DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 37 z 405
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 405
 #810580  autor: goldenmen
 07 lip 2015, 15:18
cześć wszystkim czytam ten wątek od dawna i postanowiłem skorzystać z rad i stwierdziłem że zmienię taryfę z FM na RB żeby mieć tanie LTE. Ale łatwiej wygrać w totka niż dokonać zmiany taryfy.

Opiszę ta ciekawą historie nie kompetencji pracowników BOK

1 lipca aktywacja startera FM telefon na infolinie żeby zmienić taryfe na RB. odpowiedz że nie można dzisiaj tylko jutro.
2 lipca telefon ponownie odpowiedz problemy techniczne i zrobione zgłoszenie
3 lipca zamknięte zgłoszenie bo
Dziękuję za zarejestrowanie zgłoszenia w dniu 2 lipca 2015 podczas kontaktu telefonicznego.

Sprawa dotyczyła wyrażonej dyspozycji do zmiany aktywnej taryfy. Informuję, że z braku możliwości nawiązania skutecznego kontaktu telefonicznego, żadne zmiany nie zostały wprowadzone na koncie abonenckim. Rozpatrywał do geniusz inteligencji Pan Sidney

tego samego dnia ponownie zadzwoniłem na infolinie i sadziłem że jak dzwonił konsultant to taryfę można zmienić od reki. I tu niespodzianka problemy techniczne i zaczyna sie znów serial 2 zgłoszenie techniczne.

Bezsensowne tłumaczenie konsultanta że inaczej nie da bo kontakt zwrotny jest po to żeby przyjac dyspozycję zmiany taryfy. śmieszne bo przecież w tym celu dzwonie na infolinie i tematem zgłoszenia jest dyspozycja zmiany taryfy.

4 lipca Pan Sidney znów wykazał się inteligencja

Szanowny Kliencie.

Dziękuję za zarejestrowanie zgłoszenia w dniu 3 lipca 2015 podczas kontaktu telefonicznego.

Sprawa dotyczyła wyrażonej dyspozycji do zmiany aktywnej taryfy. Informuję, że z braku możliwości nawiązania skutecznego kontaktu telefonicznego, żadne zmiany nie zostały wprowadzone na koncie abonenckim. Ponadto proszę o przekazanie numeru kontaktowego, aby można było się skutecznie skontaktować.

Z poważaniem,
Biuro Obsługi Klienta Fakt Mobile.

Już mi ciśnienie podskoczyło po jakiego grzyba musisz zadzwonić jak wszystko jasne jest że masz zmienić taryfę.
Ale zabawa w kotka i myszkę trwa nadal.

6 lipca kolejny telefon żeby zmienić taryfę
Oczywiście 3 zgłoszenie techniczne i w trakcie rozmowy mam watpliwości co do podania numeru kontaktowego bo wiedząc jacy inteligentni ludzie pracuja w BOK i poruszam ten temat w trakcie rozmowy. Mam obawy że zmienia mi taryfę w numerze kontaktowym.Konsultant zapewnia że tak nie będzie bo to tylko numer kontaktowy.

7 lipca czyli dziś telefon z BOK od już innego inteligentnego pracownika chciał mi zmienić taryfę na numerze kontaktowym !!! Dostał odpowiednia wiązankę odpowiednich słów.
Chciał zmienić z PF na FM !!! Ale to nic serial trwa nadal.
Dowiedziałem się że taryfa zostanie zmieniona w ciągu 7 dni.Mam nadzieje że nie na nr kontaktowym

Pytam się po co błaznowali z oddzwanianiem żeby poinformować mnie że taryfa zostanie zmieniona w ciągu 7 dni ?
Czy nie można było przy 1 zgłoszeniu rozwiązać problemu?
gdzie w regulaminie jest info że w celu zmiany taryfy konsultant dzwoni do klienta?
Według mnie 7 dni liczy sie od 1 zgłoszenia z 2 lipca i wisi mi to że zatrudniają analfabetów.

Według mnie jest to celowe działanie żeby nie zmieniać taryf na RB.
 #810595  autor: xander21
 07 lip 2015, 16:18
Z tym oddzwanianiem pomimo zgłoszenia na play24 to masakra. Musisz odebrać telefon od boku, żeby zatwierdzić. Mi ostatnio pisali, że dyspozycje wyłączenia zgód marketingowych można tylko na infolinii, bo musisz to głosowo potwierdzić. Nagrać cię muszą. Dziwne, bo ja dla pewności się pytałem, chociaż już miesiąc temu zgody wyłączyłem a teraz nagle włączone. :? Pewnie każdorazowa zmiana taryfy wiąże się z aktywacją zgód marketingowych.
 #810619  autor: Kryniczanin
 07 lip 2015, 18:52
A ja dzisiaj dwa nr migrowałem z FM do RBM i w 5 minut miło i szybko załatwione.
 #810688  autor: jbe
 08 lip 2015, 09:46
perdos1 pisze:Wczoraj przeszedłem z Play RWK na Fakt Mobile dzwoniąc na infolinię faktu bez żadnych problemów. Doładowałem za 5 zł, żeby przedłużyć ważność o rok. Dzisiaj przeszedłem z Fakt Mobile do RBM 5, również przez infolinię Faktu, ważność konta rok, stan darmowy działa, LTE działa. Stan darmowy na rok za darmo :) do tego nielimitowane LTE za 5 zł/miesiąc, coś pięknego.
Witaj
Możesz mi szczegółowo opisać jak tą procedurę wykonać co opisałeś o przejsciu z play do FM a następnie do RBM.
Mój numer w chwili obecniej jest w takim stanie:
numer z play rok wazności konta przeniosłem na infolinii bez problemu (w ciągu godziny) do FM kwata jaka miałem została mi na koncie , doładowałem kontoj za 5 zł aby wazność konta przydłużyć na rok, następnie chciałem się przesiąść na RBM aby korzystać z darmowego LTE ewentualnie innych darmowych promocji. Co należało by zrobić , na jaką taryfę migrować w RBM i ile musze doładować aby korzystać z LTE oraz innych darmowych promocji. Czy to doładowanie jest jednorazowe czy trzeba sukcesywnie wnosuić jakąś kwotę co miesiac (jaka by to była kwota) oraz jak długo jest ważne konto?
Z tego co piszesz to masz to b.dobrze obczajone i może się podzielisz wiedzą :)
 #810751  autor: garfield-
 08 lip 2015, 15:30
a u mnie już drugi tydzień przenoszą z RBM 5 (starter) do FM i pomimo słownego jak i pisemnego tłumaczenia zamykają zgłoszenia z bzdurnymi tekstami, w stylu, żeby skontaktować się FM w celu przeniesienia, bo to nie do nich należy temat. Ręce opadają, a jak wół w zgłoszeniu jest, że konsultant z FM nie może przenieść z przyczyn technicznych leżących po stronie RBM.
 #810752  autor: sa
 08 lip 2015, 15:38
Garfield@ a spróbuj na infolinię faktu zadzwonić tak około godziny 21- 22 może wtedy ich system zaskoczy..Bo w ciagu dnia mają zazwyczaj różnej maści bugi systemowe i inne awarie.
 #810760  autor: perdos1
 08 lip 2015, 16:22
Uwaga, albo mam błąd albo tak mają wszyscy. Po migracji z Fakt Mobile do RBM pakiet danych z doładowania jest ważny tyle co konto główne (ROK), mimo, że na Play24 pakiet jest ważny do 7 lipca to internet dalej działa bez problemów. W praktyce mam internet praktycznie za darmo na rok :) . Tylko nie rozpowiadać tego bo to zmienią :) .
 #810764  autor: DanielR
 08 lip 2015, 16:57
Widocznie przeczytali, że niektórzy wykorzystując luki w regulaminach chcą ich kantować i robią problemy i będzie tak zapewne aż do "uszczelnienia" systemu... :P

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)
 #810767  autor: perdos1
 08 lip 2015, 17:06
Po prostu ktoś kto układał te regulaminy przeoczyl parę usług typu LTE oraz stan darmowy, na koszt tych usług pośrednio wpływa ważność konta.
 #810875  autor: krzysiek255
 09 lip 2015, 11:31
kod na minuty- RYTU
 #810899  autor: anonymous093133
 09 lip 2015, 13:40
Kiedy są kody dla internetu bo kończy mi się termin a przez Play 24 mam nieaktywną opcję przedłużania?
 #810902  autor: Andrzej24
 09 lip 2015, 13:42
waldekgdynia pisze:Kiedy są kody dla internetu bo kończy mi się termin a przez Play 24 mam nieaktywną opcję przedłużania?
W sobotę
 #810905  autor: KC-KARLOS
 09 lip 2015, 13:49
Zawsze możesz kupić pakiet 0,5 GB za 5 zł, MB przedłużą się na 30 dni, a nie na 7 w opcji bezpłatnej.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #810933  autor: garfield-
 09 lip 2015, 15:09
doszły do mnie wczoraj startery z taryfą MIN MAX, wczoraj także aktywowane, dziś próbuje przenieść przez Infolinie FM i d@@a.
RBM znowu zamknął mi zgłoszenie z adnotacją:
Informujemy, że nie mamy możliwości dokonania bądź blokowania do zmiany taryfy. Należy wszystkich zmian dokonywać za pośrednictwem infolinii Fakt Mobile bądź w salonach dealerskich i własnych Play. Na infolinii Red Bull Mobile nie ma możliwości zmiany taryfy."

Nie muszę chyba dodawać, że oczywiste jest dla mnie, żeby na infolinii FM dokonywać migracji, ale taką formułkę ponoć mają w standardzie...
 #810943  autor: Gregrin
 09 lip 2015, 15:49
waldekgdynia pisze: bo kończy mi się termin a przez Play 24 mam nieaktywną opcję przedłużania?
Do kiedy masz ważne ??
 #810966  autor: anonymous093133
 09 lip 2015, 18:37
Gregrin pisze:
waldekgdynia pisze: bo kończy mi się termin a przez Play 24 mam nieaktywną opcję przedłużania?
Do kiedy masz ważne ??
Do 11 lipca
 #810969  autor: Golarz Filip
 09 lip 2015, 18:50
To przecież sobota ;-)

Ważność masz do godziny 23:59 a kod będziesz miał możliwość wbić rano, jak tylko otworzą kiosk
 #810993  autor: xander21
 09 lip 2015, 20:36
Wpisz ten dzisiejszy na rozmowy i podbij po kilku minutach na play24 neta. Wydłuży ci się też.
 #810996  autor: krzysiek255
 09 lip 2015, 20:54
xander21 pisze:Wpisz ten dzisiejszy na rozmowy i podbij po kilku minutach na play24 neta. Wydłuży ci się też.
raz dziennie tak można ?
 #810999  autor: goldenmen
 09 lip 2015, 21:02
Już mi cierpliwość się kończy 1 numer FM nie przenieśli do RBM kupiłem 2 startówkę i chciałem dziś przenieść numer a inteligent mówi mi że numer nie aktywny. Ale żeby było ciekawie to weryfikował mnie po informacji o stan konta i jest 10zł to jak może być nie aktywny jak go doładowałem.Celowo numer aktywowałem wczoraj a dzwoniłem dziś.
  • Strona 37 z 405
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 405
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 405