DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.
Wszystko, co dotyczy telefonii stacjonarnej - usługi, promocje, opinie, VoIP, sprzęt, itp. Także dostęp do Internetu - radiowy, xDSL, dial-up, itp.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 13 z 33
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 33
 #787696  autor: pakierhakierxd
 27 lut 2015, 15:36
Kara zostało 400zł (100 telefon,300 internet) ,do końca umowy jeszcze jakieś 14 mcy -kwiecien 2016 ,tyle nie wytryzmam !.

W ciągu calej umowy wyda sie 1400zl wiec zerwac sie i tak bedzie oplacac !

Pozdrawiam :)
 #789706  autor: imakowski
 09 mar 2015, 18:17
Witam,

Interesuje mnie sam internet 100Mb/s od Netii. Czy ktos wynegocjowal cos lepszego niz 54,90 przy umowie na 24 miesiace i 3 miesiace po 1 zl na ETTH? Oferta sie nazywa ?GigaOferta III dla Abonentów P4 (Internetia)?
 #792571  autor: R.Mandano
 25 mar 2015, 21:35
Wbrew temu, co piszą tu niektórzy, Netia twierdzi, że nie ma Gigaoferty III dla obecnych abonentów, którzy są na linii Orange (LLU). I proponują jakieś dziwaczne ceny, niezgodne z jakąkolwiek promocją na ich stronie.

Tak więc wysłałem wypowiedzenie, bo nie będę płacił za kabelek więcej niż to samo od operatorów komórkowych. Generalnie rozmowa z szeregowym konsultantem Netii to jak rozmowa z głuchym. Ich DUK jest mniej tępy, ale też gada bzdury.
 #792588  autor: pakierhakierxd
 25 mar 2015, 22:56
Oferta Netii to dno i wodorosty ,do tego jeszcze ten wymóg telefonu na bsa ,przechodzę chyba niedługo na światłowód ;)

Pozdrawiam :)
 #793323  autor: watchman
 30 mar 2015, 17:17
Ja korzystam z LLU Orange. Po złożeniu wypowiedzenia przedłużyłem umowę na warunkach z promocji GigaOferta III dla Abonentów P3. Proponowano mi sam internet za 49.90 (nie ma opłaty za utrzymanie łącza) lub któryś z pakietów internet+ telefon. Przy wyborze internetu max20 + Lepszy telefon30 nie ma dwóch miesięcy promocyjnych, płaci się stałe 59.90 (49.90 za internet + 10 za telefon) przez 24 miesiące. Przy wyborze internetu max20 + tel do wszystkich200 są dwa miesiące po 2 zł (1zł za internet + 1 zł za telefon) i 22 miesiące po 69.90 (49.90 za internet + 20 za telefon). Przy wyborze internetu max20+ tel do wszystkich bez limitu są dwa miesiące po 2 zł i 22 miesiące po 84.90 (49.90 za internet + 35 za telefon). Wszystkie ceny przy eFakturze. Bez eFaktury + 5zł. Czyli za najdroższy pakiet wychodzi średniomiesięcznie 78zł. d@@y nie urywa, ale nie są to też "dno i wodorosty". Warunki za no limit mniej więcej takie jak proponują operatorzy komórkowi. Ten sam pakiet w TP kosztuje 20zł drożej. Kara za wcześniejsze zerwanie umowy max. 700zł (za internet max. 500zł, za telefon max. 200zł). Można zerwać umowę jedynie na cały pakiet. Kara pomniejszana jest proporcjonalnie. 700 zł dzielone jest przez 24 miesiące a następnie mnożona przez miesiące pozostałe do końca 24 miesięcznego kontraktu.
 #793506  autor: sa
 31 mar 2015, 15:32
Tu nie chodzi o to że oferta netii cenowo to cyt"dno i wodorosty",a o jakość działania tej sieci.Ja np od dziś w nocy czyli od godziny 00;40 nie mam neta ,myślałał że choć rano włączą ale nic z tego w punkcie obsługi dowiedziałam sie że jest awaria zgłoszona przed godziną 08;00 i nadal naprawiają,i jak nie skończą do 21;00 dziś, to jutro bedzie czyli potencjalnie 24 godziny bez neta stacjonarnego.Co mi po dobrych cenach jak neta brak?Dodam że to nie pierwszy przypadek takiego działania tej firmy,i praktycznie drugi net w postaci simki(lub simek) i modemu przy tym operatorze stacjonarnym to Konieczność.I wcale nie dlatego że dużo jeżdżę...ale dlatego że ten op praktycznie co m-c ma jakąś awarię, a niech no zaczną sie burze i ulewy to dopiero będzie cyrk...W zasadzie w ziemie padajacy śnieg to problem,a na wiosnę i dalsze pory roku to deszcz i wiatr plus burze.Dodajmy fakt w wielu miejscach kable są zabudowane steripianem ocieplającym i jest dostęp w zasadzie tylko do skrzynek a neta brak...I pomyśleć że przez 18 m-cy miałam neta mobilnego z playa i co prawda prędkość do 1 mb dw, i 128 kb up,i Nie zdarzyło mi się bym pozostała bez neta dłużej niż 2 godzin i to aż 2 razy w ciągu całej umowy..,No i 2 razy padła mi simka którą wymieniłam za free.Cenowo do neti nic nie mam,ale działanie ...tu mogę zrobić nawet całą listę zarzutów.Nie przypadkiem większośc sąsiadów ma internet w UPC z tym że ja mam złe wspomnienia z tej firmy w czsaxh gdy miałam kablówkę i jak skonczy mi się umowa to po prostu wróce do neta mobilnego na kartę obojętnie play czy ofnk.większa stabilność działania ot paradoks...a na wsi nie mieszkam tylko w mieście majacym ponad 150 tysięcy ludzi.
 #793549  autor: watchman
 31 mar 2015, 19:28
Ja na LLU jestem, więc nie wiem jak operator funkcjonuje na sieci własnej. Przez 8 lat, które korzystam z usług Netii na kablach TP/Orange nie zgłosiłem jeszcze ani jednej awarii, a kable są z początku lat 90. Świadomy jestem tego, że w razie jakiejkolwiek awarii pierwszeństwo w przywracaniu usług mają klienci Orange, gdyż to Netia jest gościem na ich kablach i w pierwszej kolejności dbać będą o swoich. Nic nie poradzimy na to, ze operatorom nie opłaca się inwestować w infrastrukturę. Przy cenie abonamentu za światłowód większej o powiedzmy 20 zł, sam bym takich inwestycji na ich miejscu nie czynił. Gdybym miał płacić z 20 złotych wiecej za 100 Mb/s to wolałbym płacić aktualną kwotę za 20 Mb/s hehe.
 #793572  autor: emarti
 31 mar 2015, 20:35
Jest jakiś telefon do DUK Netii? Zanim wyślę wypowiedzenie chcę sam się z nimi skontaktować aby zapytać o ofertę przedłużeniową. Chciałbym otrzymać to co niedawno było dla nowych czyli 6 miesięcy po 1 zł zwiększając prędkość do 50 Mb/s przy kwocie 49,90 zł.
 #793607  autor: Dakwer
 31 mar 2015, 22:18
emarti pisze:Jest jakiś telefon do DUK Netii? Zanim wyślę wypowiedzenie chcę sam się z nimi skontaktować aby zapytać o ofertę przedłużeniową. Chciałbym otrzymać to co niedawno było dla nowych czyli 6 miesięcy po 1 zł zwiększając prędkość do 50 Mb/s przy kwocie 49,90 zł.
Najpierw się dowiedz czy masz możliwości techniczne na 50 (info uzyskasz na zwykłej infolini)

6za1zł była do końca marca. Ciężko Ci będzie o tą ofertę
 #793610  autor: emarti
 31 mar 2015, 22:24
Mam bo Netia chwaliła się ulotkami na dzielnicy że zwiększyła prędkość do 50 Mb/s.
 #793770  autor: sa
 01 kwie 2015, 20:28
watchman pisze:Ja na LLU jestem, więc nie wiem jak operator funkcjonuje na sieci własnej. Przez 8 lat, które korzystam z usług Netii na kablach TP/Orange nie zgłosiłem jeszcze ani jednej awarii, a kable są z początku lat 90. Świadomy jestem tego, że w razie jakiejkolwiek awarii pierwszeństwo w przywracaniu usług mają klienci Orange, gdyż to Netia jest gościem na ich kablach i w pierwszej kolejności dbać będą o swoich. Nic nie poradzimy na to, ze operatorom nie opłaca się inwestować w infrastrukturę. Przy cenie abonamentu za światłowód większej o powiedzmy 20 zł, sam bym takich inwestycji na ich miejscu nie czynił. Gdybym miał płacić z 20 złotych wiecej za 100 Mb/s to wolałbym płacić aktualną kwotę za 20 Mb/s hehe.
Farciasz z ciebie ja mam Drugą awarie w ciagu 2 dni i gdyby nie modem i simka to tylko kląć pozostaje, i uzbroić się w dużo cierpliwości..
 #793781  autor: kovalskybobi
 01 kwie 2015, 20:55
jedyne awarie jakie mam to te wynikające z dużej odległości od centrali. Nie ma znaczenia czy miałem tepsę czy netię - stabilność identyczna. Czasem rozłącza, ale sam prosiłem o 20 mega zamiast 10 wbrew zaleceniom. Ciężko winić netię za kable tp.
 #801349  autor: Yearman
 12 maja 2015, 15:58
Witam
mam pytanko odnośnie samego internetu. Jestem klientem od 4 lat po krótkich negocjacjach babka ostatecznie zaproponowała 49,99 na miesiąc przy 50 mb. Czy ktoś może napisać czy to dobra oferta ?
 #801373  autor: Yearman
 12 maja 2015, 19:25
No właśnie nie wiem ale chyba się zgodzę bo zmiane miałbym już(umowa od września) a płacę 65,90 zawze to jakaś dodatkowa oszczędność. Liczyłem jeszcze na jakiś 1-3 miesiąca za 1zł. Ktos wie czy warto wymieniać router ? Obecnie mam ten Netia spot z czerwonym lub białym paskiem.
 #802820  autor: kamil1221
 21 maja 2015, 14:39
Nie ma różnicy - Netia Spot praktycznie ciągle jest taki sam.
 #806164  autor: mrbzyq
 12 cze 2015, 20:14
Panowie - proszę o pomoc.
Przejrzałem wątek kilka stron wstecz - do pocżątku 2015 roku.
Czy na łączu BS da się coś ugrać przy przedłużaniu umowy ?
W tej chwili mam Max10 (łącze więcej nie pozwala - sprawdzone) na linii Orange za 55,90 /m-c.

Konsultant na dzień dobry stwierdził, że może mi przedłużyć umowę na 24 m-ce na takich samych warunkach + 1 m-c za 1 pln. Na 12 m-cy ponoć nie ma takiej opcji.
Faktycznie tak jest, czy coś mogę wynegocjować po złożeniu wypowiedzenia ?

Rok temu też tak mówili, ale udało mi się urwać 5 złotych z abonamentu i 2 m-ce za 1 pln - a umowa tylko na 12 m-cy.
 #806278  autor: kamil1221
 13 cze 2015, 19:37
Raczej ciężko. BSA i WLR to usługi z których Netia powoli się wycofuje. Jeszcze kilka lat temu BSA i WLR na łączu TP (Orange) opłacał się finansowo bardziej niż teraz. Od jakiegoś czasu jest akcja że klienci Netii, którzy posiadają tylko WLRa bez Internetu są namawiani na przejście na telefon mobilny (stacjonarny na SIM).
 #806642  autor: tyre23
 15 cze 2015, 20:15
kamil1221 pisze:Od jakiegoś czasu jest akcja że klienci Netii, którzy posiadają tylko WLRa bez Internetu są namawiani na przejście na telefon mobilny (stacjonarny na SIM).
O, to bardzo ciekawa informacja :D
Stąd moje pytanie, czy oferta Do wszystkich 100 jest dostępna na WLR?
  • Strona 13 z 33
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 33
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 33