Abonament w play. 11 miesięcy temu umowa przeszła na czas nie określony.
Okres rozliczeniowy do 9 każdego miesiąca.
Chcę przenieść numer do innego operatora ( Virgin) do systemu prepaid.
Na infolinii powiedziano mi że jeśli zdąże do 9 października to będę mógł przenieść numer 9 listopada bo obowiązuje okres wypowiedzenia przynajmniej jeden pełny okres rozliczeniowy.
Jeśli procedurę rozpocznę po 9 października to zmienić operatora będę mógł dopiero od 9 grudnia.
Prawda to czy ktoś mnie w błąd wprowadził?
By przenieść numer do Virgin muszę zgłosić im to, poczekać na dokumenty które muszę podpisać i im odesłać i dopiero wtedy oni zgłaszają to Playowi i rozpoczyna się procedura.
Obawiam się że robiąc to tak nie wyrobie się przed 9 października i będę musiał siedzieć w play do 9 grudnia.
Jak to zrobić by "się wyrobić"?
Może lepiej po prostu w salonie play zerwać umowę z przejściem na prepaid i dopiero wtedy przenieść numer do Virgin?
Doradźcie.
Pozdrawiam.
Okres rozliczeniowy do 9 każdego miesiąca.
Chcę przenieść numer do innego operatora ( Virgin) do systemu prepaid.
Na infolinii powiedziano mi że jeśli zdąże do 9 października to będę mógł przenieść numer 9 listopada bo obowiązuje okres wypowiedzenia przynajmniej jeden pełny okres rozliczeniowy.
Jeśli procedurę rozpocznę po 9 października to zmienić operatora będę mógł dopiero od 9 grudnia.
Prawda to czy ktoś mnie w błąd wprowadził?
By przenieść numer do Virgin muszę zgłosić im to, poczekać na dokumenty które muszę podpisać i im odesłać i dopiero wtedy oni zgłaszają to Playowi i rozpoczyna się procedura.
Obawiam się że robiąc to tak nie wyrobie się przed 9 października i będę musiał siedzieć w play do 9 grudnia.
Jak to zrobić by "się wyrobić"?
Może lepiej po prostu w salonie play zerwać umowę z przejściem na prepaid i dopiero wtedy przenieść numer do Virgin?
Doradźcie.
Pozdrawiam.