DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #795890  autor: bazooka
 13 kwie 2015, 06:44
kamil1221 pisze:Tu po prostu robi się duplikat karty SIM i tyle.
Dla mnie "duplikat" oznacza idealną kopię czegoś wraz z jego rodzajem, a jeśli ustaliłeś wyżej, że to pewny typ karty tak ma to należy przenieść numer na inną kartę, innego typu.

Jak tak jeszcze czytam co pisze @misk to odnoszę wrażenie jednak, że to faktycznie zwyczajna "nadgorliwość blokady" i mimo wszystko (jakkolwiek zostanie ro rozwiązane lub nie) - należałoby takie zgłoszenie z dokładnym opisem złożyć by się tym zajęli, że to nie działa jako "bezpieczny internet" tylko "ograniczony internet".

Jeśli autor zdecyduje się na wymianę karty (nie zapłaciłbym za nową ze względu na usterkę techniczną) to na miejscu od razu sprawdziłbym poprawne działanie nowej karty i internetu w tych apkach i ewentualnie poprzez pracownika salonu zgłaszał reklamację.
 #798575  autor: as1as
 26 kwie 2015, 21:19
Niestety duplikat karty nic nie dał blokady istnieją nadal.
W salonie byłem 8 w kolejce i straciłem 2 godziny. Miła pani wyrobiła mi duplikat za darmo w ramach reklamacji. Złożyłem kolejną reklamację - czekam na wyniki.
 #798675  autor: Gregrin
 27 kwie 2015, 10:01
Jak to znowu nie pomoże to po prostu przenieś kartę np do play. Dostaniesz 60zl, rozhulaj to przez 2 dni i przenieś się gdzie będziesz chciał.
 #798698  autor: Gregrin
 27 kwie 2015, 11:34
divhashmorex pisze:Ja to bym się zdziwił gdyby to pomogło. To by było nielogiczne
Dlaczego ?? Przecież z tego co tu piszą to ta blokada jest nałożona na kartę sim/konto. Po przejściu na innego operatora wszystko mamy nowe/inne wiec czemu miały by blokady pozostać ??
 #798783  autor: bazooka
 27 kwie 2015, 20:24
as1as pisze:Niestety duplikat karty nic nie dał blokady istnieją nadal.
A jaką kartę (rodzaj/typ) dostałeś - ten sam :?:
 #799899  autor: as1as
 04 maja 2015, 16:31
sebusy pisze:
as1as pisze:Niestety duplikat karty nic nie dał blokady istnieją nadal.
A jaką kartę (rodzaj/typ) dostałeś - ten sam :?:
Karta nie ma opisu BEZPIECZNY STARTER. Wygląda identycznie. Doszedł dodatkowy kod PIN bo takim karta była zabezpieczona.
Przyszła odpowiedź na reklamację niestety negatywna.
Cytuję: "Przeprowadzona analiza nie wykazała nieprawidłowości ze strony sieci. Zakupiony starter ma wbudowane Blokady na pewne funkcje i strony internetowe m.in Blokadę nieodpowiednich treści, Blokadę Usług Premium oraz Blokadę Streaming, która uniemożliwia działanie aplikacji TVN24. W ramach posiadanego starteru wyłączenie blokady nie jest możliwe. Wymiana karty SIM również nie powoduje wyłączenia aktywowanej blokady.
Wobec powyższych wyjaśnień nie możemy przychylić się do Pana prośby przeksięgowania środków i usług na inny numer telefonu, gdyż świadczone usługi na obecnym numerze są prawidłowe zgodne z zakupionym starterem
"

Dodam tylko że reklamację składałem na niedziałające aplikacje typu ALLEGRO, TVN24 które nie są wymienione w regulaminie jako zablokowane. Czy jest sens jeszcze walczyć?

Edit: wysłałem jeszcze raz
Kod: Zaznacz cały
Otrzymałem od Państwa odpowiedź na zgłoszenie xxxxxxxx która nadal mnie nie satysfakcjonuje. Nie ukrywam, że liczyłem na kompromis bądź okazanie dobrej woli ze strony firmy ORANGE.
Nadmienię tylko że jestem waszym stałym klientem od kilku(nastu) lat , mam 5 zarejestrowanych kart SIM a w telefonie posiadam jeszcze kartę SIM z firmy IDEA. 
W odpowiedzi dowiedziałem się że na karcie istnieje blokada streaming, która uniemożliwia działanie aplikacji TVN24 (nie chodzi mi o aplikację streamującą video a o aplikację - link https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.tvn.android.tvn24&hl=pl. W informacjach dodatkowych/ocena treści jest wyraźnie napisane DLA DZIECI to dlaczego jest ona blokowana. Proszę wskazać w regulaminie taki zapis który jasno precyzuje jakie aplikacje na smartfonie nie będą działać (pkt.6. Taryfą startową na Starterze jest Orange Smart na kartę.- czyli rozumiem że do smartfonów)
Proszę o przyjrzenie się jeszcze raz mojej prośbie przeksięgowania środków i usług na inny numer.
 #799911  autor: Blank
 04 maja 2015, 17:09
Na upartego wszystko się zgadza.
Allegro - Treści obrzydliwe, złośliwe oprogramowanie
Instagram, Facebook - Oprogramowanie szpiegowskie, Strony typu Phishing (mające na celu wyłudzenie poufnych informacji osobistych)
Eurosport, TVN24 - Treści brutalne
Do tego w wypadku TVN24: Treści obrzydliwe (np. rafalala, grodzka), Treści pornograficzne

A tak serio, na twoim miejscu, napisałbym jeszcze raz, że prosisz o ściągnięcie tych blokad, bądź przeksięgowanie środków, gdyż starter ten miał być przez ciebie używany jako podstawa twojego codziennego funkcjonowania - z uwagi na swoją pracę nie masz możliwości korzystać z komputera, więc aplikacje takie jak Allegro, czy TVN24, Instagram miały na celu pomóc ci pozostać w kontakcie ze światem zewnętrznym. Napisz, że do tej pory byłeś zadowolony z usług Orange, ale teraz jesteś rozczarowany działaniem tych blokad. Zmyśl, że jesteś długoletnim abonentem. Podkreśl, że przed zakupieniem karty czytałeś regulamin tej usługi i byłeś przekonany, ze nie powinna ci ona przeszkadzać.
Unikaj sformułowań typu "żądam", "oczekuję", "musicie", powoływania się na UKE, sądy, Boga i kosmitów i napisz, że bardzo zależy ci na korzystaniu z Orange, ale nie stać cię na utratę ponad 100 zł. Całe pismo postaraj się opisać w tonie życzliwym, ale jednocześnie sprawiając wrażenie zasmuconego.

Jeśli powyższe nie pomoże, zastanawiam się nad jeszcze jednym "mykiem". Ale tutaj będzie potrzebna opinia najlepiej jakiegoś pracownika Orange z działu tech, lub abo.
A mianowicie chodzi mi o przejście z karty na abonament przez telesprzedaż lub e-shop, a następnie rezygnacja w terminie 14 dni. Teoretycznie powinno to spowodować:
- wyłączenie blokad w ramach Bezpiecznego startera (blokady powinny się wyłączyć w związku z migracją na ofertę abonamentową)
- powrót środków na konto po rezygnacji (w końcu umowa zostanie zerwana tak jakby nigdy nie była podpisywana)

Pytanie tylko, czy środki wrócą, oraz jeżeli tak, to czy nie wrócą także blokady :)

@EDIT: BTW, ostrzegaliśmy cię, że irracjonalnym byłoby, gdyby wymiana karty SIM miała spowodować wyłączenie tych blokad :)

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #799966  autor: as1as
 04 maja 2015, 21:46
@divhashmorex
dzięki za wskazówki
jak widzisz piętro wyżej napisałem kolejne odwołanie - pożyjemy zobaczymy.
Brać forumowa pisała podobnie jak ty że wymiana karty nic nie da, ja natomiast sugerowałem się odpowiedzią konsultanta na zgłoszony problem - twierdził że da radę
Nasunęła mi się jeszcze jedna myśl - na stronie Orange opisując jaki to wspaniały starter http://www.orange.pl/kid,4002393387,id, ... ticle.html widzimy taki wpis
Darmowy dostęp do portalu Facebook w telefonie w ramach pakietu Orange World w taryfie Orange SMART na kartę. Sprawdź jak włączyć pakiet http://www.orange.pl/kid,4000377377,id, ... ticle.html.
Czyli Facebook dobry, natomiast Allegro, Eurosport, TVN24, Instagram jest be.
 #799971  autor: bazooka
 04 maja 2015, 22:05
Tym razem na Twoim miejscu bym zadzwonił - jak nie raz, to drugi lub trzeci - może trafisz na "konkretną" osobę. Te 3 razy po 1,50zł za połączenie możesz poświęcić, nawet użyć jako argumentu: zależy mi więc dzwonię, chcę być z Wami, ale nie pozostawiacie mi wyboru - bo to ewidentnie złośliwe traktowanie klienta, jakbyście chcieli mi wskazać, "te 100zł na koncie już jest nasze - użyj to w czym kupiłeś". Wskazując okoliczności zakupu startera może u któregoś wzbudzisz współczucie...
Ostatnio trafiłem na wyrozumiałą osobę, bo dzwonić musiałem...stąd moje podejście w chwili obecnej do sprawy i ta rada :)
 #800096  autor: as1as
 05 maja 2015, 19:34
@ sebusy już nie muszę
sprawa załatwiona pozytywnie
Kod: Zaznacz cały
Witaj, 

Przykro nam, że doszło do sytuacji, jaka wywołała Twoje niezadowolenie, niemniej jednak jak już wspomniałam we wcześniej korespondencji charakterystyka blokad, jakie zostały wprowadzone na Bezpiecznych Starterach powoduje bardzo ograniczone możliwości korzystania z Internetu. 

Mając na uwadze powyższe możemy przychylić  do zaproponowanego przez Ciebie rozwiązania. Reklamacyjnie złotówki zostaną przekazane z dotychczasowego numer na nowy numer. W tym celu proszę o dosłanie nowego numer, jaki został zakupiony wraz z kodem Puk.  
Dzięki wszystkim za poświęcony czas i porady.
Dam jeszcze znać jaki był finał
 #801215  autor: dramol
 11 maja 2015, 22:00
Naciąłem się tak samo na ten pi.....y starter. Starter też miał służyć tylko do internetu - prawie nic nie działa. Widzę że droga przez mękę żeby to odkręcić - zainwestowałem tylko 30zł więc chyba pójdzie to po prostu do śmieci..
 #801281  autor: Blank
 12 maja 2015, 11:01
Biorąc pod uwage, jak został sformułowany temat tego wątku, temat ten może dotyczyć nie tylko informacji z 1 postu, ale informacjom o wymianie karty SIM ogólnie (w Orange).
W związku z tym, mam pytanie. Ostatnio mój znajomy chciał wymienić kartę SIM. Skontaktował się z BOK, gdzie dostał informację, że musi się udać do salonu własnego Orange i podano mu 2 adresy. Udał się do pierwszego, gdzie dowiedział się, że nie wymieni tam karty SIM, bo ich oprogramowanie na to nie pozwala. Udał się do drugiego i uzyskał tą samą odpowiedź. Zadzwonił z drugiego salonu do BOK, gdzie konsultantka powiedziała, że wymienić kartę można w jednym z 17 salonów głównych Orange (sic!).
Te dwa salony, które były podane wcześniej to salony własne, ale byłej tepsy i według owej konsultantki mają dostęp tylko do usług stacjonarnych i abonamentowych (Ce-cośtam FIX).

"Znajomy" (net) mieszka w małej miejscowości. Do salonu głównego ma ponad 100 km ;)
Pytanie brzmi: czy rzeczywiście wymiana karty SIM w całej Polsce możliwa jest tylko w wybranych miastach, w dodatku ledwie 17 salonach na cały kraj? Dodam, że oba salony na stronie orange.pl według informacji "znajomego" mają informację, że salony te wykonują wymianę karty SIM w ofercie na kartę :)

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #801353  autor: Przemix
 12 maja 2015, 16:48
na pewno nie, mi wymienili w takim malutkim w podziemiach galerii, i to za free (trzeba zagadać.)
 #801399  autor: orson_dzi
 12 maja 2015, 23:00
divhashmorex: nawet jeśli faktycznie nie mają dostępu do systemów mobilnych, może być taka sytuacja, to niech dadzą kartę, zadzwonią do BOK i poproszą o wymianę. Poza tym, oni mogą takie rzeczy robić przez swój system sprzedażowy, z kolei dostępu do niego nie ma BOK, jest on specjalnie zmodyfikowany dla salonów.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #801404  autor: kamil1221
 12 maja 2015, 23:29
W przypadku ofert abonamentowych, mix, zetafon/minutofon, free kartę sim można wymienić w każdym salonie, który ma dostęp do aplikacji Optipos (do zawierania umów Orange Mobile).

Jeśli chodzi o numery na "kartę" - wymienić je można tylko w salonie z dostępem do CRM Mobilnego (często te salony są nazywane firmowymi).
 #802271  autor: as1as
 18 maja 2015, 19:34
Tragedia z tym Orange.
Od 5 maja do 14 maja bez odzewu.
Pisałem codziennie maile i głucho.
W końcu 14.05 wiadomość
Witaj

Dziękuję za nadesłaną korespondencję.

Zgłoszenie dotyczące przekazania środków z numeru 51xxxxxx na numer 51xxxxxx zostało uznane.
W dniu 14.05.2015 r. saldo konta w wysokości 107,45 zł zostało przekazane na nowy numer.

W nawiązaniu do pakietu internetowego, informuję że pakiet pozostanie na poprzednim numerze i nie zostanie przekazany na nowy numer.

Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia okażą się pomocne.

Dodatkowo zachęcam do skorzystania z aplikacji "Mój Orange" - darmowa aplikacja dla użytkowników smartfonów, która zapewni szybki i wygodny dostęp do najważniejszych funkcjonalności zarządzania kontem on-line . Aplikacja jest dostępna do pobrania na stronie http://oran.ge/1vO0QN3.
Niestety nie o to mi chodziło, myślałem że wszystko przejdzie na nową kartę.
Po drugie w związku z brakiem pełnego internetu na karcie którą reklamowałem - na głónym numerze aktywowałem 2GB za 2zł na 14 dni i zapomniałem zablokować transmisję kolejna ponad 100zł poszło w kibel. Szkoda że nie było powiadomienia SMS o kończącym się terminie.
No cóż przejechałem się ... i jestem mądrzejszy.
Kupiłem na portalu aukcyjnym 36GB za 57zł koniec kombinowania.
 #802272  autor: as1as
 18 maja 2015, 19:36
kamil1221 pisze:W przypadku ofert abonamentowych, mix, zetafon/minutofon, free kartę sim można wymienić w każdym salonie, który ma dostęp do aplikacji Optipos (do zawierania umów Orange Mobile).

Jeśli chodzi o numery na "kartę" - wymienić je można tylko w salonie z dostępem do CRM Mobilnego (często te salony są nazywane firmowymi).
Zgadza się ja do wyboru w okolicy miałem dwa: Gdynia i Wejherowo
 #802275  autor: 111
 18 maja 2015, 20:02
@ as1as przecież w pakiecie 2 za 2 było ostrzeżenie SMSem,że zużyło się 80% pakietu.