DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 16 z 45
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 45
 #800010  autor: kowal2200
 05 maja 2015, 09:01
data17 pisze:ku*wa ja juz czekam tyle czasu a niektorzy po kilka starterow i dostale i jak tu sie nie wku*wic
Ja dostałem jeden starter z czterech zamówionych, dowiedziałem się wczoraj przy okazji z konsultantem (ten chyba miał doświadczenie w pracy w call center i mówił czysto po polsku) że trzy razy wprowadziłem swój adres bez numeru mieszkania, a tylko raz prawidłowo :D Oczywiście nie wierzę w to ale testowo jeszcze raz wysłałem zamówienie, zobaczymy czy dojdzie.
 #800011  autor: 111
 05 maja 2015, 09:34
przez data17 » wczoraj, o 23:40
ku*wa ja juz czekam tyle czasu a niektorzy po kilka starterow i dostale i jak tu sie nie wku*wic
W przypadku tego operatora jesteś skazany na wkurw****e się.
Jak nie dostaniesz startera to na to się denerwujesz,a jak go już dostaniesz to niedziałające podstawowe funkcjonalności,będą doprowadzać Cię do białej gorączki.
 #800013  autor: kowal2200
 05 maja 2015, 09:47
Dlatego trzeba pisać, pisać i jeszcze raz pisać do UKE aż się ich uczłowieczy. Zrobili portal po polsku ale tak na sztukę bo wszystkiego nie przetłumaczyli i dalej są dziwne numery w billingu.
 #800067  autor: djlinux
 05 maja 2015, 17:57
Wczoraj doładowałem konto Vectone Mobile nominałem 10zł.
Wykupiłem pakiet internetowy 3 GB. Mój aktualny stan konta 0 zł i 3000 MB do wykorzystania przez miesiąc. Mimo konfiguracji zgodnej z zamieszczoną na ich stronie internetowej brak możliwości połączenia z internetem. Jakieś rady?
 #800068  autor: Rosolak
 05 maja 2015, 18:03
Djlinux, roaming danych masz włączony?

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #800071  autor: Rosolak
 05 maja 2015, 18:15
Czyli masz na wyświetlaczu ikonkę transmisji danych?

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #800075  autor: djlinux
 05 maja 2015, 18:18
Huawei y300 - Android 4.1.x , APN ustawiłem na webpl.mundio.com . Ustawiałem zarówno na "w polsce" jak i "Automatic" w ramach narzędzi Sim. Karta poprawnie się loguje do sieci Vectone Mobile, działa odbieranie połączeń. Widoczna ikonka roamingu, ikonka transmisji danych niewidoczna, zapewne coś jest nieaktywne.
 #800076  autor: Rosolak
 05 maja 2015, 18:24
Musisz w takim razie włączyć dane pakietowe + roaming danych.

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #800077  autor: djlinux
 05 maja 2015, 18:25
Włączone zarówno dane pakietowe, jak i roaming danych. Co więcej próbowałem "korzystaj tylko z sieci 2G" i bez. Nie ma różnicy.

Obrazek

Górne lewe ikonki mimo to się nie pokazują, brak transmisji pakietowej.
 #800080  autor: zypa65
 05 maja 2015, 18:38
djlinux pisze:Wczoraj doładowałem konto Vectone Mobile nominałem 10zł.
Wykupiłem pakiet internetowy 3 GB. Mój aktualny stan konta 0 zł i 3000 MB do wykorzystania przez miesiąc. Mimo konfiguracji zgodnej z zamieszczoną na ich stronie internetowej brak możliwości połączenia z internetem. Jakieś rady?
U mnie podobnie. aktywowałem pakiet 7 GB i telefon przestał łączyć z internetem. Przed włączeniem pakietu, na tych samych ustawieniach w telefonie/Lumia 520/ internet działał bez zastrzeżeń. Zgłosiłem w BOK, resetowali kartę itp. bez efektu. 2 dni na rozwiązanie problemu. Myślę, że mają coś "pokrzanione" w systemie.
Dodam również problem z SMS -nie sprawdzałem na wszystkich ale do nju na pewno jest problem- wysyłam,z konta pobiera środki a do adresatów sms nie dochodzi.
Na koncie posiadam środki-ponad 4zł.
 #800093  autor: G
 05 maja 2015, 19:32
I ja stałem się posiadaczem karty Vectone Mobile.
Jeśli chodzi o odbieranie połączeń i SMS-ów, to już wszystko działa (na początku trzeba było czekać 15 minut aż karta zatrybi i ustawić tryb "w Polsce").

Nie mogę niestety doładować konta kuponem ze sklepu. Na wydruku jest kilka różnych numerów identyfikacyjnych i nie jest napisane, który z nich to kod doładowujący. Według głosowej instrukcji obsługi właściwy kod składa się z 10 cyfr. Na wydruku jest taki jeden, przedzielony myślnikami. Niestety, po wpisaniu go - czy to przez kod USSD, czy w automatycznym biurze obsługi - pojawia się komunikat mówiący o tym o tym, że kod jest błędny.

Zaraz zgłaszam sprawę do Vectone, a jak nic nie poradzą, to będę chyba reklamować kupon w sklepie...
 #800097  autor: Rosolak
 05 maja 2015, 19:35
Reklamacja w sklepie nic Ci nie da, już kiedyś to przerabiałem. Jedynie możesz zwrócić się do BOK. Jak kupiłem swój kupon, to też nie zatrybiło za pierwszym razem, wbiłem chyba za trzecim razem. Jaki masz kupon? Może z PayUp?

W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu :-) R.
 #800110  autor: G
 05 maja 2015, 20:29
No ja mam właśnie z Rossmana i teraz wygląda na to, że nie ma tam kodu doładowującego...
Mój kupon wygląda tak...
Obrazek

Próbowałem wpisywać ten kod na górze: 721-001-91-83, ale teraz wiadomo, że to nie jest to.

I co teraz?
  • Strona 16 z 45
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 45
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 45