Cześć
w sierpniu byłem kilka dni na Islandii. Ten kraj jest w I strefie roamingowej. Kupiłem w nju pakiet roamingowy - 250 MB do wykorzystania w czasie podróży.
W czasie pobytu okazało się, że operator raz rozliczał dane z pakietu, a innym razem z konta. Po wyczerpaniu środków na koncie, straciłem możliwość korzystania z internetu. W czasie pobytu dużo się przemieszczałem, ale przez cały ten okres byłem na lądzie.
Złożyłem reklamację - otrzymałem informację, że w czasie pobytu telefon kilkakrotnie logował się do sieci z 5 strefy roamingowej. Z tego co wiem tak nie było i podejrzewam, że Orange ma źle przypisane Islandzkie sieć komórkowe do stref roamingowych.
Pytanie do Was - jaką strategię przyjąć w rozmowie z operatorem by pozytywnie rozstrzygnąć moją reklamację ? O jakie dowody mogę zapytać nju, a czego mi nie powiedzą ? I inna sprawa - czy takie postępowanie w ogóle jest do wygrania ? Gdyż wszystkie dane o logowaniu telefonu ma orange.
w sierpniu byłem kilka dni na Islandii. Ten kraj jest w I strefie roamingowej. Kupiłem w nju pakiet roamingowy - 250 MB do wykorzystania w czasie podróży.
W czasie pobytu okazało się, że operator raz rozliczał dane z pakietu, a innym razem z konta. Po wyczerpaniu środków na koncie, straciłem możliwość korzystania z internetu. W czasie pobytu dużo się przemieszczałem, ale przez cały ten okres byłem na lądzie.
Złożyłem reklamację - otrzymałem informację, że w czasie pobytu telefon kilkakrotnie logował się do sieci z 5 strefy roamingowej. Z tego co wiem tak nie było i podejrzewam, że Orange ma źle przypisane Islandzkie sieć komórkowe do stref roamingowych.
Pytanie do Was - jaką strategię przyjąć w rozmowie z operatorem by pozytywnie rozstrzygnąć moją reklamację ? O jakie dowody mogę zapytać nju, a czego mi nie powiedzą ? I inna sprawa - czy takie postępowanie w ogóle jest do wygrania ? Gdyż wszystkie dane o logowaniu telefonu ma orange.