DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 22 z 43
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 43
 #800372  autor: perdos1
 07 maja 2015, 09:52
Przy plikach do 5GB nigdy takiego zjawiska nie zaobserwowałem. A pobieranie takich rzeczy jak w moim przypadku GTA V (60GB) to jest po prostu przesada i tyle, więc nie ma się co dziwić, że próbują to jakoś ograniczać.
 #801136  autor: darkangel
 11 maja 2015, 13:07
Pytanko do osób, które są zapisane w programie Collect, czy zalicza wam normalnie energie za korzystanie z aplikacji? mi tak gdzieś od nowego miesiąca apka policzyła może 2-3 razy energię, mimo że status jest ze sesja zakończona (ukończone 60sekund).

Nie pomogła też reinstalacja aplikacji.
 #801147  autor: perdos1
 11 maja 2015, 14:24
admundo pisze:Skoro ludzie za to płacą to nie wiem czy pobranie 60GB to przesada... Chyba że w regulaminie jest jakiś zapis co im umożliwia uznanie to za przesadę.
Za co płacą, skoro usługa jest darmowa? Oczywiście, że to przesada. Wyobraź sobie co by było gdyby każdy chciał pobrać 60GB tego samego dnia.
 #802550  autor: adik
 20 maja 2015, 10:14
poczytaj wcześniejsze strony to się dowiesz, tam jest już wszystko napisane na ten temat.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #802601  autor: forum_tg
 20 maja 2015, 12:55
Play > Orange >> RBM (jeśli ci sie uda znaleźć miejsce gdzie przeniesiesz)

Żeby ominąć jedno pójście do salonu:
Play >> Virgin (przez internet) >> RBM
 #802626  autor: garfield-
 20 maja 2015, 14:18
z Virginem to się będziesz chyba bujał długo, zanim wyślesz, przyślą papiery, odeślesz itd... idź do plusa lub orange, ale do salonów firmowych bo franszyzy to odsyłają dokumenty i też będziesz czekał.
 #803665  autor: Tompson
 26 maja 2015, 20:22
Witam, czy mógłby ktoś zerknąć czy może się zalogować do play24, ja dziś niestety nie mogę (wczoraj również nie, nie wiem jak wcześniej), www zwraca komunikat "Błędne hasło lub nazwa użytkownika.". Przez wersję mobilną również nie da rady. Dzięki.
 #803677  autor: garfield-
 26 maja 2015, 21:17
przez www i dedykowaną aplikacją przez Andruta - ok
 #803682  autor: Tompson
 26 maja 2015, 21:36
@up dzięki. Wygląda na to że skasowali mi dostęp. Pomogło zalogowanie się na drugi numer i dodanie numeru. Podejrzewam że osoby z jedną kartą rejestrują się od nowa. Oj powoli tracę cierpliwość do play od czasu przejścia na kartę co rusz jakieś wynalazki.
 #803703  autor: adik
 26 maja 2015, 22:57
ilość kart nie ma wpływu na play24 - opowiadasz bajki,a najlepsza to ta że kasują wtedy konta, i niby po co mieliby to robić ?

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #803709  autor: Tompson
 26 maja 2015, 23:37
dlaczego miałbym opowiadać bajki? na pierwszej głównym numerze nie mogłem się zalogować z objawami jak wyżej, pomogło zalogowanie się na drugiej karcie (Tam miałem dostęp tylko do 2 i 3 karty - brak było do pierwszej głównej), musiałem dodać numer przyszedł sms potwierdzający i tyle. Więc podejrzewam że ktoś kto nie ma innego dostępu do konta nie mógł dokonać takiego manewru i zapewne pomogła ponowna rejestracja - jednakże to są moje jednie przypuszczenia co chyba jasno wynika z poprzedniej wypowiedzi.

Masz jakiś pomysł dlaczego usunęli mi dostęp ( nie obchodzi mnie czy to celowe działanie czy błąd), Ty jednakże zakładasz, że oni to zrobili celowo (brak logiki). Sam więc opowiadasz bajeczki.
Tyle oftopu. Ważne że dostęp działa po powyższym manewrze.

edit:

czytanie ze zrozumieniem nie boli, pisałem skasowali dostęp a nie skasowali konto.
 #803710  autor: Andrzej24
 26 maja 2015, 23:44
Mam play24, przerabiałem orange, t-mobilr, heyah i play24 przy nich to miodzio,. działa bardzo dobrze, nie ma durnych kodów sms do logowania jakie są w t i heyach. Nigdy mi dostępu nie skasowało a mam ich kilka i co ważne, chyba jedyny operator P4, który umieszcza kod puk w systemie, Mi to uratowało numer przy awarii sima,
 #803713  autor: Tompson
 26 maja 2015, 23:58
Andrzeju24 a ja nie uważam żeby to była bajeczka. Nie mówię że play24 jest do bani, mówię co dziś ujrzałem przy próbie logowania. Wczoraj sprawę olałem (być może prace konserwacyjne itp) ale dziś ponownie wystąpił ten sam problem. Jako że zarządzam oprócz swojego osobistego numeru jeszcze dwoma bliskich mi osób (pilnowanie ważności czy doładowaniami) poprosiłem jedynie na forum o sprawdzenie "na szybko". Nie pomyślałem żeby próbować logować się na te dwa pozostałe numery (przypominam jedno konto abonenckie) bo też nie było to super pilne w danej chwili. Także proszę mi tu nie imputować bajkopisarstwa. Andrzeju mi też nigdy dotychczas nie skasowało dostępów (choć miałem inne przeboje z przejściem abo play -> ktoś z W3 -> RBM). Wolałem na szybko na forum napisać czy play24 ma 100% sprawność zamiast dzwonić za 1.5 do BOA RBM - tyle i aż tyle do ogarnięcia. Żadnych podtekstów typu hejt play. Ludzie troszkę luzu.

Edit sprawdziłem jeszcze koncie drugiej osoby (dwa numery na jednym koncie abonenckim), 1 numer to play online normalnie się loguje, drugi numer RBM i mamy taki kwiatek jak u mnie, błędne hasło bądź nazwa użytkownika, natomiast przy próbie myka jak opisałem wcześniej tj dodanie do konta ponownie tego numeru wyskakuje:

Obrazek

pokrótce o powyższym obrazku, będąc zalogowanym na numerze 792.. nie mogę się przełączyć na nr 668... a przy próbie dodania tego numeru (ponownie bo kiedyś te konto miało dwa numery scalone) widać że numer jest już dołączony (łososiowa ramka) a poniżej fioletowo nie masz innych numerów.

Czy to też bajeczka??? dziękuję i pozdrawiam.
 #803717  autor: Tompson
 27 maja 2015, 00:23
Tak właśnie RBM, widocznie mimo że to jeden operator mają dwie bazy i gdzieś zgrzyta na ich połączeniach. Dotychczas obsługa play24 działała bez zarzutu i na www i na aplikacji androida. Może problem wynikać też z tego że te numeru zmigrowały de facto z play do rbm i być może figurują jednocześnie w tych dwóch bazach i się krzaczy. Ważne że u mnie już po problemie, jutro będę walczył z tym drugim abonentem PO i RBM. Z mojej strony tyle. Dobranoc.
 #803724  autor: adik
 27 maja 2015, 06:16
ja mam 2 numery RBM i jeden z Playa i żadnych problemów z dodawaniem następnych numerów, a jeśli chodzi o nie zalogowanie na konto play24 to miewałem coś takiego że nie chciało mi hasła przyjąć za pierwszym czy drugim razem,pewnie mieli przeciążony serwis co już nie raz im się zdarzyło i nie miało to bynajmniej nic wspólnego że mam tam numer z RBM-a.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #803936  autor: garfield-
 28 maja 2015, 15:01
Panowie, spokojnie, kiedyś też któryś z numerów mi wypadł z play24. Nie miałem wówczas żadnej karty RBM. Nie dochodziłem dlaczego tak się stało.
Po ponownym dodaniu wszystko ok, więcej taki "numer" się nie pojawił.
  • Strona 22 z 43
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 43
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 43