DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 70 z 199
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 199
 #814722  autor: obru
 29 lip 2015, 18:43
Remington pisze:To nie tak. Roaming w Plus był w Playu od samego początku, potem doszło Orange, a dopiero później T-Mobile. T-Mobile zaoferowało Playowi dużo niższe ceny przez co teraz jest głównym partnerem roamingowym, a dla MVNO działających na Playu jest jedynym (od kiedy tak jest, oferty tych MVNO są dużo atrakcyjniejsze). Nie ma co liczyć na dostęp do Plusa w Virginie.
Wczoraj przypadkiem odkryłem, że RBM ma też dostęp do Plusa. Chciałbym, żeby moje Virgin mogło lokować się do tej sieci.
 #814737  autor: Rosolak
 29 lip 2015, 20:29
Obru, a na czym poza zasięgiem zależy Ci najbardziej? Pytam o elementy oferty. Może znajdziesz to w Fakcie, przy jednoczesnej możliwości logowania się do Plusa.

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #814864  autor: obru
 30 lip 2015, 14:04
Tzn zasięg plusa na Podhalu czasem przydałby się. Od niedawna mam telefon z LTE (SGS 4 mini). Niestety w Nowym Targu, pomimo zamieszkania blisko BTS-ów zasięg Playa strasznie skacze, gdy w tym trybie jest telefon. W 3G nie ma takiego problemu. Tak więc brakuje mi LTE ale w T-Mobile. :D
 #815040  autor: chrisek
 31 lip 2015, 14:24
Próbuję przenieść nr z Lycamobile do Virgin Mobile i...
...od 37h nr jest "w próżni", tzn. w sieci LM już nie jest, a w VM jeszcze nie jest, czyli "przepraszamy, nie ma takiego numeru"... BOK VM najpierw (w ciągu pierwszych 24h) powoływał się na regulamin, czyli że zgodziłem się w nim na brak łączności przez 24h, a teraz nie powołuje się już na nic, tylko "sprawa została zgłoszona do naszego partnera infrastrukturalnego" i proszę czekać (do kiedy? nie wiedzą)... reklamacji nie chcą przyjąć, bo... nie jestem jeszcze ich klientem... poszło zgłoszenie do UKE... czekam jeszcze na kontakt z LM od "osoby od przenoszenia numerów" (chyba uwalniania ich z ich sieci) w celu uzyskania informacji czy aby na pewno dobrze nr uwolnili... ogólnie obsługa przenoszenia nr przez VM jest żenująca (sodówka do głowy uderzyła?), jeśli ja mam się bujać z wyjaśnianiem wszystkiego, a oni "przekazali sprawę" i czekają nie wiadomo na co i nie wiadomo do kiedy... a ja jestem jakby z głuchym tel.
 #815045  autor: wook
 31 lip 2015, 15:13
chrisek pisze:ogólnie obsługa przenoszenia nr przez VM jest żenująca
A może to jednak coś w Lyca zrobili nie tak? Ja z przenoszenia nr do Virgin byłem zadowolony, wszystko przebiegło dość sprawnie (dość bo poczta list trochę dostarczała).

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"
 #815048  autor: chrisek
 31 lip 2015, 15:31
Ja też przenosiłem wcześniej dwa nr do VM i poszło bez problemu, ale... jak to zwykle bywa operatora poznaje się w sytuacjach problematycznych (np. takiej jak u mnie) i nawet jeśli LM nawalił (a tego jeszcze nie wiemy) to wykazują co najmniej spychologią, chowaniem się za regulaminem oraz niemocą, bo to jakby oni powinni załatwić sprawę w moim imieniu, a nie ja dzwonić do VM, LM, Play i nie wiadomo gdzie jeszcze w celu podejmowania prób przyśpieszenia rozwiązania problemu, a nie wysłuchiwania od VM w kółko tego samego tekstu, czyli "sprawa została zgłoszona do naszego partnera infrastrukturalnego, proszę czekać"... notabene konsultant w Play nic nie wie, żeby oni dostali takie zgłoszenie od VM w sprawie mojego nr...
 #815382  autor: gringo
 02 sie 2015, 20:19
Czy ktoś wymieniał kartę sim na nano sim?. Czy po wymianie została by stara taryfa bez kompromisów z bonusem 50 %?
 #815398  autor: adik
 02 sie 2015, 21:51
zmiana karty sim nigdy nie powoduje zmiany taryfy.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #815503  autor: lucas0
 03 sie 2015, 10:13
Witam,

Od dzisiaj jestem w Virgin, przeszedłem z NJU na abonament. (Szkoda, że w trakcie przenoszenia NJU podniosło pakiet danych do 5GB) Moje pytanie dotyczy pakietu danych w Virgin, w okresie wakacyjnym Virgin oferuje 5GB, doładowałem konto, aktywowałem pakiet #bezlimitu i w panelu widnieje że mam do wykorzystania 2GB zamiast 5GB. Czy promocja już nie obowiązuję, czy trzeba ją gdzieś aktywowac?

Pozdrawiam
 #815507  autor: peter_92
 03 sie 2015, 10:39
witam

jak to jest z tym zasiegiem w virgin ? bo niby korzysta sie z nadajników play i t-mobile, sam korzystam z tego pierwszego niby i kolega w tym samym miejscu ma full zasieg z play i jest z tej sieci , a ja w virgin mam tylko dwie kreski , czemu to tak ?
 #815509  autor: Karlos20
 03 sie 2015, 10:45
Peter_92 - a z jakiej technologii obecnie korzystasz? 2G / 3G / LTE?

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #815510  autor: Remington
 03 sie 2015, 10:46
peter_92 pisze:kolega w tym samym miejscu ma full zasieg z play i jest z tej sieci , a ja w virgin mam tylko dwie kreski , czemu to tak ?
Mierzalne byłoby to, gdybyście mieli te same modele, bo siła zasięgu jest różnie mierzona. Ale najpewniej po prostu jeden telefon połączył się z jednym BTS, a drugi z innym.
 #815514  autor: peter_92
 03 sie 2015, 10:53
Karlos20 pisze:Peter_92 - a z jakiej technologii obecnie korzystasz? 2G / 3G / LTE?
nadajnik Play - LTE
t-moblie - 3G badz HSDPA
 #815567  autor: Wulo
 03 sie 2015, 15:02
gringo pisze:Czy ktoś wymieniał kartę sim na nano sim?. Czy po wymianie została by stara taryfa bez kompromisów z bonusem 50 %?
Brat wymieniał zwykłą SIM na nanoSIM w taryfie "bez kompromisów" bez żadnych problemów. Taryfa itp nie zmienia się.
 #815993  autor: asffaf
 06 sie 2015, 00:13
Panowie jedno pytanie - pakiet internetowy kumuluje się czy co miesiąc jest odnawiany ? (nolimits 29)
 #816279  autor: M4rio
 07 sie 2015, 18:34
Mam pytanko. Czy podczas wypełniania formularza do przeniesienia nr na stronce Virgin muszę wrzucic skan dowodu? Czy dopiero mogę im to wysłać pocztą z podpisanymi papierami?

TAG
  • Strona 70 z 199
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 199
  • 1
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 199