Dziwne, bo blokady miałeś założone.
- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Dziwne, ale co ja poradzę? A żeby było bardziej dziwnie, po kolejnych 48h po wysłaniu zgłoszenia na Free, ja nadal jestem w YES Gdzieś tam jest moje zgłoszenie do BOK, ale Orange ma na to 30 dni. Co ciekawe na wcześniejsze zgłoszenia odpowiadali szybko. Czyżby trudny orzech do zgryzienia? Sam Orange nie wie chyba o co kaman.
W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu R.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu R.
Hurra Dostałem przed chwilą esa "Witamy w Orange Free".
W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu R.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu R.
Na Twoim miejscu, ja: od razu zgłoszenie przez OO - zażalenie z opisem i prośbą o wyjaśnienie.
Zgłoszenie poszło już dawno temu, z niecierpliwością oczekuję na odpowiedź BOK...
A tymczasem kolejny spamo-SMS.
Loguję się na Orange On line i ... własnym oczom nie wierzę. Status wszystkich zgłoszeń "zamknięte"... WTF Nie dostałem żadnej odpowiedzi na żadne z tych zgłoszeń
Chyba zacznę ich spamować, podobnie jako oni mnie spamują SMS-ami.
Jakby tego było mało, zakładka do wysyłania zgłoszeń do BOK na OO nie działa. MASAKRA
A tymczasem kolejny spamo-SMS.
Loguję się na Orange On line i ... własnym oczom nie wierzę. Status wszystkich zgłoszeń "zamknięte"... WTF Nie dostałem żadnej odpowiedzi na żadne z tych zgłoszeń
Chyba zacznę ich spamować, podobnie jako oni mnie spamują SMS-ami.
Jakby tego było mało, zakładka do wysyłania zgłoszeń do BOK na OO nie działa. MASAKRA
W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu R.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu R.
Tak jak radził sebusy, wysłałem maila z prośbą o WYJAŚNIANIE i interwencję w sprawie spamu.
Nie wyjaśnili dlaczego tak długo, nie dostałem żadnych SMS-ów w sprawie w/w zgłoszeń. Tzn. przyszedł, że do 7 dni zostanie wycofana zgoda na marketing, ale to chyba po wyłączeniu przeze mnie za pośrednictwem OO. Ale spam i tak nadal jest. Zobaczymy, co będzie za 7 dni od teraz ...[email protected] pisze:Witam,
Dziękuję za nadesłaną wiadomość.
Ze swojej strony zapewniamy, iż utrzymanie wysokiego standardu obsługi i zachowanie dobrych relacji z Abonentami jest naszym celem priorytetowym. Wyposażamy naszych pracowników w narzędzia i wiedzę niezbędną do obsługi spraw Klientów oraz przekazywania im szczegółowych danych o wszystkich usługach i ofertach sieci. Równocześnie dbamy o jak najbardziej korzystne dopasowanie dostępnych usług do indywidualnych potrzeb Abonenta.
Zmiana taryfy z Orange YES na Orange Free na kartę nastąpiła w dniu 05.03.2015 r. Przepraszamy za opóźnienia w realizacji zlecenia. W dniu 08.03.2015 r. zleciłem wycofanie smsów marketingowych. Zlecenie zostanie zrealizowane do 7 dni.
Odpowiedzi na zgloszenia numer 1473188XXX, oraz 1473007XXX zostały wysłane do Pana w formie sms.
Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne.
Pozdrawiam,
Aleksander XXX
Doradca ds. Obsługi Klienta Indywidualnego
Orange Polska S.A.
W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu R.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu R.
Cosik kurcze nie tak z Twoim numerem...był może numerem abonamentowym kiedyś
Jest w ogóle zarejestrowany ?
Jest w ogóle zarejestrowany ?
A z tym to jest śmieszniejsza historia. Niczym łowca łatwych numerów upolowałem numerek, który mi pasował na stronce Nju. Po jego aktywowaniu non stop dobijali się do mnie twierdząc, że pod tym numerem jest pewna firma.
Zgłaszam do BOK, z pytaniem co to za numery oferują.
W odpowiedzi, że faktycznie to numer z second-handu, ale że zarejestrowany był na kogoś innego niż podaje w zgłoszeniu.
Czyli ze dwie osoby go miały, albo użytkownik różnił się od osoby na którą numer był zarejestrowany.
Skoro osoby dzwoniące szukają firmy, to pewnie był to abonament.
Aktualnie nie jest zarejestrowany.
Zgłaszam do BOK, z pytaniem co to za numery oferują.
W odpowiedzi, że faktycznie to numer z second-handu, ale że zarejestrowany był na kogoś innego niż podaje w zgłoszeniu.
Czyli ze dwie osoby go miały, albo użytkownik różnił się od osoby na którą numer był zarejestrowany.
Skoro osoby dzwoniące szukają firmy, to pewnie był to abonament.
Aktualnie nie jest zarejestrowany.
W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu R.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu R.
Zatem w tym coś może być z tymi opóźnieniami - tak mi się wydaje choć to tylko spekulacje...
Ja też mam ciekawostkę, wszystkie dane moje widnieją na OO, a przy okazji ostatniego zgłoszenia do BOK piszą mi że numer nie jest zarejestrowany - to jest ciekawe - po prostu się odrejestrował, od czasu jak wymieniałem kartę SIM na nową - dawałem dowód do kserowania itp - minęły jakieś 4miechy
Ja też mam ciekawostkę, wszystkie dane moje widnieją na OO, a przy okazji ostatniego zgłoszenia do BOK piszą mi że numer nie jest zarejestrowany - to jest ciekawe - po prostu się odrejestrował, od czasu jak wymieniałem kartę SIM na nową - dawałem dowód do kserowania itp - minęły jakieś 4miechy
Analogiczny przypadek przejście z Orange do Nju oraz z T-mobile do Heyah. W pierwszym przypadku dane zarejestrowanego numeru nie przechodzą do "innej firmy", w drugim przechodzą. Ale to również jako ciekawostka.
W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu R.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu R.
mi dali numer na kartę internetową chyba po 4 osobach, bo z różnych części Polski do mnie dzwonią i pytają o różnych ludzi. Jeden facet dzwonił szukając jakiegoś Jarka, jakaś starsza Pani dzwoniąca do koleżanki (uznała mnie za jej syna), z Białegostoku (ale nie zdążyłem odebrać), z Lidzbarka miła Pani powiedziała, że wygrałem portfel, "ekskluzywny" garnitur i jak przyjdę z kobietą to dadzą jej torebkę. 3x z Kruka dzwonili szukając jakiejś Anny. Kolejne 2x po odebraniu włączał się automat proszący o kontakt z Krukiem w celu zaległości. Najlepsze jest to, że tego numeru nigdy nikomu nie dawałem. Orange pewnie uznał, że skoro karta do internetu to będzie w modemie, a na modem nikt się nie dodzwoni.
5G3600+4CA+QAM256+MIMO4x4:
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
https://www.speedtest.net/pl/android/9862555658.png
Rosolak, cieszę się, że chociaż sprawa ze zmianą oferty się wyjaśniła.
Jeszcze tylko jakby mi ten SPAM nie przychodził, to byłbym w 100% usatysfakcjonowany.
W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu R.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu R.
Kiedyś kupiłem starter Orange - wg informacji na opakowaniu miał działać 12 miesięcy. Po 2 miesiącach się wyłączył. Napisałem reklamację a jakaś panienka z działu reklamacyjnego odpisała mi, że starter był już włączony 10 miesięcy temu, zanim go kupiłem.
Idiotka napisała mi tak, mimo że w reklamacji zamieściłem kopię paragonu, gdzie była data zakupu. A sam zakup startera odbył się w salonie Orange.
Sprawę odpuściłem, bo nie miałem siły na korespondencje z debilami.
O tej pory trzymam się z daleka od tej francuskiej techniki ...
Idiotka napisała mi tak, mimo że w reklamacji zamieściłem kopię paragonu, gdzie była data zakupu. A sam zakup startera odbył się w salonie Orange.
Sprawę odpuściłem, bo nie miałem siły na korespondencje z debilami.
O tej pory trzymam się z daleka od tej francuskiej techniki ...
@R.Mandano, niewykluczone, że starter był naprawdę włączony wcześniej. Aczkolwiek, jeśli kupiłeś go w salonie, to byłoby to dziwne.
@Rosolak, jaki spam ci przychodzi? Bo jeśli chodzi ci o wiadomości od wróżek, konkursów, itp., to ich nadawcą nie jest przecież Orange ;p
@Rosolak, jaki spam ci przychodzi? Bo jeśli chodzi ci o wiadomości od wróżek, konkursów, itp., to ich nadawcą nie jest przecież Orange ;p
BOK Orange odpowiedziało mi w dniu 8.03, że w ciągu 7 dni nie będą mi przychodziły SpaMo-eSy. W sobotę jeszcze dostałem, zobaczymy od jutra (bo chyba chodzi o dni robocze).
Wiadomości z numerów 73150, 72132, Monnari, W.Kruk, Pawo i wróżki.
Nie obchodzi mnie to, sprzedali mi numer z drugiej ręki pod który wydzwaniają, przychodzi spam mimo zablokowania w Orange On-line i dwóch zgłoszeń. Analogicznie we "fioletowym glucie" załatwiłem to przez P24 raz na zawsze - zalogowałem się, zablokowałem i bez problemu.
W TM u rodziców wysłałem ta kilka SMS-ów o treści NIE (wg sposobu, o którym ktoś pisał na łamach forum) i też nie przychodzi.
Wiadomości z numerów 73150, 72132, Monnari, W.Kruk, Pawo i wróżki.
Nie obchodzi mnie to, sprzedali mi numer z drugiej ręki pod który wydzwaniają, przychodzi spam mimo zablokowania w Orange On-line i dwóch zgłoszeń. Analogicznie we "fioletowym glucie" załatwiłem to przez P24 raz na zawsze - zalogowałem się, zablokowałem i bez problemu.
W TM u rodziców wysłałem ta kilka SMS-ów o treści NIE (wg sposobu, o którym ktoś pisał na łamach forum) i też nie przychodzi.
W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu R.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu R.
Negatywne ? Muszę zabulić 25 zł za to aby mi zmienili kartę z sim na microsim ...
Minęły dni, które miały minąć, a SPAM nadal przychodzi.
W związku z przejściem na abonament, kończę zabawę w testowanie prepaidów i regularnym udzielaniem się na forum. Będę czasem zaglądał.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu R.
Życzę wszystkim pełnego zasięgu R.
Wymiana karty SIM na życzenie Klienta jest płatne 25zł (zgodnie z cennikiem oferty). Bezpłatna wymiana, przysługuje Klientowi, któremu karta SIM nie działa (i została ona sprawdzona w czytniku)/lub przy sprzedaży nowego telefonu, który potrzebuje innej karty SIM.
TanczeDensze pisze:Negatywne ? Muszę zabulić 25 zł za to aby mi zmienili kartę z sim na microsim ...
Wymieniałem kartę w prepaid i dochodzę do wniosku, że ta opłata zależy od "widzimisię" konsultanta. Jak chcę to wymieni ci za darmo. W moim przypadku naciskał na otwarcie konta Orange Finance, jak się nie zgodziłem, to na zakup jakiegoś gadżetu. Wybrałem jakiś najtańszy adapter nano-micro-mini za 19 zl + wymiana na nano już w cenie adaptera.