Robaas pisze:tak samo cały czas myślałem, ale tu na forum czytam pełno wpisów, że się nie da. Sprawdzę.
To pierwsza oferta o miesięcy która pasuje do potrzeb tego numeru (ważne tylko minuty, bez smsów i transmisji), wszystko inne proponowane jest droższe i ma niepotrzebne usługi.
do mnie już konsultanci play dzwonili chyba z 8 razy od początku roku bo kończą mi się dwa numery. Każdy co innego mówi. Ba, w salonie też coś innego słyszę.
Wczoraj dopiero zadzwonił pierwszy konsultant który mówił wyraźnie, znał temat no niestety nie umożliwił mi podpisania tej taryfy za 19,50.
W salonie dopiero wczoraj trafiłem na starego pracownika który też wie o co biega i w 5 minut zrobił to co wg jednego z konsultantów z działu dla firm zajęłoby miesiąc.
Ostatecznie zmień konto dla klienta indywidualnego, odczekaj ze 2 miechy i znów zmień konto w firmowe jeżeli Ci zależy. Mnie interesuje tylko cena a nie faktura.