DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #804215  autor: wook
 30 maja 2015, 17:57
Od 2 dni nie zmieniło mi taryfy w Play (ciągle jest Play na Kartę 1 zł MNP), numer przeniesiony dopiero co do play (3 dni temu). Konto doładowałem za 5 PLN i chciałem zmienić taryfę na inną (Formuła Play) jak chce zmienić taryfe to podaje mi
Zmiana taryfy w trakcie realizacji. Nie mozesz zmienic taryfyprzed dokonczeniem poprzednio zleconej migracji.
macie jakiś pomysł czemu nie działa? Według strony powinno to trwać max 24h. Nie mogę zmienić zarówno przez play24 jak i kod ussd.

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"
 #804217  autor: bolek2004
 30 maja 2015, 18:46
Jedyne co mi przychodzi do głowy to to że numer jest od krótkiego czasu w Play i musi się wszystko w systemie "poukładać". Próbuj co jakiś czas taryfę zmienić, jeśli do poniedziałku nic to nie da to pisz zgłoszenie przez play24, albo dzwoń do bok niech konsultant zmieni taryfę w systemie.
 #804242  autor: Andrzej24
 30 maja 2015, 22:58
Pisz zgłoszenie poprzez play24. Może być problem w systemie. Ja rak tak miałem przy zmianie taryfy chociaż numer był Play, po zgłoszeniu oddzwonili, przełączyli i jeszcze dostałem rekompensatę
 #804243  autor: darkangel
 30 maja 2015, 23:00
wook pisze:macie jakiś pomysł czemu nie działa? Według strony powinno to trwać max 24h. Nie mogę zmienić zarówno przez play24 jak i kod ussd.
Hmm a w którym miejscu jest napisane że do 24h ;).
Wklejam wycinek w regulaminu zmiany taryfy ;).
Zmiana oferty nastąpi w terminie do 7 dni kalendarzowych od momentu dokonania jednej z czynności określonej w pkt. 2 niniejszego Regulaminu
Raz miałem tak że zmiana trwała i trwała dniami i końca nie było.
Po zgłoszeniu do BOK, dość szybko to poszło :)
 #804244  autor: wook
 30 maja 2015, 23:58
Na innym numerze taryfa zmieniała się w 1 minutę, a o 24h przychodził jakiś komunikat z tego co pamiętam.

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"
 #804245  autor: wook
 31 maja 2015, 00:00
A co do zamiany to w poniedziałek i tak wybieram się do Play to może załatwię choć i tak zaraz przenoszę do Virgin numer.

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"
 #804255  autor: Andrzej24
 31 maja 2015, 09:13
darkangel pisze: Hmm a w którym miejscu jest napisane że do 24h ;).
Przy zmianie taryfy. Jak wszystko przebiegnie poprawnie to wyskoczy komunikat, że zmiana nastąpi w ciągu 24 H
 #804478  autor: darkangel
 02 cze 2015, 01:34
Regulamin zmiany taryfy jak również informacja na stronie wskazuje że dają sobie czas do 7 dni :)
 #804482  autor: forum_tg
 02 cze 2015, 07:33
Jak nie zrobisz zgłoszenia na Play24, to sobie nie pomożesz. czym szybciej tym lepiej, ponadto potem będziesz mógł żądać rekompensaty jeśli przekroczą termin z regulaminu.
IMO jest to 7 dni, ale najczęściej robią to w przeciągu kilku godzin ( u mnie chyba najdłużej na jednym z numerów trwało to ok 2h)
 #804497  autor: wook
 02 cze 2015, 10:21
Wczoraj byłem w salonie play zrobić cesje, dziś w systemie zniknęło tamte zgłoszenie zmiany taryfy wpisałem kod ussd na zmianę i mi przeniosło od razu.

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"
 #804745  autor: xander21
 03 cze 2015, 17:05
Ciekawe czy po przełączeniu nr wykonałeś pierwsze połączenie?

Mówiąc dalej o zmianie taryfy dołącze się. Czy po każdorazowej zmianie taryfy w kółko, data wazności też od nowa nalicza np. 13 dni w każdej nowo zmienionej taryfie?
 #804782  autor: Blank
 03 cze 2015, 21:35
@xander21,
Przy zmianie taryfy na jedną z:
- Play na kartę
- Play na kartę Lubię to
- Play na kartę Formuła minimax
- Formuła Play na kartę

okres ważności zmienia się na 14 dni.
W wypadku migracji do innych taryf, data ważności nie zmienia się.
Co ciekawe, a zarazem głupie, dotyczy to również migracji między tymi taryfami. Zgłaszałem to kilka razy już i dwukrotnie dostałem informację, że technicy pracują nad rozwiązaniem problemu, a ostatnio, że dział techniczny nie może się dogadać z marketingiem ;)

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament