DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #793698  autor: luterr
 01 kwie 2015, 13:19
Cześć,
Byłem abonentem Play i wszystko było pięknie do czasu. W zeszłym roku przedłużałem umowę. Za namową Pani z obsługi klienta podpisałem dokumenty (moja wina, że nie doczytałem) z Internetem 1 GB. Po jakimś czasie okazało się, że to 750 mb.
Uznając swoją winę i brak podejrzenia o świadome oszustwo, chciałem przedłużyć umowę w tym roku. Jednak na wszelki wypadek wypowiedziałem umowę (i dobrze) bo:
1 Wypowiedzenie umowy na koniec kwietnia - 12 lutego
2 Jeden telefon z obsługi klienta - 16 lutego - z ofertą gorszą niż posiadam do tej pory
3 Zgłoszenie przez play 24, że nikt się nie odzywa, żeby dać abonament chociażby na tych samych warunkach co miałem - 16 marca
4 Zgłoszenie przez play 24, że dalej nikt się nie odzywa - 25 marca czyli po 10 dniach
5 Tego samego dnia poźniej odpowiedź na zgłoszenie z 16 marca, że ktoś się odezwie w ciągu kilku dni
6 Na zgłoszenie z 25 marca wciąż brak odpowiedzi - status "rozpatrywane"
7 Telefonuje do obsługi klienta 30 marca, doradca ma oddzwonić tego samego dnia za około godzinę.
8 Brak telefonu z obsługi do dzisiaj (środy) - 1 kwietnia

Komentarz chyba zbędny.

Mam nadzieję, że wy się na Play nie nabierzecie.
Pozdrawiam
luterr
 #793718  autor: motov3
 01 kwie 2015, 15:44
Przestan histeryzowac kolego. Wystarczylo dzwonic na infolinie, z zadaniem przelaczenia na DUK. Gdybys poczytal Telepolis wystarczajaco dlugo, zwlaszcza temat przedluzeniowy Play-a to bys o tym doskonale wiedzial. A tak twoj post to wylanie zali, bo OP sie do ciebie nie dodzwonil. I z tego powodu mamy sie trzymac z daleka ? Ogarnij sie. :?

Obrazek
 #793794  autor: perdos1
 01 kwie 2015, 21:39
Mam trzymać się z daleka od sieci w której mam 200GB w LTE z lejkiem 2Mb/s i 2GB w 3G, do tego darmowe połączenia i smsy po sieci i jakieś 270 minut do innych sieci na 100 dni za 50 zł, czyli za 15 zł/miesiąc? Nie, dziękuję.
 #793805  autor: Blank
 01 kwie 2015, 22:10
Chyba serio powinni robić testy psychologiczne przed umożliwieniem ludziom podpisania jakiejkolwiek umowy.
Oszustwo oszustwem. Nie od dziś wiadomo, że osoby pracujące w salonach i działach sprzedażowych (telesales) to w zdecydowanej większości zwykli oszuści.
Ale jak tak czasami czytam posty oszukanych, to chwilami, naprawdę tylko chwilami, mam wątpliwości, czy konsultant wprowadził w błąd, czy też tępy klient zrozumiał coś wg własnej woli...

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament
 #793821  autor: loker
 02 kwie 2015, 00:14
Pamiętaj, że operator to nie instytucja charytatywna, ma zarabiać pieniądze. A sprzedawca zapewne ma płacone śmieszne grosze, za które Tobie pewnie nie chciałoby się nawet pracować. Grosze i nadzieję na wyższe zarobki po zrealizowaniu celi sprzedażowych, czyli wypłata oparta o premię z prowizji.
 #793834  autor: pakierhakierxd
 02 kwie 2015, 08:47
Przesadzasz.Ja używam 5 lat i nie narzekam.Wcześniej byłem parę lat w Orange -poza zasięgiem w moim domu-nadal jest kiepski nie było tak źle,tylko przez ten zasięg szlak trafiał ,czasem to jest najważniejsze kryterium wyboru operatora ;) ,w Play mam w domu 2g+3g+4g ;-)

Pozdrawiam :)
 #793838  autor: mikkel
 02 kwie 2015, 09:23
Hahaha, nieźle się uśmiałem czytając pierwszy post. Życzę powodzenia u innych opów.
Myślisz że op będzie się bił o klienta który płaci grosze a wymaga nie wiadomo co?
Życzę powodzenia u innych.
 #793858  autor: maniek2408
 02 kwie 2015, 10:36
Ja też ponarzekam na PLAY,ale patrząc na inne sieci, to moim zdaniem jeszcze takiej tragedii niema żadnemu człowiekowi nie dogodzi w 100 procentach nigdy ,a umowę to wolę z 2 albo i 3 razy dopytać co i jak i zawsze się zgadza .U innych operatorów gorsze wpadki itp są
 #793863  autor: martin76
 02 kwie 2015, 11:08
Ale fakt faktem, ze tam w tej obsludze klienta to maja kijowych konsultantow.
Na glownym numerze mam MiniMaxa i dzwonia czasem zeby zaproponowac "lepsza" oferte.
Biorac pod uwage promocyjne doladowania dajace od +60% gratisu, mi wychodzi realny koszt miesieczny ok 19zl. Na tym numerze tylko rozmawiam, neta w ogole, smsy w 90% play. A oni z uporem maniaka proponuja abo "tansze" za 29zl albo 39zl. Czasem jak mam czas to prosze, zeby mi wyjasnil jak 29zl to taniej niz 19zl ?? ;) Ostatnio losiek mi wmawial ze w minimaxie mam minute po 29gr wiec tylko 100min moge za to rozmawiac, a w abo 29zl mam nolimit do wszytkich na kom i stac + net ktorego nie uzywam...
 #793925  autor: maniek2408
 02 kwie 2015, 16:06
chomiczek pisze:na infolinie można również zadzwonić xd nie tylko czekać na kontakt.
można tylko po co żeby nerwy sobie psuć :lol: :lol: