Chciałem ostrzec osoby które posiadają t-mobile w abonamencie i wysyłają sms-y do Vectone, gdyż mogą być w szoku jak dostaną rachunek. Tak właśnie miała bliska mi osoba, wysyłała do mnie sms-y z t-mobile bo myślała, że jak ma darmowe sms-y po Polsce to do Vectone również, a właśnie tak nie jest. Za każdą wysłaną wiadomość t-mobile policzyło opłatę dodatkową w wysokości 1 zł, więc rachunek nie był mały. Ostrzegam wszystkich aby nie popełnili tego samego błędu! Nie wiem jak jest z rozmowami do vectone, ale wolę nie sprawdzać. Serdecznie pozdrawiam!
- Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Moderator: Moderatorzy
Regulamin forum:
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Ale polski numer vectone ?? Nie wiem jak za smsy na polskie numery można by naliczać opłatę "zagraniczna". Skąd piszący smsa ma wiedzieć ze wysyła "zagranicznego jeśli numer jest +48xxx a nie jest to numer specjalny ?? Pisz reklamacje do rachunku.
Zamówiona 2mies temu doszła w niecały tydzień więc bez większych problemów. Co do działania już nie jest tak kolorowosostenitore pisze:2 pytania:
1.Karty zamówione przez internet dochodzą?
To może też doradź znajomej, żeby złożyła reklamację w T-Mobile?Piotr08954 pisze:Chciałem ostrzec osoby które posiadają t-mobile w abonamencie i wysyłają sms-y do Vectone, gdyż mogą być w szoku jak dostaną rachunek. Tak właśnie miała bliska mi osoba, wysyłała do mnie sms-y z t-mobile bo myślała, że jak ma darmowe sms-y po Polsce to do Vectone również, a właśnie tak nie jest. Za każdą wysłaną wiadomość t-mobile policzyło opłatę dodatkową w wysokości 1 zł, więc rachunek nie był mały. Ostrzegam wszystkich aby nie popełnili tego samego błędu! Nie wiem jak jest z rozmowami do vectone, ale wolę nie sprawdzać. Serdecznie pozdrawiam!
Co znaczy, że T-M policzył opłatę dodatkową? Czy ta opłata w cenniku się znajduje? Bo jeśli nie ma jej w cenniku, to reklamacja. Przecież nie może sobie "policzyć" z kosmosu...Piotr08954 pisze:(...)Za każdą wysłaną wiadomość t-mobile policzyło opłatę dodatkową w wysokości 1 zł, więc rachunek nie był mały(...)
Jednak zanim zrobicie aferę zerknijcie do bilingu, jak wygląda numer odbiorcy SMS (czy na pewno widnieje tam numer krajowy). Jeśli krajowy (+48739.....), to należy napisać reklamację, do T-M oczywiście.
Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
Szanowny Panie,
w odpowiedzi na przesłany przez Pana, w dniu 24 lipca 2015 r., wniosek o interwencję Prezesa UKE w sprawie dotyczącej nieprzestrzegania przez Mundio Mobile Sp. z o.o. z siedzibą przy Al. Jerozolimskich 56C, 00-803 Warszawa (operatora Vectone Mobile, wpisanego pod numerem: 9964 do Rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa UKE), maksymalnych stawek eurotaryfy za usługi realizowane w roamingu regulowanym oraz w nawiązaniu do Pana korespondencji e-mail z dnia 28 sierpnia 2015 r., w treści poniżej uprzejmie wyjaśniam, co następuje.
Na wstępie przepraszam Pana za długi czas oczekiwania na odpowiedź w sprawie. Śpiesząc przedstawić wyjaśniania informuję, iż w związku z przedstawionymi przez Pana zastrzeżeniami, Urząd Komunikacji Elektronicznej dokonał szczegółowej analizy informacji zamieszczonych na stronie internetowej pod adresem: http://www.vectonemobile.pl, dotyczących stawek (opłat) za połączenia z krajów Unii Europejskiej do Polski i wobec stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie wysokości stawek eurotaryfy za usługi realizowane w roamingu regulowanym, podjął stosowne działania w tej sprawie.
Wyjaśniam, że zgodnie z postanowieniami art. 192 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz.U. z 2014 r., poz. 243 z późn. zm.), zwanej dalej: „Ustawą Pt”, do zakresu działania Prezesa UKE należy w szczególności podejmowanie interwencji w sprawach dotyczących funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych i pocztowych oraz rynku aparatury, w tym rynku urządzeń telekomunikacyjnych, z własnej inicjatywy lub wniesionych przez zainteresowane podmioty, w szczególności użytkowników i przedsiębiorców telekomunikacyjnych, w tym podejmowanie decyzji w tych sprawach w zakresie określonym niniejszą ustawą. Podejmowanie interwencji polega na zastosowaniu przez organ jednego z przysługujących mu środków w postaci np. żądania informacji, podjęcia kontroli czy wydania decyzji administracyjnej, jeżeli na podstawie posiadanych informacji lub informacji zawartych
we wniosku zainteresowanego podmiotu, Prezes UKE uzna zasadność takiej interwencji.
W tym miejscu pragnę Pana poinformować, że Prezes UKE wystąpi do Mundio Mobile Sp. z o.o. z interwencją w sprawie nieprzestrzegania przez tego dostawcę usług przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 531/2012 z dnia 13 czerwca 2012 r. w sprawie roamingu w publicznych sieciach łączności ruchomej wewnątrz Unii (Dz. Urz. UE L 172 z 30.06.2012).
W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości zapraszam do kontaktu telefonicznego z naszym Centrum Informacji Konsumenckiej UKE 801-900-853 (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego) lub 22 534-91-74 od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu 08:15 - 16:15.
w odpowiedzi na przesłany przez Pana, w dniu 24 lipca 2015 r., wniosek o interwencję Prezesa UKE w sprawie dotyczącej nieprzestrzegania przez Mundio Mobile Sp. z o.o. z siedzibą przy Al. Jerozolimskich 56C, 00-803 Warszawa (operatora Vectone Mobile, wpisanego pod numerem: 9964 do Rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, prowadzonego przez Prezesa UKE), maksymalnych stawek eurotaryfy za usługi realizowane w roamingu regulowanym oraz w nawiązaniu do Pana korespondencji e-mail z dnia 28 sierpnia 2015 r., w treści poniżej uprzejmie wyjaśniam, co następuje.
Na wstępie przepraszam Pana za długi czas oczekiwania na odpowiedź w sprawie. Śpiesząc przedstawić wyjaśniania informuję, iż w związku z przedstawionymi przez Pana zastrzeżeniami, Urząd Komunikacji Elektronicznej dokonał szczegółowej analizy informacji zamieszczonych na stronie internetowej pod adresem: http://www.vectonemobile.pl, dotyczących stawek (opłat) za połączenia z krajów Unii Europejskiej do Polski i wobec stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie wysokości stawek eurotaryfy za usługi realizowane w roamingu regulowanym, podjął stosowne działania w tej sprawie.
Wyjaśniam, że zgodnie z postanowieniami art. 192 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz.U. z 2014 r., poz. 243 z późn. zm.), zwanej dalej: „Ustawą Pt”, do zakresu działania Prezesa UKE należy w szczególności podejmowanie interwencji w sprawach dotyczących funkcjonowania rynku usług telekomunikacyjnych i pocztowych oraz rynku aparatury, w tym rynku urządzeń telekomunikacyjnych, z własnej inicjatywy lub wniesionych przez zainteresowane podmioty, w szczególności użytkowników i przedsiębiorców telekomunikacyjnych, w tym podejmowanie decyzji w tych sprawach w zakresie określonym niniejszą ustawą. Podejmowanie interwencji polega na zastosowaniu przez organ jednego z przysługujących mu środków w postaci np. żądania informacji, podjęcia kontroli czy wydania decyzji administracyjnej, jeżeli na podstawie posiadanych informacji lub informacji zawartych
we wniosku zainteresowanego podmiotu, Prezes UKE uzna zasadność takiej interwencji.
W tym miejscu pragnę Pana poinformować, że Prezes UKE wystąpi do Mundio Mobile Sp. z o.o. z interwencją w sprawie nieprzestrzegania przez tego dostawcę usług przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 531/2012 z dnia 13 czerwca 2012 r. w sprawie roamingu w publicznych sieciach łączności ruchomej wewnątrz Unii (Dz. Urz. UE L 172 z 30.06.2012).
W przypadku dodatkowych pytań bądź wątpliwości zapraszam do kontaktu telefonicznego z naszym Centrum Informacji Konsumenckiej UKE 801-900-853 (koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora telekomunikacyjnego) lub 22 534-91-74 od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu 08:15 - 16:15.
Dziś postanowiłem sprawdzić jak się mają do rzeczywistości sms w roamingu i niestety z przykrością muszę stwierdzić, że schodza po 30 gr / sms
a dokładnie z 5.000 pln zeszło mi do 4.700
Roming u makaroniarzy.
a dokładnie z 5.000 pln zeszło mi do 4.700
Roming u makaroniarzy.
Jak wyłączyć odnowienie pakietu 1 GB za 5 zł? Czy kod *9007# ?
Wszedłem z ciekawości po dłuższej przerwie na stronkę Vectone i zauważyłem zmiany w dystrybucji doładowań.
Ciekawe ile kart zostało wysłanych w Polskę i jaki odsetek tych kart jest doładowany więcej niż jeden raz.
Tak sobie zajrzałem na vectonową twarzoksiążkę i własnym oczom nie wierzę. Komentarze w stylu "od dłuższego czasu wszystko działa bezawaryjnie". A co na to użytkownicy? Zamawiał ktoś ostatnio simkę? Mam zamiar skorzystać z tej oferty.
Na własnym przykładzie wiem, że niekorzystne komentarze kasują, nic nowego się nie pojawia w ofercie, cały czas wrzucanie Tonego aby stwarzać wrażenie świeżości.
Mnie głownie zależy na połączeniach międzynarodowych, zwłaszcza do UK. Więc jak, opłaca się?
Jasne, najlepiej samemu przetestować, nawet za 5 zł.
Tzn. źle się wyraziłem. Karta już zamówiona, więc jestem już nastawiony na test tego tworu. Bardziej chodziło mi o wrażenia innych użytkowników.
Każdy ma inne, ale pochwal się jak Ci się użytkuje, ja słyszałem tylko że ciężko kupić doładowanie, podobno w Rossmanie już nie ma.
Ja już sobie obczaiłem miejsca gdzie mają doładowania, ale i tak mam zamiar wbijać z karty prepaid BZWBK.
Ja korzystam z vectone, u mnie smsy już wychodzą i otrzymuję ze wszystkich sieci, dzwonie do Włoch na stacjonarki i komórki, korzystam z pakietów, można już samemu wyłączyć autoodnawianie bez konieczności kontaktu z BOK. Jedyny minus to jak dzwonię na stacjonarki nie ma sygnału łączenia, cisza w słuchawce, ale się dodzwoni, po prostu po chwili ciszy ktoś odbiera tel i gadamy .Jestem w vectone tylko ze wzgląd na taniochę, dla porównania:
Włochy:
stacjonarne - 9gr, komórki - 19 gr, sms - 29 gr, gdzie w lycamobile:
stacjonarne - 12 gr, komórki - 39 gr, sms - 29 gr.
Owszem w pakietach Lyca jest tańsza, jest więcej pakietów do wyboru i można mieć kilka różnych pakietów na raz, w vectone jak już kupisz 1 dowolny pakiet, np. za 5 zł - 100 min., to już nie kupisz pakietu ani za 10 zł - 225 min ani wszystko w jednym, np. za 10 zł - 100 min międzynarodowych.
Włochy:
stacjonarne - 9gr, komórki - 19 gr, sms - 29 gr, gdzie w lycamobile:
stacjonarne - 12 gr, komórki - 39 gr, sms - 29 gr.
Owszem w pakietach Lyca jest tańsza, jest więcej pakietów do wyboru i można mieć kilka różnych pakietów na raz, w vectone jak już kupisz 1 dowolny pakiet, np. za 5 zł - 100 min., to już nie kupisz pakietu ani za 10 zł - 225 min ani wszystko w jednym, np. za 10 zł - 100 min międzynarodowych.
W opiniach innych niby poprawy, to dobrze. Dostałem potwierdzenie wysłania simki, także pozostaje oczekiwać. No i miłe zaskoczenie, tym razem w mailu informacja z numerem telefonu jaki dostanę, wcześniej tego nie było.
Dziś zauważyłem kolejnych partnerów z doładowaniami - ABC, Lewiatan i Euro Sklep. Z tym, że podobnie jak w przypadku Groszka i Delikatesów Centrum, dotyczy wybranych sklepów. Coś działają, także ogólnie spoko.
Dziś zauważyłem kolejnych partnerów z doładowaniami - ABC, Lewiatan i Euro Sklep. Z tym, że podobnie jak w przypadku Groszka i Delikatesów Centrum, dotyczy wybranych sklepów. Coś działają, także ogólnie spoko.
U mnie nadal nie dochodzą smsy wysyłane na numery przeniesione, przynajmniej na te, na które ja wysyłam, więc tak różowo nie jest.