@up - jesteś na forum nieco krócej niż ja, i choć do niedawna pisałeś z sensem to teraz wyglądasz nie jak "telkomaniak" tylko tandeciarz - idź sobie człowieku do tej Lyca i powodzenia... ale nikomu nie ustalaj priorytetów, wieku i konieczności dzwonienia na telefony stacjonarne...
Masz biznes, dzwoń sobie ile i kiedy chcesz, ale nie pisz o nas jako o wyjątkach.
Czytanie ze zrozumieniem już chyba Cię zaczęło boleć albo z kumaniem coś nie tak - znaczenie słowo "przepłacać" musiała Ci chyba reklama tłumaczyć, reklama Żabki o wielosztukach, chyba ...przy czym kupujesz wszystko to co w promocji nawet jeśli Ci to niepotrzebne
Złośliwości Twoje to oznaka braku zrozumienia, że można obniżyć sobie koszt bez ograniczania się nie wykupując śmiesznych multipakietów, które są po to by wyciągnąć od ciebie miesięcznie 5zł więcej tylko po to by mieć jakąś możliwość dodatkowo, choć wcale możesz z niej nie skorzystać. Zabezpieczanie się nie musi każdego bawić, np jeśli dzwoni do tych samych osób każdego dnia i nie musi więcej i dłużej.
Nie ma chyba sensu powtarzać się jak różny można mieć profil dzwonienia, bo pewnie i tak nie zrozumiesz, że jeśli 80% kontaktów stanowią użytkownicy jednej sieci na które wydzwania się ok 600min, a na całą resztę nie wydzwania ktoś więcej jak 100min miesięcznie to można dobrać coś lepszego niż Twoja Lyca, i płacić mniej... a w dodatku gdy wiesz jak wykorzystać potencjał telefonu dual-sim. Ale to chyba za bardzo skomplikowana sprawa dla Ciebie więc odpuść sobie rozgryzanie nas. Oceniając Twój obecny poziom dedukcji i kojarzenia faktów jestem przekonany, że żyje dłużej na tym świecie niż Ty a bynajmniej oszczędniej...więcej zostaje żonie na waciki
Nie muszę też obnosić się modą, więc nie wstydzę się czasem przed dłuższą rozmową zapytać rozmówcę spoza mojej sieci, czy ma z góry opłacone minuty i mógłby oddzwonić - nie muszę gwarantować biznesu żadnej Lyce i innym operatorom tylko z powodu jakiegoś wstydu - po prostu jeśli wiem, że za wszystko co używam mogę zapłacić mniej to tak czynię - po to są oferty prepaid, klasyczne, a nie multipakieciarskie => te które bazują na tym w swoich ofertach dla mnie nie istnieją: Virgin itp. W Lyce akurat są różne pakiety, można by na siłę dobrać coś dla siebie, ale te nieogłaszane zmiany regulaminów i ofert oraz minutowe naliczanie psują całą otoczkę o tym MVNO w Polsce. Przeniosłem do nich nawet jeden numer (leżak) - a tu okazało się, że na dniach zmienili w regulaminie rok ważności konta na 90dni ważności konta, po każdej zrealizowanej usłudze telekomunikacyjnej. Żenada...ale o Lyca jest osobny temat na forum więc skończmy.
Aha i nie zamierzam Cię do niczego przekonywać, jednak w konkretnym przypadku autora SMART wygrywa, tym bardziej jeśli nie dzwoni na stacjonarne...
...i To Ty na razie próbowałeś przekonać nas do swojego, ale przyznam słabo i co najważniejsze chamsko Ci to idzie
Dla rozluźnienia atmosfery w moim podpisie zadanie dla Ciebie