DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 58 z 200
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 200
 #795440  autor: jutek
 10 kwie 2015, 22:04
Może ktoś potwierdzić (lub zaprzeczyć), że aktualnie w Virgin maksymalna długość rozmowy wychodzącej to 60 minut (po 60 minutach rozmowa jest przerywana)?
 #795447  autor: 111
 10 kwie 2015, 22:25
@ jutek jak masz pakiet no limit to owszem,po 1 godzinie przerywa połączenie i trzeba się od nowa połączyć.
 #795481  autor: słoneczny
 11 kwie 2015, 01:33
No bez jaj ludzie.... to są problemy z doopy wzięte.
Ile ludzi wisi 2 godziny na jednej rozmowie?
Jeszcze mi się nie zdarzyło gadać dłużej niż 40 minut?
Virgin to nie oferta biznesowa. Godzinka na słuchawce w zupełności starcza.
 #795487  autor: Ricki1980
 11 kwie 2015, 08:24
Potwierdzam, że rozmowy poza sieć są przerywane po 60 minutach w opcji bez limitu za 29 zł. Nie wiem jak to jest przy rozmowie wewnątrz Virgin i do Play.
 #795488  autor: Sig
 11 kwie 2015, 08:31
słoneczny pisze:No bez jaj ludzie.... to są problemy z doopy wzięte.
Ile ludzi wisi 2 godziny na jednej rozmowie?
Jeszcze mi się nie zdarzyło gadać dłużej niż 40 minut?
Virgin to nie oferta biznesowa. Godzinka na słuchawce w zupełności starcza.
Nie patrz na ofertę przez różowe okulary.
Dobrze, ze wspomniano o tym ograniczeniu, bo do tej pory wydawało mi się, że normą są 2 godziny, a tu w Virgin Mobile godzina. Mnie też takie ograniczenie nie dotknie, ale skoro to jest temat o ofercie sieci, to trzeba też wspominać w czym ta oferta jest gorsza od konkurencji i ograniczenie długości trwania połączenia do jednej godziny jest zaskakujące i wyróżnia ich negatywnie.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.
 #795510  autor: LOOPO
 11 kwie 2015, 11:15
Ricki1980 pisze:Nie wiem jak to jest przy rozmowie wewnątrz Virgin i do Play.
Również są rozłączane.
 #795871  autor: jutek
 13 kwie 2015, 00:16
Nie ma. Ktoś na FB pisał, że mu się to nie podoba, to kazali napisać reklamację.

Znając życie to na chama mogą to próbować podciągać pod ten zapis regulaminu: "Operator może podjąć proporcjonalne i uzasadnione środki mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa
i integralności Sieci Telekomunikacyjnej i Usług Telekomunikacyjnych, w szczególności ma prawo:
a) wyeliminować przekaz komunikatu, który zagraża bezpieczeństwu lub integralności Sieci
Telekomunikacyjnej i Usług Telekomunikacyjnych;
b) przerwać lub ograniczyć świadczenie Usług Telekomunikacyjnych na zakończeniu Sieci
Telekomunikacyjnej, z którego następuje wysyłanie komunikatów zagrażających bezpieczeństwu Sieci
Telekomunikacyjnej lub Usług Telekomunikacyjnych."
 #798272  autor: Ricki1980
 25 kwie 2015, 10:04
Zbliża się wielkimi krokami mój pierwszy miesiąc pobytu w Virgin. Dzisiaj przeniosłem kolejny numer i ponownie zero problemów. W obu przypadkach mam na razie pakiet za 29 zł i w pełni mi wystarcza, chociaż zapewne niebawem zmienię na jednym numerze z uwagi na 10 GB. Mam pytanie, czy pozostałe niewykorzystane gigabajty można przedłużyć przez kupno pakietu za 5 zł? Teoretycznie są widoczne pod *108#, czyli jak w Play i tam dało radę zrobić taki myk. Natomiast nie wiem, czy uda się to w Virgin. Proszę o podpowiedź osoby bardziej zorientowane w temacie. Pozdrawiam.
 #798307  autor: słoneczny
 25 kwie 2015, 14:07
Z tego co (pamiętam) regulamin mówi, że terminy ważności pakietów nie kumulują się. Jeżeli masz wykupiony pakiet #wszystko29 i dokupisz do tego nowy pakiet netu za5zł, to data ważności będzie taka sama jak w pakiecie #wszystko29. Środki sie skumulują ale termin ważności zostanie bez zmian.
 #798349  autor: WitekT
 25 kwie 2015, 19:39
Zarówno RBM, jak i Virgin, to taryfy prepaidowe w systemach P4, praktycznie niczym nie różniące się od Play na Kartę. :-)

Wysłano za pomocą TapaTalk dla użytkowników Kont Premium TELEPOLIS.PL
 #798395  autor: WitekT
 25 kwie 2015, 22:31
A gdzie napisałem, że w Play na kartę jest?
 #798399  autor: Blank
 25 kwie 2015, 22:36
Witkowi chodziło ze dla systemów wewnętrznych Playa, platformy bilingowej Virgin niczym nie różni się od oferty Play na kartę.

Swoja droga "Wysłano za pomocą Tapatalk dla użytkowników Kont Premium TELEPOLIS.PL" mnie rozbroilo xd

Wysłane z mojego LG-D390n przy użyciu Tapatalka

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
  • Strona 58 z 200
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 200
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 200