DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 234 z 241
  • 1
  • 232
  • 233
  • 234
  • 235
  • 236
  • 241
 #801209  autor: zwariowany.kurczak
 11 maja 2015, 21:32
krecik6667 pisze:skoro jest bledny numer sim, numer jest w play. to czy zwyczajnie nie prosciej Ci powiedziec ze chcesz bezplatny duplikay karty?
wtedy bedzie juz 3 do kolekcji... play ma w zgloszeniu numer simki, BOK potwierdza zlecenie aktywacji tej sim... tylko nie chce im sie jej wlaczyc... PARODIA
aktualnie numer zablokowali i nie dzila - informacja iz nie przyjmuje pol. przych.
 #801230  autor: zwariowany.kurczak
 11 maja 2015, 23:28
Daj spokoj, nie bron tego balaganu... jutro mija 48h i jestem pewien iz NIC nie zrobia i maja gleboko Klienta - psykowki na infolinii z ludzmi ktorzy nawet numeru nie chca spr. w komputerze czy status zgloszenia sa mi zbede, to najlepiej swiadczy o byle jakosci tej sieci.... Napisze do UKE, bo po ostatnim tel. do BOK sie dowiedzialem ze reklamacji nie bo nie... bo numeru u nich nie ma.... to gdzie go przeniesli? Dno....
 #801280  autor: forum_tg
 12 maja 2015, 10:59
Masz rację napisz do UKE, niech wytłumaczą swoją bierność. nie raz tak zrobiłem, bo z pracownikami BOK Play najłatwiej nie jest.
A w chwili obecnej poszedłbym do salonu Play i poprosił o duplikat, wydają na miejscu, bez problemu.

Skoro masz numer już przeniesiony do Play to pamiętaj o odpowiedniej procedurze żebyś dostał 60zł ekstra (połączenie skuteczne, doładowanie za dowolną kwotę, czekasz na przyznanie bonusu i przenosisz do dowolnej taryfy - najczęściej to się dzieje w przeciągu 1,5).

Ponadto wbij na play24, napisz reklamację i wpisz wprost że żądasz rekompensaty za taką sytuację i brak możliwości korzystania z telefonu, wpisz im kwotę powiedzmy 20 zł, to przyznają ci bez problemu.
 #801361  autor: zwariowany.kurczak
 12 maja 2015, 17:56
Rozwiązał się problem.. już wszystkie trzy karty działają.
Sprawę sprawnie załatwił salon partnerski - zadzwonili gdzie trzeba, opierniczyli salon który zepsuł sprawę i gotowe...
Wystarczyło odnaleźć kartę z błędnym numerem, zadzwonić z niej aby numer tymczasowy aktywował się w w systemie, a następnie już dowolny salon mógł mi wydać duplikat i przypisać numer przenoszony :) Gdyby ta SIM z niepoprawnym numerem się nie znalazła to do 14 dni... dział techniczny.
 #809724  autor: Gypsy
 02 lip 2015, 10:05
Witam. W kwietniu 2016r kończy mi się umowa, jednakże obecny telefon kończy swój żywot i nie dotrwa do tego czasu. Wyczytałem, że nową można podpisać 6m-cy wcześniej i teraz pytanie - rozumiem, że jeśli bym zerwał umowę i podpisał nową, to naliczą karę do marca, a nie do października, czyli miesiąca w którym mogę podpisać nową umowę z telefonem... zgadza się?
 #809854  autor: Gypsy
 02 lip 2015, 18:27
Hmm, ale o ile mnie pamięć nie myli, to jeśli przedłużę już teraz, to raczej bez telefonu? A generalnie tylko o to mi chodzi, bo abonament jest ok. Dodatkowo chyba trzeba wybrać wyższy abonament? Pytam, gdyż u mnie wyższego się już nie da. Z góry dzięki za odp.
 #810611  autor: Gypsy
 07 lip 2015, 18:26
Przepraszam, że post pod postem, ale sprawa dotyczy już innej kwestii. Zamówiony aneks+tel 5min temu. Jednakże omyłkowo zły kolor telefonu. Na info powiedzieli, że nic się nie da zrobić. Jednakże nie wyobrażam sobie, że nie da się tego dokonać w tych czasach. Jest tu jakiś spec z gotową radą? ;)
 #810620  autor: joonek9
 07 lip 2015, 18:54
W takim odstępie czasu nie powinno być problemów ze zmiana koloru telefonu, zadzwoń jeszcze raz, może trafisz na innego konsultanta.
 #810622  autor: Gypsy
 07 lip 2015, 18:55
Sęk w tym, że z dwoma już rozmawiałem... Jedyną poradę jaką otrzymałem, to nie przyjmować kuriera.
 #810624  autor: Golarz Filip
 07 lip 2015, 19:05
Owszem, taka jest procedura. Można, ułatwiając trochę życie kurierowi dać znać, jak napisze sms czy zadzwoni, że przesyłki nie odbierasz, bo zmieniły się ustalenia z operatorem i paczka wraca na magazyn Play.
Zazwyczaj są to 3-4 dni ROBOCZE, więc jak przesyłka wróci musisz sam się ponownie skontaktować z BOK, bo przeważnie nie praktykuje się monitorowania, czy przesyłka dotarła.
Czemu to tak wygląda- bo dopóki nie wróci potwierdzenie odbioru do Play lub- tak jak w Twoim przypadku- cały zwrot- w systemie nie można złożyć kolejnego zamówienia.
 #810629  autor: Gypsy
 07 lip 2015, 19:29
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. W takim razie tak będę musiał zrobić uprzedzając oczywiście kuriera. Jednakże zobaczymy, gdyż trzeci konsultant poradził wysłać szybko maila z prośbą o anulowanie. Tak czy siak procedura jak na te czasy fatalna.
 #810914  autor: KR2615
 09 lip 2015, 14:02
Taka sytuacja, chciałbym przetestować ten pakiet 1dzien nolimit za 4zł. Mam tylko PLAYowe Simki w taryfach głosowych. Czy mogę zmienić na jeden dzień tarfę na Play Online czy muszę iść do klepu po starter do Internetu?
 #810915  autor: Karlos20
 09 lip 2015, 14:04
Niestety nie możesz. Nowa USIM jest potrzebna.
Zamów darmowy starterek PLAY INTERNET NA KARTĘ 300 MB ZA DARMO na stronie Play, albo kup w salonie za 9 zł.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #863391  autor: greenrs
 26 kwie 2016, 11:02
Używałem przez pewien czas internetu na kartę w Play, gdzie jak wiadomo otrzymuje się dodatkowe GB za doładowanie numeru. Środki niestety kumulują się i nie można ich w zasadzie wykorzystać na żadne usługi. Obecnie karta nie jest mi już potrzebna a ważność ostatniego doładowania kończy się za kilka dni. Jest na niej nieco środków a także ponad 20 GB. Czy jeśli nie doładuję numeru wszystkie środki i GB przepadną? Czy kartę będzie można reaktywować po dłuższym okresie (kilku miesiącach nieaktywności) z zachowaniem posiadanych środków i GB? A może jest jakiś sposób by włączyć rok ważności konta?
 #865113  autor: stoosiem
 09 maja 2016, 00:43
Cześć! Podpisałem w maju zeszłego roku umowę z Playem na formułę rodzina na 24 miesiące. Początkowo podpisałem to tylko na jeden numer, drugi podpisałem jakoś w czerwcu, trzeci na początku sierpnia. Jak te umowy będą się kończyć? Czy pierwszy numer mogę przenieść od maja czy wszystkie dopiero od sierpnia? Na fakturze opłata abonamentowa jest liczona tylko za numer, który jest kartą do Internetu, rozumiem, że oprócz złożenia wniosku o przeniesienie do innego operatora muszę wysłać do Playa na wypowiedzenie?
 #868758  autor: rafal22
 01 cze 2016, 14:56
Hej, dwa tygodnie kupiłem starter play internet za 19 zł, aktywowałem wszystkie usługi które można aktywować na miesiąc za darmo. Dzisiaj mi się kończy ważność konta. Muszę dzisiaj doładować czy mogę jutro? Żeby nie stracić tych usług.
  • Strona 234 z 241
  • 1
  • 232
  • 233
  • 234
  • 235
  • 236
  • 241
  • 1
  • 232
  • 233
  • 234
  • 235
  • 236
  • 241