wlkp pisze:No i tak można .Orange starego klienta ma gdzieś,więc jak ktoś jest kumaty w temacie musi kombinować aby dostać dobrą ofertę .Prościej by było dać staremu i lojalnemu klientowi choć taką samą ofertę jak dla nowych,ale widocznie Orange myśli inaczej .Robią sobie i nam więcej tylko roboty , kosztów i kombinacji .Ale pewnie mają w tym interes,bo może z 20 % klientów wie ze można dostać taką ofertę ,a reszta łyka co im dają .
Na ten moment cennik jest ułożony w taki sposób, że w salonie absolutnie nie opłaca się przedłużać umowy, lecz przychodzą osoby w wieku 50+, które hurtowo biorą to, co operator proponuje.
Ludzie młodzi nie zbyt chętnie biorą to co się proponuje, ze względu na ceny telefonów.
Dużo bardziej opłaca się przedłużać umowę przez DUK bądź po prostu szalone dni.
20 % ? 5 % ludzi wie o szalonych dniach i możliwości obniżenia ceny za abo o 30%.
Niestety, ludzie się kompletnie nie interesują tematem, ale to nie mój problem
Okresów rozliczeniowych jest 8 albo 11, już nie pamiętam dokładnie, ale to można zmienić w każdej chwili w salonie.
@Leo
To co Ci zaproponowano to standardowa oferta, aby utrzymać sam numer i abyś nie odchodził, nic specjalnego.