cześć wszystkim czytam ten wątek od dawna i postanowiłem skorzystać z rad i stwierdziłem że zmienię taryfę z FM na RB żeby mieć tanie LTE. Ale łatwiej wygrać w totka niż dokonać zmiany taryfy.
Opiszę ta ciekawą historie nie kompetencji pracowników BOK
1 lipca aktywacja startera FM telefon na infolinie żeby zmienić taryfe na RB. odpowiedz że nie można dzisiaj tylko jutro.
2 lipca telefon ponownie odpowiedz problemy techniczne i zrobione zgłoszenie
3 lipca zamknięte zgłoszenie bo
Dziękuję za zarejestrowanie zgłoszenia w dniu 2 lipca 2015 podczas kontaktu telefonicznego.
Sprawa dotyczyła wyrażonej dyspozycji do zmiany aktywnej taryfy. Informuję, że z braku możliwości nawiązania skutecznego kontaktu telefonicznego, żadne zmiany nie zostały wprowadzone na koncie abonenckim. Rozpatrywał do geniusz inteligencji Pan Sidney
tego samego dnia ponownie zadzwoniłem na infolinie i sadziłem że jak dzwonił konsultant to taryfę można zmienić od reki. I tu niespodzianka problemy techniczne i zaczyna sie znów serial 2 zgłoszenie techniczne.
Bezsensowne tłumaczenie konsultanta że inaczej nie da bo kontakt zwrotny jest po to żeby przyjac dyspozycję zmiany taryfy. śmieszne bo przecież w tym celu dzwonie na infolinie i tematem zgłoszenia jest dyspozycja zmiany taryfy.
4 lipca Pan Sidney znów wykazał się inteligencja
Szanowny Kliencie.
Dziękuję za zarejestrowanie zgłoszenia w dniu 3 lipca 2015 podczas kontaktu telefonicznego.
Sprawa dotyczyła wyrażonej dyspozycji do zmiany aktywnej taryfy. Informuję, że z braku możliwości nawiązania skutecznego kontaktu telefonicznego, żadne zmiany nie zostały wprowadzone na koncie abonenckim. Ponadto proszę o przekazanie numeru kontaktowego, aby można było się skutecznie skontaktować.
Z poważaniem,
Biuro Obsługi Klienta Fakt Mobile.
Już mi ciśnienie podskoczyło po jakiego grzyba musisz zadzwonić jak wszystko jasne jest że masz zmienić taryfę.
Ale zabawa w kotka i myszkę trwa nadal.
6 lipca kolejny telefon żeby zmienić taryfę
Oczywiście 3 zgłoszenie techniczne i w trakcie rozmowy mam watpliwości co do podania numeru kontaktowego bo wiedząc jacy inteligentni ludzie pracuja w BOK i poruszam ten temat w trakcie rozmowy. Mam obawy że zmienia mi taryfę w numerze kontaktowym.Konsultant zapewnia że tak nie będzie bo to tylko numer kontaktowy.
7 lipca czyli dziś telefon z BOK od już innego inteligentnego pracownika chciał mi zmienić taryfę na numerze kontaktowym !!! Dostał odpowiednia wiązankę odpowiednich słów.
Chciał zmienić z PF na FM !!! Ale to nic serial trwa nadal.
Dowiedziałem się że taryfa zostanie zmieniona w ciągu 7 dni.Mam nadzieje że nie na nr kontaktowym
Pytam się po co błaznowali z oddzwanianiem żeby poinformować mnie że taryfa zostanie zmieniona w ciągu 7 dni ?
Czy nie można było przy 1 zgłoszeniu rozwiązać problemu?
gdzie w regulaminie jest info że w celu zmiany taryfy konsultant dzwoni do klienta?
Według mnie 7 dni liczy sie od 1 zgłoszenia z 2 lipca i wisi mi to że zatrudniają analfabetów.
Według mnie jest to celowe działanie żeby nie zmieniać taryf na RB.
Opiszę ta ciekawą historie nie kompetencji pracowników BOK
1 lipca aktywacja startera FM telefon na infolinie żeby zmienić taryfe na RB. odpowiedz że nie można dzisiaj tylko jutro.
2 lipca telefon ponownie odpowiedz problemy techniczne i zrobione zgłoszenie
3 lipca zamknięte zgłoszenie bo
Dziękuję za zarejestrowanie zgłoszenia w dniu 2 lipca 2015 podczas kontaktu telefonicznego.
Sprawa dotyczyła wyrażonej dyspozycji do zmiany aktywnej taryfy. Informuję, że z braku możliwości nawiązania skutecznego kontaktu telefonicznego, żadne zmiany nie zostały wprowadzone na koncie abonenckim. Rozpatrywał do geniusz inteligencji Pan Sidney
tego samego dnia ponownie zadzwoniłem na infolinie i sadziłem że jak dzwonił konsultant to taryfę można zmienić od reki. I tu niespodzianka problemy techniczne i zaczyna sie znów serial 2 zgłoszenie techniczne.
Bezsensowne tłumaczenie konsultanta że inaczej nie da bo kontakt zwrotny jest po to żeby przyjac dyspozycję zmiany taryfy. śmieszne bo przecież w tym celu dzwonie na infolinie i tematem zgłoszenia jest dyspozycja zmiany taryfy.
4 lipca Pan Sidney znów wykazał się inteligencja
Szanowny Kliencie.
Dziękuję za zarejestrowanie zgłoszenia w dniu 3 lipca 2015 podczas kontaktu telefonicznego.
Sprawa dotyczyła wyrażonej dyspozycji do zmiany aktywnej taryfy. Informuję, że z braku możliwości nawiązania skutecznego kontaktu telefonicznego, żadne zmiany nie zostały wprowadzone na koncie abonenckim. Ponadto proszę o przekazanie numeru kontaktowego, aby można było się skutecznie skontaktować.
Z poważaniem,
Biuro Obsługi Klienta Fakt Mobile.
Już mi ciśnienie podskoczyło po jakiego grzyba musisz zadzwonić jak wszystko jasne jest że masz zmienić taryfę.
Ale zabawa w kotka i myszkę trwa nadal.
6 lipca kolejny telefon żeby zmienić taryfę
Oczywiście 3 zgłoszenie techniczne i w trakcie rozmowy mam watpliwości co do podania numeru kontaktowego bo wiedząc jacy inteligentni ludzie pracuja w BOK i poruszam ten temat w trakcie rozmowy. Mam obawy że zmienia mi taryfę w numerze kontaktowym.Konsultant zapewnia że tak nie będzie bo to tylko numer kontaktowy.
7 lipca czyli dziś telefon z BOK od już innego inteligentnego pracownika chciał mi zmienić taryfę na numerze kontaktowym !!! Dostał odpowiednia wiązankę odpowiednich słów.
Chciał zmienić z PF na FM !!! Ale to nic serial trwa nadal.
Dowiedziałem się że taryfa zostanie zmieniona w ciągu 7 dni.Mam nadzieje że nie na nr kontaktowym
Pytam się po co błaznowali z oddzwanianiem żeby poinformować mnie że taryfa zostanie zmieniona w ciągu 7 dni ?
Czy nie można było przy 1 zgłoszeniu rozwiązać problemu?
gdzie w regulaminie jest info że w celu zmiany taryfy konsultant dzwoni do klienta?
Według mnie 7 dni liczy sie od 1 zgłoszenia z 2 lipca i wisi mi to że zatrudniają analfabetów.
Według mnie jest to celowe działanie żeby nie zmieniać taryf na RB.