DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 7 z 97
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 97
 #827919  autor: jason22
 08 paź 2015, 17:51
Witam, mam stan konta 0 zł na koncie głównym w Play, 30 zł na promocyjnym i stan darmowy. Dlaczego nie mogę zadzwonić na infolinię 790 500 500 ani *500 ("nie masz wystarczających środków na koncie), a na inne numery tak?

I drugie pytanie - jeżeli mam no limit na komórkowe w innej sieci to za dzwonienie na infolinię w Play skasuje mi osobno?
 #827920  autor: bolek2004
 08 paź 2015, 17:56
Cage Nic takiego nie powinno się dziać. W play dni liczy od dnia doładowania więc jak pod koniec ważności konta się doładuje za 50 to powinno przedłużyć o te 150 dni bez problemu.
Swoją drogą jeśli darmowe lte zostanie wycofane to ta taryfa będzie bardzo nieopłacalna, w sumie darmowe lte to jej jedyny atut na dzień dzisiejszy.
jason22 Dzwoniąc na infolinię Play pobiera normalnie z konta głównego do 1,5 albo 1,99 zależnie od taryfy. Stan darmowy nie działa w tym przypadku.
Jedynie dzwoniąc do bok Faktu, możemy dzwonić za darmo korzystając ze stanu darmowego.
Z innej sieci powinno być za darmo w ramach posiadanego no limitu.
 #827926  autor: jason22
 08 paź 2015, 18:21
Dzieki za info :wink: Doinformowanie konsultantek w salonach jest zadziwiające - babka mi powiedziała, że rejestracji numeru FM można dokonać na ich stronie...
 #828080  autor: jazzzy
 09 paź 2015, 22:03
OK, wesolej historyjki ciag dalszy

z jednej strony mamy Red Bull Mobile ktory twierdzi :

- nie zajmujemy sie przenoszeniem numerow, nie przekazujemy innym operatorom zadnych informacji o przenoszeniu
- mozna zmigrowac do RBM 7
- mozna zmigrowac przez infolinie Fakt Mobile oraz przez wizyte w salonie Play gdzie taka zmiana moze zostac wprowadzona

jak jest w rzeczywistosci ? jednak przesylaja informacje do innych operatorow czyli Fakt, w salonie Play nie ma mozliwosci przejsc z Fakt do Red Bull, przez infolinie FM mozna ale tylko do RBM5 i Energy

Fakt mobile twierdzi :

- mozna przejsc do RBM5 i Energy
- punkt. 7 w regulaminie odnosi sie tylko do RBM5
- RBM7 to nie jest w terminologi oferta na karte jak pisze w regulaminie tylko MNP
- RED BULL MOBILE przyslal zakaz przenoszenia do RBM7 !!! (mam nagranego konsultanta FM ktory tak twierdzi) i stracili taka mozliwosc w systemie billingowym

jak jest w rzeczywistosci ? czy Red Bull przyslal zakaz tego nie wiemy, ale wychodzi na to ze chyba przyslali ale swoim konsultantom nic o tym nie powiedzieli; konsultanci FM sa w bledzie twierdzac ze punkt 7 nie odnosi sie do RBM7

ogolnie rzecz biorac ktos tu niezle klamie, miesza i wprowadza stan bezprawny;
pewnie twarde glowy w panice wyslaly zakaz i pisza nowy regulamin a zanim go opublikuja
to licza na to ze sie nikt nie pokapuje ze lamane jest prawo konsumenta ktore okresla obowiazujacy regulamin; ogolna spychologia
 #828105  autor: reboot
 10 paź 2015, 00:23
jason22 pisze:nie mogę zadzwonić na infolinię 790 500 500 ani *500 ("nie masz wystarczających środków na koncie), a na inne numery tak?
I drugie pytanie - jeżeli mam no limit na komórkowe w innej sieci to za dzwonienie na infolinię w Play skasuje mi osobno?
Kwestia jest prosta. Promocyjne środki są na połączenia głosowe i wideo, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci komórkowych, oraz na połączenia głosowe na numery stacjonarne.
Żeby zadzwonić na infolinię własnej sieci musisz mieć pieniądze na głównym koncie, bo infolinia jest wymieniona w cenniku danej taryfy jako osobny numer o innej taryfikacji.

Ja to zawsze robię w ten sposób, że dzwonię na infolinię korzystając ze Stanu Darmowego - do FAKT z RBM/Play, do RBM z Play a do Play z RBM :)

Skoro masz w innej sieci no limit, to płacisz jak za połączenie z numerem P4... czyli wchodzi w skład "no limit" :)
Jak dzwoniłem z Play do RBM, to naliczało mi jak za poł. z infolinią, konsultanci tłumaczyli, "że to numer infolinii i jest osobno płatny". Moje argumenty, że dla klienta z Plusa/Ery/Idei numer 790 666 666 jest zwykłym numerem P4, więc dla klienta Play też tak jest, bo klienta Play obowiązuje regulamin/cennik Play, a nie cennik taryf RBM i po wielu przepychankach udawało się odzyskać kasę.

WKS
 #828152  autor: jason22
 10 paź 2015, 13:07
Dzieki za wyczerpujaca odpowiedz. Wiedzialem, ze Play na infolinie FM jest za darmo, ale ze z RBM na infolinie Play juz nie :D Mam startówki z RBM, ale jak mowisz, ze no limit to obejmuje to luz. Bez sensu takie skakanie jakby nie mogl Play na infolinie Play miec za darmo.

Co do rejestracji numeru w FM, bylem w salonie 2 pazdziernika, sprawe podobno zgloszono.
Dzis bylem w innym salonie i nadal nie ma takiej mozliwosci (wywala komunikat OFERTA NIEDOSTĘPNA). Ale tym razem Konsultantka zrobiła tego print screena i załączy do zgłoszenia to beda mieli czarno na bialym :wink:

Ja nie bede czekac drugiego tygodnia, wroce do Play, gdzie zarejestruje numer i przed wyjasnieniem sprawy bede juz w docelowej sieci.
 #828169  autor: buba1234
 10 paź 2015, 15:38
Wkleję tu mój wpis z wątku o RBM.


W zeszłym tygodniu bez problemu przeszedłem do RBM 7.


Teraz wpadłem na pomysł, żeby zrobić sobie drugą zapasową kartę z RBM 7.

Wczoraj dzwoniąc z Fakt Mobile z RWK na infolinię FM [wciskając 2- chyba konfiguracja konta], konsultant powiedział, że przenoszą tylko do RBM Energy, przedstawiłem konsultantowi punkt 7. regulaminu, ale odpowiedział, że teraz przenoszą tylko do RBM Energy i RBM 5 na kartę [już postęp :D ]. Jak zleciłem przeniesienie do RBM 5 na kartę, powiedział, że przenoszą tylko numery zarejestrowane. Nic nie dało tłumaczenie, że nie ma tego w regulaminie i że kolega przeniósł się podając PUK i stan konta. Zostałem w Fakcie.


Dziś zadzwoniłem przed chwilą na infolinię FM [wciskając 3-chyba sprawy techniczne] konsultant powiedział, że przenoszą tylko do RBM Energy i RBM 5 na kartę. Jak wspomniałem o pkt. 7. regulaminu :D i że powinni opublikować nowy regulamin, odpowiedział, że regulamin się nie zmienił, ale zmieniła się jego interpretacja :D .

No to OK, proszę o przeniesienie do RBM 5 na kartę i mnie przeniósł podałem tylko PUK, nie pytał o rejestracje numeru.

Co ciekawe przysłali mi smsa, że darmowe LTE zostało właczone [pomimo, że mam tam 8zł]. Dziwne, bo chyba w RBM 7 tak nie było i sam uruchamiałem LTE [po doładowaniu do 35zł i aktywowaniu pakietu 25MB].




Obie migracje [do RBM 7 tydzień temu i RBM 5 dzisiaj] zajęły max 5 minut.

Z ciekawostek, to numer przeniesiony tydzień temu do RBM 7 dalej ma logo Fakt Mobile, a numer przeniesiony dzisiaj do RBM 5 najpierw miał logo RBM i nazwę taryfy Fakt mobile, a teraz cały jest RBM 5.


Na obu numerach nie mam zamiaru uruchamiać stanu darmowego, bo uważam że to byłoby przegięcie. [Chociaż, w sumie, w Formule Play na kartę kosztuje on średnio 3zł/miesiąc].

________________________________
 #828170  autor: Cage
 10 paź 2015, 15:57
buba1234 pisze:No to OK, proszę o przeniesienie do RBM 5 na kartę i mnie przeniósł podałem tylko PUK, nie pytał o rejestracje numeru.
Po przeniesieniu do RBM 5, to też masz rok czasu ważne konto :?:
buba1234 pisze:Z ciekawostek, to numer przeniesiony tydzień temu do RBM 7 dalej ma logo Fakt Mobile, a numer przeniesiony dzisiaj do RBM 5 najpierw miał logo RBM i nazwę taryfy Fakt mobile, a teraz cały jest RBM 5.
Ja w niedziele jeszcze zdążyłem przenieść do RBM 7 i u mnie też jest dodatko logo Fakt Mobile.

Motorola T205 -> Nokia 3210 -> Nokia 3510i -> Nokia 6230i -> Nokia 5230 -> Nokia 6230i -> Nokia 5310 XM
 #828173  autor: adik
 10 paź 2015, 16:11
Tak naprawdę to czy mamy RBM 5 bądź RBM 7 będzie miało znaczenie dopiero za rok, jeśli jakimś cudem jeszcze nie zlikwidują darmowego LTE.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #828178  autor: bolek2004
 10 paź 2015, 17:07
Na zmianę logo jest sposób. U mnie było to samo mimo przeniesienia do rbm widniało logo fakt.
Wysyłamy TEST na 8052 za darmo, po czym restartujemy telefon i po włączeniu telefonu wysyłamy STOP na 8052. Coś tam przychodziły smsy że karta nie obsługuje etykietki ale mimo to zmieniona została. Tyle tylko że nie na RBM, a na Play. Wolę jednak play na wyświetlaczu niż Fakt mobile.
 #828189  autor: cyanoone
 10 paź 2015, 19:06
Gdzieś obiło mi sie o uszy, że w RBM5 jest taka sama ważność konta jak i pakietów. Czy ktoś może potwierdzić? Czy w RBM5 są darmowe pakiet 333 sms do wszystkich na tydzień?

Plus-->Play (2015) -->Plus (2018)
Klucz-->Orange-->Lajt (2017)
 #828191  autor: bolek2004
 10 paź 2015, 19:29
Pakiet 333 smsów do wszystkich na 7 dni jest dostępny w tej taryfie, sprawdzone na play24.
Co do ważności pakietów to raczej tak nie jest, no może poza internetowym, ale nie sprawdzałem w praktyce.
Swoją drogą to raczej pytanie do tematu o rbm, a nie do tego.
 #828192  autor: jason22
 10 paź 2015, 19:32
Gregrin pisze:Podobno można tak zarejestrować kartę ale to ci pewnie wiele nie da skoro w twoim salonie nie potrafią ;) http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 76#p827576
Byłem w salonie w dwóch różnych miastach, więc raczej sobie tego nie zmyśliłem :wink:
jazzzy pisze:OK tylko ze bedac w FM logujac sie do 24 play jest komunikat "Brak ofert na które możliwa jest migracja."
Dokładnie.
Gregrin pisze:Sam sobie spróbuj przenieść *163#.
Dlatego pytanie czy kod zadziała. A pytam czy można w salonie Play, bo nie chcę powtórki z rozrywki, że konsultant FM nie ten numer przeniesie.
 #828196  autor: Gregrin
 10 paź 2015, 19:45
cyanoone pisze:Gdzieś obiło mi sie o uszy, że w RBM5 jest taka sama ważność konta jak i pakietów
I tak i nie. Ważności są od siebie "niezależne" ale, po doładowaniu, ważność konta jak i pakietu netu są przedłużane o te sama wartości (bo za doładowanie jest Xdni + net który tez jest ważny te Xdni) np 100dni (jeśli oczywiście wcześniej są mniejsze, bo jeżeli większe lub równe to nic się nie dzieje).
Ludzie używają skrótu myślowego bo w tabelce z doładowaniem są takie same wartości ;) http://www.redbullmobile.pl/fileadmin/f ... 072015.pdf
PS opisane jest to w 1 poście.
bolek2004 pisze:Swoją drogą to raczej pytanie do tematu o rbm, a nie do tego.
Szkoda ze robi się tu taki bałagan ;/
jason22 pisze:Byłem w salonie w dwóch różnych miastach, więc raczej sobie tego nie zmyśliłem :wink:
Nie twierdze tak. Albo ten ktoś się blednie wyraził albo jemu się udało w jakimś salonie.
jason22 pisze:Dlatego pytanie czy kod zadziała. A pytam czy można w salonie Play, bo nie chcę powtórki z rozrywki, że konsultant FM nie ten numer przeniesie.
Kod już nie działa. W salonie zarejestrujesz jeśli przejdziesz do Play. Pozniej znowu do fakt, RWK i RBM. Ja bym na twoim miejscu próbował bezpośrednio do RBM. Niektórym się udaje bez zarejestrowanego numeru ;)
 #828202  autor: buba1234
 10 paź 2015, 20:19
Cage pisze:
buba1234 pisze:No to OK, proszę o przeniesienie do RBM 5 na kartę i mnie przeniósł podałem tylko PUK, nie pytał o rejestracje numeru.
Po przeniesieniu do RBM 5, to też masz rok czasu ważne konto :?:
buba1234 pisze:Z ciekawostek, to numer przeniesiony tydzień temu do RBM 7 dalej ma logo Fakt Mobile, a numer przeniesiony dzisiaj do RBM 5 najpierw miał logo RBM i nazwę taryfy Fakt mobile, a teraz cały jest RBM 5.
Ja w niedziele jeszcze zdążyłem przenieść do RBM 7 i u mnie też jest dodatko logo Fakt Mobile.
Tak, mam RWK na obu RBM 7 i RBM 5.

________________________________
 #828203  autor: buba1234
 10 paź 2015, 20:21
Gregrin pisze: Kod już nie działa. W salonie zarejestrujesz jeśli przejdziesz do Play. Pozniej znowu do fakt, RWK i RBM. Ja bym na twoim miejscu próbował bezpośrednio do RBM. Niektórym się udaje bez zarejestrowanego numeru ;)

Udało się komuś ostatnio do RBM7 w ogóle?


Do RBM5 da się jeszcze i to bez rejestracji [ale zależy na jakiego konsultanta trafimy].

________________________________
 #828250  autor: reboot
 11 paź 2015, 01:23
Cage pisze:Po przeniesieniu do RBM 5, to też masz rok czasu ważne konto :?:
Ten znak zapytania na końcu pokazuje, że jesteś strasznym ignorantem, bo zadajesz pytanie w temacie, w którym pierwszy post traktuje właśnie o RWK w RBM5 po przeniesieniu z FM.
Któryś raz już się spotykam z tym, że w nie chcesz nawet spróbować poszerzyć wiedzy na dany temat (choćby o 1 stronę wcześniej przeczytać w którymś z tematów), ale zadajesz pytania na oślep.

WKS
 #828309  autor: jason22
 11 paź 2015, 14:23
Gregrin pisze:W salonie zarejestrujesz jeśli przejdziesz do Play.
A czy załatwię to za jedną wizytą? W sensie tak jak na infolinii FM przenoszą w 5 minut i będę mógł od razu numer zarejestrować? Chyba, że przez infolinię FM można też wrócić do Play.
Gregrin pisze:Ja bym na twoim miejscu próbował bezpośrednio do RBM.
Docelowo przenoszę się do VM, dlatego mi tak zależy na rejestracji tego numeru.
  • Strona 7 z 97
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 97
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 97