DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #827380  autor: Gregrin
 06 paź 2015, 20:10
Jako ze na forum w kilku watkach pojawiły się informacje o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu play24 myślę ze dobrze mieć jeden wątek (a nie musieć szukać w kilku tematach) w którym można o tych wszystkich błędach informować i ostrzegać innych w przypadku obecnej (i przyszłych ;)) awarii.

Od wczoraj (chyba) jest coś głęboko zmieniane w systemie play (czyli będą zmiany, a jakie, to okaże się pewnie za kilka dni) bo pakiety w p24 widnieją po 0zl a kasa jest ściągana normalnie z konta.

Konsultanci faktu dostali dyspozycje żeby nie przenosić do RBM (tylko energy) a ostatnio w RBM7 kilku osobom pakiety netu ustawiły się na 25.09.2016 samoistnie.
Dodatkowo, żeby było śmieszniej (à propos przenoszenia z faktu do RBM, do tylko jednej taryfy czyli energy) to @pavesi donosi ze mając 2 numery (przeniesione z faktu) w tej taryfie (która teraz niby jest "przyzwolona") wróciły one samoistnie do faktu...

Jak widać będzie to grubsza zmiana skoro tak głęboko "kopia" -tyle błędów się robi. Nie wygląda to dobrze :/
Ostatnio zmieniony 06 paź 2015, 22:41 przez Gregrin, łącznie zmieniany 1 raz.
 #827391  autor: p2225
 06 paź 2015, 20:32
Ostatnio Play24 u mnie nie sumuje wykorzystanych MB internetu w spisie połączeń. Druga sprawa to po ostatnim przeniesieniu z Faktu do RBM w urządzeniu nadal widnieje sieć Fakt Mobile. Na Play24 pokazuje się w sekcji "moje urządzenie" zamiast router'a - mój telefon. U mojej mamy od dawna już nie pokazuje się używany telefon, w którym ma kartę SIM, co więcej u mojego taty, który ma identyczny telefon - na play24 jest wskazany.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #827423  autor: reboot
 06 paź 2015, 22:17
Jeśli ktoś z Was ma MB ważne do 25.09.2016, to czy próbowaliście dokupić jakiś pakiet internetu? Czy data pozostaje 25.09.2016 czy wraca do normy, czyli 30 dni od momentu aktywacji nowego pakietu?

Co do wyświetlania nazwy FAKT w przypadku posiadania taryfy RBM i na odwrót, to wczoraj w salonie przy próbie wyrobienia nano sim w RBM babka mówi "ale pan ma FAKT", odpowiadam "proszę się wklikać głębiej, to zobaczy pani RBM, a pokazuje Fakt bo jest bład systemu".

WKS
 #827424  autor: p2225
 06 paź 2015, 22:19
Oho... na Play24 trwają prace modernizacyjne.

5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
 #827428  autor: Gregrin
 06 paź 2015, 22:39
reboot pisze:Czy data pozostaje 25.09.2016 czy wraca do normy, czyli 30 dni od momentu aktywacji nowego pakietu?
Jak pisałem w wątku o przenosinach data w systemie play nigdy nie jest cofana do niższej wartości (chyba ze przy przenosinach w regulaminie jest o ustawieniu konkretnej ważności konta). Jak już coś jest to nie zmniejsza się to innym pakietem czy doładowaniem. Potwierdzenie w praktyce http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 16#p826616
 #827437  autor: reboot
 06 paź 2015, 23:16
Wiem, że ważność nie jest cofana do niższej wartości, ale oficjalnie ważność 10GB kończy mi się jutro, a nieoficjalnie dzięki błędowi za niecały rok :)

WKS
 #827447  autor: Gregrin
 06 paź 2015, 23:58
Skoro masz ta datę to nie powinna się ona już zmienić ale dla pewności zrób screena. Jak coś nie będzie działać pisz zgłoszenie.
Ja dzisiaj http://www.telepolis.pl/forum/viewtopic ... 84#p827184 włączyłem pakiet 10gb bo pisało przy nim 0zl a jak zauważyłem ze pobrało mi kasę to napisałem proste zgłoszenie, ze w takim razie nie chce tego pakietu i chce z powrotem pieniądze na konto główne. Parę godzin temu napisali ze kasa wróciła a pakiet wyłączony. Z tym ze pakietu nie wyłączyli ;)
 #827754  autor: ChuckyCiechanow
 07 paź 2015, 22:38
Hehe na dwóch numerach RB MNP 7 (FAKT) ważność pakietu 25.09.2016 Na pierwszym uruchomiłem 10GB ważność bez zmian. Drugi nawet nie ma pakietu danych .

Na trzecim numerze RB 7 (Fakt) ważności nie przedłużyli :( , tak samo jak na dwóch numerach z RB 5 karty z kiosku
 #827809  autor: ManiacGSM
 08 paź 2015, 09:47
Witajcie, mam zapasowy numer z Play. Jakaś najprostsza oferta rok ważności konta, około 2 miesiące temu wbijałem kody spod nakrętek i nic się nie działo, dziś odkurzyłem starter wbijam kod no i....zaczęło się:


https://www.youtube.com/watch?v=lTSVOnhLtCs


Nieprawidłowy kod, wpisuję jeszcze raz błąd techniczny (0052). Poczekałem 20-30 minut , wbijam kod ponownie i ...Twój numer nie może wykonywać połączeń'' ...hmm, czyżby wbijam *101# i pozostało ci 0,93zł do wykorzystania do 2016-10-07


Dodam ,że po 7-miu latach korzystania z usług Orange, myślałem,że nic już nie jest w stanie mnie zadziwić.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #827841  autor: Gregrin
 08 paź 2015, 11:46
ManiacGSM pisze:dziś odkurzyłem starter wbijam kod no i.
Wbijasz kod z nakrętek na telefonie ?
ManiacGSM pisze:pozostało ci 0,93zł do wykorzystania do 2016-10-07
Widze ze to świeża data, może przed przedłużeniem o rok straciłeś ważność a system mimo to pozwolił ci przedłużyć ważność ale teraz szaleje ? Zostało ci zadzwonić do play albo albo napisać zgłoszenie. Ewentualnie samemu zmienić taryfę *163# wtedy system powinien ustawić ważność konta na 14dni a później wrócić do RWK. Jak sam zmienisz a nie zadziala to przez 24h play nie przyjmie zgłoszenia bo numer będzie się "stabilizował".
 #827842  autor: ManiacGSM
 08 paź 2015, 11:51
Wbijałem kody na telefonie a potem jeszcze próbowałem na stronce. a co do ważności konta to pilnowałem aby co jakiś czas wrzucić tam 5 zeta aby mieć spokój.


Dla niedowiarków:

Obrazek

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #827866  autor: Maks SIM
 08 paź 2015, 14:29
ManiacGSM pisze:Witajcie, mam zapasowy numer z Play. Jakaś najprostsza oferta rok ważności konta, około 2 miesiące temu wbijałem kody spod nakrętek i nic się nie działo, dziś odkurzyłem starter wbijam kod no i....{......}
Jak wbijałeś przedtem kody z nakrętek sprawdzałeś zawsze ważność konta?? zawsze przedłużało?
Zapomniałeś chyba wbić kod: *111*692*1# na przedłużenie o 365 dni :(

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #827872  autor: ManiacGSM
 08 paź 2015, 15:01
wpisałem to przedłużenie.-czekam , na stronie w trakcie zmian. I jeszcze jedno , teraz coś drgnęło, wpisałem kod i kod wszedł- znaczy się mam taką nadzieję, bo dostałem wiadomość zwrotną ,że orzeźwiające doładowanie ...w ciągu 24 godzin. Więc czekam. :roll:

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #827879  autor: Maks SIM
 08 paź 2015, 15:13
ManiacGSM pisze:wpisałem to przedłużenie.-czekam , na stronie w trakcie zmian. I jeszcze jedno , teraz coś drgnęło, wpisałem kod i kod wszedł- znaczy się mam taką nadzieję, bo dostałem wiadomość zwrotną ,że orzeźwiające doładowanie ...w ciągu 24 godzin. Więc czekam. :roll:
Trzeba pamiętać o tym kodzie przedłużającym w tej taryfie "Rok Ważności konta".
Całe szczęście, że Ci jeszcze załapał ten kod :)
Z tego, co pamiętam aktywacja tego przedłużenia długo trwa i chyba dopiero jutro rano będzie aktywna, trochę Cie jeszcze czeka emocji do jutra :)

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #827888  autor: ManiacGSM
 08 paź 2015, 15:34
Eeee ,akurat zbytnio nie zależy mi na czymkolwiek z firmy Play ,ale lubię mieć jakiś numer w zapasie. Poza tym dawno nie siedziałem ''w branży'' jeśli chodzi o usługi i promocje tejże sieci. Czy oni mi dadzą rok do przodu za darmo, czy będę musiał dobić za piątkę to nie ma aż takiej tragedii. Na chleb jeszcze mam. :mrgreen: Fajki i alkohol też rzuciłem ,więc zawsze gdzieś tam z domowego budżetu się uzbiera na kod doładowujący.

Ogólnie to chcę zelżyć trochę swój główny numer z Orange -dlatego otworzyłem pudełko po zapałkach i odkurzyłem ten numer z Play. Tutaj przez pewien czas na tym numerze ma działać internet na potrzeby
jakże bossskich serwisów jak: fotka, fejsbóg, oraz badoo.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #827889  autor: Maks SIM
 08 paź 2015, 15:39
ManiacGSM pisze:{...}Ogólnie to chcę zelżyć trochę swój główny numer z Orange -dlatego otworzyłem pudełko po zapałkach i odkurzyłem ten numer z Play. Tutaj przez pewien czas ma działać internet na potrzeby jakże bossskich serwisów jak: fotka, fejsbóg, oraz badoo.
Czyli może pakiet 10GB/10 zł w tej ofercie by Ci pasował
"Pakiet ważny jest przez 30 dni
Można go aktywować wielokrotnie od 20.08 do 30.11.2015r.
Jak aktywować:
kod USSD: *111*745*1#
SMS o treści START.745 na numer 111"

Informacja: nieobecny na forum do 31.12. - z powodu Świąt Bożego Narodzenia
:) / Szczęśliwego Nowego Roku
 #827894  autor: ManiacGSM
 08 paź 2015, 16:05
W telefonie miesięcznie nigdy nie wydawałem więcej niż 5 złotych na internety- nie licząc małej anomalii która była niedawno w orange 6 giga za 6zł.
Wczoraj za późno spostrzegłem tą opcję na swoim koncie play a kasa przepadła na mniej opłacalny pakiet. :x Ale z pewnością z tego skorzystam z tych 10giga za 10zł -jak dla mnie opcja całkiem była by w sam raz. Nie potrzebuję dużo neta w komórce,ale bez pilnowania i obaw czy mi zje środki na koncie-przy takim pakiecie.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #828019  autor: pavesi
 09 paź 2015, 14:47
Dzisiaj konsultant zadzwonił w sprawie mojego zgłoszenia . Gdzie system sam przestawił mi sieć z Red Bull na Fakt mobile i poniosłem z tego powodu straty finansowe.
Konsultant zwrócił mi na konto główne pełną kwotę, jeszcze pozostała kwestia ważności konta prawdopodobnie wydłuży na rok ale jeszcze ma skonsultować z kimś.
 #828025  autor: zorian
 09 paź 2015, 15:10
To ja też opiszę moją przygodę w tym wątku.

Numer oryginalnie w taryfie RBM5. Przeniesiony (czyt. zmiana taryfy) do Fakt. Wszystko OK. Na następny dzień chciałem wrócić do RBM; do RBM7 nie dało rady przenieść po 6 paź., więc proszę o przejście do RBM5.
Po powrocie do RBM na nowo muszę wyłączyć nieszczęsną (c)NOTKĘ SMS (ręcznie przekierowując, bo do dzisiaj, jak się okazuje, nie naprawili sposobu z SMS).
No to jeszcze trzeba wyłączyć kolejną wnerwiającą usługę-szpigulę "Już w zasięgu". Piszę zgłoszenie online na P24 z prośbą wyłączenia szpiega.
No i dzisiaj telefon z BOK Faktu ! (799 599 999) w sprawie weryfikacji i potwierdzenia zlecenia.

Mimo, że jestem na powrót w RBM, to nadal mój numer obsługuje BOK Fakt.