DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 46 z 405
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 405
 #814745  autor: ViPaula
 29 lip 2015, 21:11
qler85 pisze:A czy po przejściu z Fakt do Red Bul Mobile pozostaje rok ważności konta tak jak wcześniej było opisywane w temacie, czy już się to zmieniło ?
tak, pozostaje rok waznosci konta (oczywiscie po doladowaniu w FAKT za 5zl)
 #814773  autor: Michss
 30 lip 2015, 00:40
Co za debile pracują w tym Fakt Mobile?! Przenieśli mi numer kontaktowy do ich taryfy, a nie numer który im zgłosiłem. Straciłem przez to bonusy itp. które miałem na swoim numerze (kontaktowym), mam nadzieję że mi to cofną.
 #814774  autor: ViPaula
 30 lip 2015, 00:47
Michss pisze:Co za debile pracują w tym Fakt Mobile?! Przenieśli mi numer kontaktowy do ich taryfy, a nie numer który im zgłosiłem. Straciłem przez to bonusy itp. które miałem na swoim numerze (kontaktowym), mam nadzieję że mi to cofną.
warto by bylo gdybys mial tą rozmowę nagraną, gdzie wyraźnie mowisz ze nie chodzi o numer kontaktowy lub pada pytanie z ich strony ktory numer przeniesc, jesli takiego pytania nie zadali to masz prawo zażądać odzyskania srodkow oraz zadośćuczynienia czyli moze jakis pakiet albo zlotowki.
 #814949  autor: Blank
 30 lip 2015, 22:37
Wszystko zależy, czy trafisz na konsultanta, który nie orientuje sie w regulaminie.
Regulamin migracji jasno określa, że środki promocyjne po migracji do Fakt Mobile przepadają. Ot tylko pułapka na mniej rozgarniętych, bo środki z konta głównego w regulaminie są opisane jako Pakiet Złotówek, czyli tak jak środki z konta promocyjnego w większości ofert Play.

Migrując do Fakt Mobile zachowujesz jedynie wynikające bezpośrednio środki z doładowań, czyli konta głównego. Są one opisane jako Pakiet Złotówek z doładowan.
Środki z konta promocyjnego przepadają.

Podstawa:
Regulamin Migracji, punkt 6c ("przepadają wszystkie pakiety promocyjnych złotówek przyznanych na podstawie innych ofert promocyjnych").

Środki przyznane w ramach:
- bonusu 60 zł są przyznane na podstaiwe innej oferty promocyjnej ("Przenieś numer do Play")
- pakietów 10za5, 15za10 przyznane są na podstawie innej oferty promocyjnej ("Pakiet 10 za 5, itp")
- bonusu za doładowanie przez FB/doladowania.play.pl są przyznawane na podstawie innej oferty promocyjnej (w tym wypadku jest to regulamin promocji doładowań)
- rekompensaty przyznanej przez BOK jest przyznawany na podstawie ... innej oferty promocyjnej. Nie chce mi się tego szukać, ale był od tego specjalny regulamin, na który kiedyś przypadkiem trafiłem.

Tym samym, każda sytuacja, w której konsultanci zwracają środki na konto promocyjne to ich błąd (błąd braku znajomości regulaminu), albo zwrot dobrowolny (na odczepnego, w ramach dobrej woli operatora)

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #814957  autor: xander21
 30 lip 2015, 23:15
bolek2004 pisze:Te 60zł z konta promocyjnego już nie odzyskasz, po migracji do Fakt te złotówki przepadają bezpowrotnie niezależnie od tego do jakiej teraz taryfy przejdziesz.
Ja odzyskałem kilka tygodni temu 60zł z przeniesienia nr. Powoływałem się na regulamin, że powinno wrócić. Dali mi.
 #814967  autor: bolek2004
 31 lip 2015, 03:45
Jeśli po przejściu z Faktu do którejś oferty play po telefonie do boku konsultant przyznaje z powrotem bonus 60zł to znaczy że nie rozumie co jest napisane w regulaminie, to jest jego błąd i nie wiem dlaczego tak postępuje.
Zgodnie z regulaminem po przejściu na Fakt tracimy środki z konta promocyjnego i potem zmiana na inną taryfę tych środków nie przywraca. Jeśli tak by miało być jak tu niektórzy interpretują regulamin to środki z konta promocyjnego automatycznie wracały by na konto po przejściu z Faktu, a tak się nie dzieje.
Najprostszy przykład:
Po przeniesieniu numeru dostajemy 60zł na konto promocyjne ważne 90 dni w taryfie play na kartę. Zmieniamy taryfę na Formuła mini max, a jak wiemy zmiana na tą taryfę powoduje wyzerowanie środków z konta promocyjnego. I teraz jeśli interpretować regulamin jak to tu piszą niektórzy to po zmianie na inną taryfę play z mini max powinny środki z konta promocyjnego powrócić. Ale tak się nie dzieje i nigdy w żadnej taryfie się z czymś takim nie spotkałem, pisałem wyżej o tym. Jeżeli środki z konta promocyjnego są zerowane to zgodnie z regulaminami nie ma opcji ich przywrócenia, chyba że to wynik błędu systemowego i reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.
Środki promocyjne tracimy bezpowrotnie, a to że konsultanci nie znają swoich regulaminów i z powrotem przyznają te środki to jest to po prostu ich niedouczenie i nieumiejętność czytania ze zrozumieniem własnych regulaminów.
 #814991  autor: ViPaula
 31 lip 2015, 08:31
xander21 pisze:
bolek2004 pisze:Te 60zł z konta promocyjnego już nie odzyskasz, po migracji do Fakt te złotówki przepadają bezpowrotnie niezależnie od tego do jakiej teraz taryfy przejdziesz.
Ja odzyskałem kilka tygodni temu 60zł z przeniesienia nr. Powoływałem się na regulamin, że powinno wrócić. Dali mi.
czyli co konkretnie powiedziałeś/napisałeś że oddali Ci środki z konta promocyjnego?
 #815001  autor: Daawid1993
 31 lip 2015, 10:11
ja któregoś razu zmieniłem taryfę z play na karte na formułe mini max i tak jak pisze bolek straciłem wszystkie srodki promocyjne. Zadzwoniłem wtedy do biura obsługi i powiedziałem że nie wiedziałem że po zmianie taryfy utracę promocyjne srodki. Dostałem odpowiedź że w ramach "zachowania dobrego imienia sieci Play" zdecydowali się zwrócić mi środki :P
 #815017  autor: wasylek
 31 lip 2015, 11:40
goldenmen pisze:
wasylek pisze:dzisiaj dzwonili do mnie z Fakt ale nie byłem przy telefonie, ile razy dzwonią z potwierdzeniem przeniesienia numeru? I w jakim odstępie czasowym? Próbowałem samemu dzwonić ale nikt nie odbiera cały czas muzyka leci.

sprawdz w play24 czy nie masz info w stylu że nie mógł sie dodzownic i zgłoszenie zamkniete z tego powodu i musisz jeszcze raz dzwonic zeby zrobic nowe zgłoszenie
w sobotę nie odebrałem, w poniedziałek kolejną próbę wykonali i numer już mam w Fakt mobile. Po 5 minutach od nich już numer był aktywny w Fakt. Ale dzięki za informacje.
 #815034  autor: blacQ1
 31 lip 2015, 13:34
ja jestem w fakt mobile i jestem zadowolony mnie minuta kosztuje 0,15zł ,a nie tak jak 0,29zł choćbym miał w play pakietów paręnaście to i tak mi brakowało a w fakt mobile wystarcza!:):)

piechucki dzięki za poprawę lecz szybko szybko i z bykami :-)
Ostatnio zmieniony 31 lip 2015, 15:04 przez blacQ1, łącznie zmieniany 3 razy.
 #815035  autor: piechucki
 31 lip 2015, 13:40
"Ja jestem w Fakt(mobile) i jestem zadowolony. Mnie minuta kosztuje 0,15 ZŁ, a nie 0,29 ZŁ choĆbym miał w play pakietów parĘnaście to i tak mi brakowało, a w FakT(mobile) wystarcza!:):)" - chyba TAK chciałeś napisać? Nieprawdaż? ;)
 #815038  autor: bolek2004
 31 lip 2015, 14:18
Durek pisze:Może było ale ciężko przeczytać ponad 60 stron. To przeniesienie z Play do Fakt to jak się zgłasza ? Przez Play24, telefonicznie w BOK ... ?
Przez play24 nie ma takiej opcji. Zadzwoń na infolinię faktu 799 599 999 i zgłoś chęć zmiany taryfy na Fakt, konsultant wyda dyspozycję i trzeba czekać na telefon od nich z pytaniem czy na pewno. Może trafisz na ogarniętego konsultanta to zrobi to od ręki w systemie i po rozłączeniu się będziesz w Fakcie już.
 #815039  autor: wasylek
 31 lip 2015, 14:20
Durek pisze:Może było ale ciężko przeczytać ponad 60 stron. To przeniesienie z Play do Fakt to jak się zgłasza ? Przez Play24, telefonicznie w BOK ... ?
Trzeba wykonać połączenie na numer 799599999 Bok Fakt mobile i poinformować ze chcesz przejść z Play do Faktu, dostaniesz dwa pytania dotyczące dotychczasowego numeru, aby sprawdzić czy to twój numer. Gdy numer nie jest zarejestrowany w Play24 to pewnie otrzymasz pytania:
1)Jakiego jest kwota na karcie.
2)Czy karta była doładowana w ciągu tygodnia.
 #815077  autor: bolek2004
 31 lip 2015, 17:32
Zmienili procedurę, widocznie za dużo ludzi z play chce przechodzić wiec trzeba utrudnić, może ktoś się w międzyczasie rozmyśli skoro zmiana na Fakt w systemie to 2 kliknięcia.
Dalej nie rozumiem co tu jeszcze potwierdzać po zgłoszeniu przejścia do Fakt, skoro ktoś ma taką potrzebę to oczywiste że chce być w Fakcie więc nie wiem po co czekać na telefon od konsultanta i jeszcze potwierdzać że się chce przejść, skoro już wcześniej się wyraziło na to zgodę, no ale przyczyna to jest ta o której piszę na początku w tym poście widocznie.
  • Strona 46 z 405
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 405
  • 1
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 405