mam wpisany numer:+48790200200 i jest on zablokowany do edycji - nie można go zmienić
U mnie we #Freemium jest tak samo. Może po zmianie przekierowań i tam numer się zmieni...? Ale skoro nowa PG jest w fazie testów, to na razie nie biedę się w to bawił.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #836589  autor: Maks SIM
 25 lis 2015, 03:12
Po listopadowej promocji 1 GB za 2 zł, Virgin Mobile wprowadza kolejną obniżkę. Przez dwa tygodnie posiadacze #FREEMIUM będą mogli dokupić 10GB transferu danych za 10zł, zamiast pierwotnych 25 zł. Zrobią to w taki sam sposób, w jaki zakupują komponenty oferowane w ramach pakietu #PÓŁDARMO.
źródło: http://www.telepolis.pl/wiadomosci/10-g ... 34872.html
Niestety pakiet w ofercie Virgin Freemium traci na swojej atrakcyjności poprzez ważność do końca auto-odnawiania #Freemium,
Czyli tak naprawdę nie skorzystamy z tego pakietu przez 30 dni za cenę 10 zł,jeżeli aktywowaliśmy freemium np. 5 listopada.
Właśnie to wyjaśnia zasadę pseudo "za darmo" w ofercie Freemium.
________________________________________________________________________________________
Porównując ten promocyjny pakiet Virgin,
bardziej korzystnie wypada pakiet PLAY 10GB / 10 zł / 30 dni
dyskusja na forum tutaj>>>>>>>>PLAY 10GB / 10 zł / 30 dni<<<<<<<
Korzystniej w porównaniu do pakietu Virgin wypada też pakiet Orange 3GB / 3zł / 30 dni
dyskusja na forum tutaj>>>>>>>>Orange 3GB / 3zł / 30 dni<<<<<<<

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #836590  autor: everymen
 25 lis 2015, 06:09
Maks SIM pisze:Niestety pakiet w ofercie Virgin Freemium traci na swojej atrakcyjności poprzez ważność do końca auto-odnawiania #Freemium,
Czyli tak naprawdę nie skorzystamy z tego pakietu przez 30 dni za cenę 10 zł,jeżeli aktywowaliśmy freemium np. 5 listopada.
Właśnie to wyjaśnia zasadę pseudo "za darmo" w ofercie Freemium.
Ile razy jeszcze będziesz wałkować temat pakietów dodatkowych, które mają ważność pakietu głównego?? Od ponad roku, kiedy wprowadzono nową ofertę #ChcęWszystko, wszędzie było podkreślane, że wszystkie pakiety dodatkowe w pakietach zintegrowanych mają ważność pakietu podstawowego. Nie inaczej jest we #Freemium.
Komuś to nie pasuje, nie korzysta z oferty Virgin Mobile. Proste.
Co tu Twoim zdaniem jest PSEUDO "za darmo"????
Dostajesz co miesiąc za darmo 30 minut, 30 smsów i 300 MB za darmo, czy nie dostajesz???
To jest oferta podstawowa. Jeśli ktoś ma większe potrzeby, dokupuje odpowiednie pakiety dodatkowe.
 #836657  autor: Gregrin
 25 lis 2015, 14:55
everymen pisze:Od ponad roku, kiedy wprowadzono nową ofertę #ChcęWszystko, wszędzie było podkreślane, że wszystkie pakiety dodatkowe w pakietach zintegrowanych mają ważność pakietu podstawowego.
Nie bardzo rozumiem. Jest w virgin jeszcze jakiś pakiet "w pakiecie" który uruchamiany, nie jest ważny 30dni tylko tyle co pakiet "nadrzędny" ?? Bo wydawało mi się ze freemium to jedyna i oryginalna taka konstrukcja chyba w całej Polsce ?
 #836672  autor: Maks SIM
 25 lis 2015, 16:05
tak można powiedzieć,że pakiet w pakiecie...
Freemium - to pakiet działający w Virgin w taryfie #ChceWszystko aktywowany na 6 miesięcy,
który odnawia się co 30 dni..
i można powiedzieć, w tym pakiecie jest właśnie "wewnętrzny" promocyjny pakiet internetu 10GB,
który ważny jest tylko do końca odnawiania "głównego" pakietu.
Jeżeli aktywujemy taki "wewnętrzny"pakiet pod koniec to przykładowo:
za 5 dni zapłacimy 10zł, nie wykorzystany ilość danych przepada - czyli starta dla nas.
Sprytnie skonstruowana oferta, generująca dochody dla Virgin, a straty dla użytkowników,
którzy nie aktywują pakietów na początku obowiązywania głównego pakietu
i nie wykorzystają go w całości.
Ostatnio zmieniony 26 lis 2015, 20:40 przez Maks SIM, łącznie zmieniany 1 raz.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #836683  autor: Gregrin
 25 lis 2015, 16:48
@Maks SIM ja rozumiem działanie freemium i każdy kto go zrozumie sam oceni sobie jego opłacalność. Moim zdaniem wszystko co się nie kumuluje jest słabo opłacalne ;)
Ja we wcześniejszym poście pytam się co oprócz freemium (bo wydawało mi się ze to właśnie pod katem formy działania to jedyna taka opcja na polskim rynku) ma taka konstrukcje ??

#ChceWszystko to taryfa i gdzie tam jest jakiś pakiet podstawowy mający nadrzędną wartość nad pakietami zintegrowanymi ?? Pakiety zintegrowane (oprócz właśnie "pakietów w pakiecie freemium" czyli #PółDarmo) maja zawsze ważność 30dni.

PS jeszcze co do nazwy "pakiety zintegrowane". To znaczy tylko tyle ze są to "multi pakiety" (minut, sms, netu). Sam kiedyś myślałem ze chodzi o pakiet w pakiecie, niestety tak nie jest i do tego trzeba by wymyślić inna nazwę ;)
 #836686  autor: everymen
 25 lis 2015, 16:59
Gregrin pisze:#ChceWszystko to taryfa i gdzie tam jest jakiś pakiet podstawowy mający nadrzędną wartość nad pakietami zintegrowanymi ?? Pakiety zintegrowane (oprócz właśnie "pakietów w pakiecie freemium" czyli #PółDarmo) maja zawsze ważność 30dni.
Pakiet Zintegrowany to Pakiet Podstawowy (względem Pakietów Dodatkowych, których ważność jest od niego zależna). Mogłem trochę zamieszać, używając tych dwóch pojęć jednocześnie:)
 #836695  autor: Gregrin
 25 lis 2015, 17:19
Heh to nawet nie wiedziałem ze jest sens robienia pakietów minut dla oferty za 19zl skoro za 10zl więcej jest nolimit i nie miałem o nich pojęcia :D
PS opłacalność tych pakietów jest mocno dyskusyjna (i nie mowie o ich ważności) skoro w pakiecie o 10zl droższym można mieć nolimit a zostając w pakiecie za 19zl i płacąc 10zl dostaniemy tylko 60min ;)
Nic dziwnego ze na forum raczej o tym nawet nie wspominali ;)
Ale to nie temat o tym. Dzięki za ta ciekawostkę ;)
 #836943  autor: Maks SIM
 27 lis 2015, 02:14
Maks SIM Śr, 11 lis 2015, 15:31 pisze:Za okres nieaktywności numeru przysługuje rekompensata, o czym napiszę następnym razem.
Zgodnie ze wcześniejszą obietnicą podaje ważną informacje dla osób, które miały problemy z przenoszeniem numeru do VirginMobile
"Zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami ustawy Prawo telekomunikacyjne,
w przypadku niedotrzymania terminu przeniesienia numeru telefonu
Abonentowi przysługuje od dotychczasowego dostawcy usług jednorazowe odszkodowanie
za każdy dzień zwłoki w wysokości 1/4 sumy miesięcznych opłat abonamentowych,
liczonej z trzech ostatnich okresów rozliczeniowych,
a w przypadku abonentów usług przedpłaconych (pre-paid) w wysokości 1/4 sumy doładowań konta z ostatnich trzech miesięcy"
Źródło:
Centrum Informacji Konsumenckiej
nr tel.: 801 900 853, lub nr +48 22 534 91 74
Szczegółowe informacje tutaj: http://www.cik.uke.gov.pl/telefon-stacj ... -operatora
________________________________
Edit: Maks SIM 2015-11-30
Tutaj w ramach FAQ / NOWINKI podana jest tylko informacja ogólna.
Dalsza dyskusja o problemach z przenoszeniem do VirginMobile będzie prowadzona w innym wątku.
Ostatnio zmieniony 30 lis 2015, 03:25 przez Maks SIM, łącznie zmieniany 2 razy.

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
  • Strona 3 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7