DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #784067  autor: martin76
 11 lut 2015, 09:40
W rodzinie mamy kilka nr w Play, wiec jak sie zbliza termin doladowania to ladujemy przez FB w parze.
Ale po ostatnim doladowaniu dwa nr z MiniMaxem nie moga odebrac bonusu.
Pisze mi "Oferta, ktora posiadasz nie jest uprawniona do odbioru promocyjnych doladowan. Kup starter Play na karte i wez udzial w promocji. Sprawdz szczegoly w regulaminie"

Obecnie tylko konkretnie Play na Karte moze korzystac z tego ??
Oczywiscie kiedys nie bylo najmnejszego problemu z doladowywaniem w ten sposob tych dwoch taryf.

"Regulamin" czyli zasady obecnie jest bardzo "mocno" rozbudowany:
Obrazek

Najlepsze, ze po zgloszeniu na P24 jedena reklamacje uznali i dali 5zl promocyjne, a z drugim nr odsylaja mnie zebym na FB to reklamowal bo to firma zewnetrzna od doladowan, po czym tak zrobilem to przyszedl mi sms, ze na P24 zarejestrowano zgloszenie tylko bez opisu z adnotacja zgloszone przez E-mail.
 #784107  autor: martin76
 11 lut 2015, 12:42
Ale jaja, ogolnie to widze ze jest zabawa w spychologie miedzy FB, centrum jakimstam, PayU, Socializer costam, forum a Play24.
A Ci co siedza jako Play4you to chyba sami nie czytaja tego co napisal poprzedni, chyba, ze to jedna osoba z roztrojeniem jazni...

Z nudow probowalem znalezc jakis regulamin tego doladowania w parze (http://www.play.pl/resources/pdf/2014/R ... 022014.pdf) i wg mnie to co jest okreslane jako Play na Karte to kilka taryf miedzy innymi moja MiniMax "Regulamin Oferty Promocyjnej ?Doładujcie się razem w
Play przez aplikację Strefa Doładowań w Play na stronie
www.facebook.com dla oferty Play na Kartę, Play na Kartę
Lubię to!, Oferty Play na Kartę Rok Ważności Konta, Oferty
Formuła Play na Kartę, Oferty FORMUŁA MINI MAX na
Kartę, Oferty Play Fresh, Lubię to! oraz Oferty RedBull
Mobile na Kartę i Oferty RedBull Mobile na Kartę II"

ale tam maja burdel :/
 #784113  autor: Taczian
 11 lut 2015, 13:07
Spychologia straszna. Mnie nawet odesłali do PayU... pomimo, że na PayU jest napisane wyraźnie, że za bonusy odpowiada operator czyli Play. W licznych zgłoszeniach otrzymywałem informację, że problem trzeba zgłaszać do Centrum Pomocy. Dwa albo trzy razy dowiedziałem się, że już mi przyznali rekompensatę 5zł. Rozumiem, że może być problem techniczny ale to trwa już za długo. Wczoraj rozmawiałem z konsultantem i dowiedziałem się, że to firma zewnętrzna obsługuje tą Strefę Doładowań na FB i mają nadzieje szybko usunąć ten problem. W zeszłym roku w grudniu miałem podobny problem z odebraniem bonusu - wtedy po drugim zgłoszeniu otrzymałem wiadomość, że przyznają mi rekompensatę od nowego miesiąca. I tak się stało. Niestety od stycznia odsyłają wszystkich do Centrum Pomocy... pomimo, że to nie jest oficjalny kanał kontaktu z operatorem. Play4You już się gubią w tym wszystkim i piszą regułkami. Także ostrzegam przed ładowaniem w parze. Co dziwne bonus idzie odebrać w taryfie Play na Kartę Darmowe SMSy po doładowaniu.
 #784123  autor: bolek2004
 11 lut 2015, 14:11
Taryfa nie ma znaczenia mi ze 2 lata temu nie przyznano właśnie w play na kartę tylko że był komunikat o tym że nie da się odebrać bonusu bo już został odebrany.
Problem się już długo ciągnie. Wydaję mi się że jeśli to firma zewnętrzna obsługuje to może play nie bardzo ma na to wpływ albo jakoś dziwnie mają umowę skonstruowaną i nie bardzo mogą coś z tym zrobić, ale to są tylko moje domysły nie poparte żadnymi dowodami.
Pamiętajcie żeby nic nie wysyłać przez to centrum pomocy bo nie wiadomo gdzie te informacje trafiają, a i tak stamtąd nikt wam nie odpisze. O tym też było mówione na forum play, nawet sami konsultanci nie wiedzą gdzie to idzie.
Jedyna droga to zgłoszenie przez play24 reklamacji, może jak dużo osób będzie zgłaszać to coś z tym w końcu zrobią.
 #784133  autor: martin76
 11 lut 2015, 14:47
A te centrum pomocy to te w aplikacji facebukowej od doladowan czy gdzie indziej ??
Tam juz z 10 zgloszen odnosnie obu nr napisalem bo myslalem ze jakies potwierdzenie przyjdzie.
Ale od 4 dni echo
 #784136  autor: bolek2004
 11 lut 2015, 14:53
Tak właśnie tam. Pisz zgłoszenie przez play24 normalnie bo to jedyna oficjalna droga, po co jest to centrum pomocy? Nikt tego nie wie bo nikomu jeszcze nie pomogli.
 #784141  autor: bobiwr
 11 lut 2015, 15:27
Też reklamowałem doładowanie w parze przez play24. Też miałem takie wrażenie, że ktoś na prochach odpisał za 1-szym razem. Na drugą reklamację zaczynającą się słowami żeby ktoś normalny przeczytał odpowiedź jaką dostałem - otrzymałem przeprosiny i propozycję rekompensaty: 10 zł na konto promocyjne, które będzie zasilone na początek następnego miesiąca. (Była połowa miesiąca.) Córka pilnie śledziła od początku stycznia czy zasili jej konto. Niestety - widocznie liczyli na zapomnienie. Ja tym czasem napisałem kolejną reklamację (play24) z pytaniem czy na pewno chcą żebym był ich klientem... I, po prawie 2 miesiącach, dostałem PRZEPROSINY, rekompensatę 20 zł na konto promocyjne i info, że wszystko stało się z powodu, uwaga: SYSTEMU!!!
bolek2004 pisze:Jedyna droga to zgłoszenie przez play24 reklamacji, może jak dużo osób będzie zgłaszać to coś z tym w końcu zrobią.
- Zlikwidują?! :wink:
 #784264  autor: darkangel
 12 lut 2015, 05:44
Też doświadczyłem taki problem z 2 razy bodajrze.
Ostanio chciałem odebrać bonus bo doładowałem się z koleżanką.
Wchodzę w moje bonusy, odbierz bonus, a tam komunikat w stylu "Nie możesz odebrać bonusu ponieważ druga osoba nie posiada odpowiedniej taryfy" czy coś w tym stylu.
Więc poszło zgłoszenie na P24, że przecież ja mam Minimaxa, i guzik mnie powinno interesować jaką druga strona ma taryfe, skoro zasililiśmy w parze a to ja chce odebrać bonus, a nie ona ;).
I przyznali 5zł.

bobiwr pisze:otrzymałem przeprosiny i propozycję rekompensaty: 10 zł na konto promocyjne, które będzie zasilone na początek następnego miesiąca. (Była połowa miesiąca.)
Play czasem tak robi, że albo przyznaje rekompensatę na następny dzień (to chyba rzadkość), albo właśnie od początku miesiąca, przyczym jak od początku miesiąca to bonus musi wpaść 1dnia miesiąca, przeważnie między 00:00 a 1:00 w nocy już jest.
 #784273  autor: bobiwr
 12 lut 2015, 07:58
Takie przypadki kładą całą ideę doładowania parami. Dla mnie główną istotą sprawy było "opóźnienie doładowania" o należne 29 dni. I co za tym idzie wydłużenie ważności konta promocyjnego też z tą zwłoką. A wydaje mi się, że to doładowanie "przeprosinowe" nie wydłużyło ważności środków promocyjnych.
 #784298  autor: martin76
 12 lut 2015, 10:29
bobiwr pisze:Takie przypadki kładą całą ideę doładowania parami. Dla mnie główną istotą sprawy było "opóźnienie doładowania" o należne 29 dni. I co za tym idzie wydłużenie ważności konta promocyjnego też z tą zwłoką. A wydaje mi się, że to doładowanie "przeprosinowe" nie wydłużyło ważności środków promocyjnych.
Dlatego zawsze lepiej za piataka przez fb doladowac wczesniej ,jesli mamy wiecej kasy na promocyjnym, a z bonusem z doladowania powalczyc jak sie komus chce. Teraz jestem chory, siedze i sie nudze to moge sie pierdolami zajmowac, ale tak to walka o pseudo 5zl to strata czasu.
 #784623  autor: martin76
 14 lut 2015, 10:05
Przyznali mi na jedno konto 5zl na drugie 15zl (w sumie chyba przez pomylke bo z dolaowania w parze 5 sie nalezy) po interwencji na P24. Mimo ze do konca mnie odsylali do centrum pomocy z FB, gdzie do dzis nikt nie odpowiedzial na 8 zgloszen. Wiec nie ma co tu skladac reklamacji tylko na P24. W koncu oba regulaminy (doladowania promo i doladowania w parze) sa Playa a nie PayU.

I jeszcze ciekawostka, bonusy przyznane przez P24 sa do konca miesiaca a przyznane 12 lutego, wiec na koncie na ktorym osiagnalem 29zl i nolimit i tak przepadlyby jesli nie doladuje sie na koniec miesiaca. Troche nie fair ze strony Play.
 #786913  autor: termin10000
 24 lut 2015, 10:55
I ja borykam się z problemem odbiorem bonusu za doładowanie. Doładowanie przebiega prawidłowo natomiast nie mogę odebrać bonusu ponieważ otrzymuje komunikat, że oferta którą posiadasz nie jest uprawniona do odbioru promocyjnych doładowań. O ile wcześniej działo się to tylko z jednym numerem i BOK stawał na wysokości zadania i przyznawał niedoszły bonus tak teraz wygląda to tak:

1) Odbiór bonusu nie jest możliwy na żadnym numerze który posiadam.
2) Giną zgłoszenia w systemie play24 odnośnie bonusów
2) Jak upomnę się co ze zgłoszeniem to BOK twierdzi, że to wina FB oraz PayU a to nieprawda bo:
    - komunkacja z aplikacją facebook (strefa doładowań) przebiega bez zakłóceń bo jak trzeba wrzucić żółty napis, że dziś promocja wtorek 24.02.2015 i przeliczać wartość bonusu w miarę przesuwania suwaczkami kwoty doładowań to da się to zrobić w jeden dzień. Ale usunięcie błędu od pół roku przerasta P4
    - samo doładowanie przechodzi więc PayU robi co trzeba.
3) Nie otrzymałem za ostanie zgłoszenia żadnej rekompensaty
4) Zgłoszenia wysyłanie prze FB idą w kosmos i nikt na nie nie odpowiada (od pół roku tam klikam)

Na dzień dzisiejszy zrobiłem kolejne dwa zgłoszenia... dla dwóch numerów

Więc Panowie/Panie z Pleya przestańcie ciąć w pręta i rozwiążcie temat. Jeśli nie da się na fejsie zróbcie zaproszenie po numerze telefonu na swojej stronie.
Tak wiem na forum playa wkleiłem ten sam post...
 #787014  autor: martin76
 24 lut 2015, 16:35
Zglaszaj zglaszaj. Jak masz zarejestrowany nr to powinni zadzwonic do Ciebie i znow probowac cisnac bule, zeby przez FB reklamowac.
NIE DAC SIE SPUSCIC, tylko domagac sie bonusu.
Dadza wazny do konca miesiaca to reklamowac jako niezgodny z tym z Doladowania w parze to powinni dorzucic jeszcze 10zl (bo nie moga w miesiacu 2x5zl dac ;) )
Powolac sie na moje zgloszenia w P24 gdzie zostalo to wlasnie tak zalatwione. Numery zgloszen 97714399, 97373687 i 97714883.

A to tresc tego pierwszego i ich odpowiedz:
"Zgloszenie

Z jaką usługą jest problem: Doladowanie w parze przez FB
Od kiedy występuje problem: Stwierdzone od 06-02-2015
Jaka jest częstotliwość występowania problemu: Ciagla
Jakie komunikaty pojawiają się w słuchawce lub na wyświetlaczu: Oferta, ktora posiadasz nie jest uprawniona do odbioru promocyjnych doladowan. Kup starter Play na karte i wez udzial w promocji. sprawdz szczegoly w regulaminie
Prosimy opisać na czym polega nieprawidłowe działanie usługi: Brak mozliwosci odbioru bonusu za doladowanie sie w parze , mimo ze jest widoczny do odbioru

Szczegółowy opis sprawy: Zglaszane juz w zgloszeniu 97481146 i uznane jako zalatwione bo odeslano na FB.
Na Panstwa forum piszecie aby zglaszac na P24 http://forumplay.pl/showthread.php/2131 ... -parze-4w1.
Moje zgloszenie 97373687 z numeru xxx xxx xxx na P24 zostalo uznane, a dotyczylo tej samej sprawy ( drugi z numerow z doladowania w parze, gdzie byl identyczny problem)
Dodam ze przez FB rowniez sprawe zglaszalem, ale nie dostalem do dzis odpowiedzi a uplynelo ponad 48h.
Dziwi mnie, ze dwa zgloszenia dotyczace tej samej sprawy a roznych numerow Panstwa konsultanci na P24 roznie zalatwiaja.
Prosze o rozwiazanie tej sprawy

Odpowiedz

Szanowny Panie,

dziękuje za rozmowę podczas, której poinformowałam Pana o tym, że reklamacje trzeba zgłaszać na stronie dostawcy w sekcji Centrum Pomocy umieszczonego na stronie facebook.com w profilu, za pomocą którego przystąpił Pan do promocji. Oczywiście przyznałam Panu rekompensatę w wysokości 5 zł.

Z poważaniem
Kamila K.
Obsługa Klienta Play"
 #787055  autor: Taczian
 24 lut 2015, 19:51
Nareszcie przyznali mi 5 zł... Od 8 stycznia pisałem zgłoszenia. W końcu nie wytrzymałem tych odpowiedzi i spychologii więc napisałem do Marcina Gruszki. Po tym mailu zadzwonił do mnie konsultant. Aż dwa tygodnie spędzili na analizowaniu mojego zgłoszenia... udało im się. Dostałem także hmm regułkę:

"Informuję, iż została przekazana informacja o zgłaszanych nieprawidłowościach partnerowi, który jest odpowiedzialny za prawidłowe funkcjonowanie promocji od strony technicznej.

Dodam, iż w przypadku gdyby zaistniała niedogodność wystąpiła ponownie proszę o jej zgłoszenie poprzez wypełnienie formularza w sekcji Centrum Pomocy umieszczonego na stronie facebook.com
w profilu, za pomocą którego przystąpił Pan do promocji."
 #788194  autor: garfield-
 02 mar 2015, 17:24
Też się z tym borykałem, dokładnie takie same historie, z tym ,że mnie się udało wywalczyć doładowanie opóźnione. Pani ustawiła w systemie, tak, że pierwsze dostałem od razu a drugie za 30 dni :). Także to loteria z tym jest. A temat ciągnie się, z tego co searchowałem w tamtym czasie (lipiec 2014) - bardzo długo, ale może, a nuż coś z tym zrobią.
 #788197  autor: darkangel
 02 mar 2015, 18:19
U mnie też, kolejne zgłoszenie poszło.
Moim zdaniem to jest specjalnie tak zrobione, ktoś kto się upomni, dostanie +5zł, a 80% osób machnie ręką i nic nie dostanie.
 #788208  autor: martin76
 02 mar 2015, 19:21
Piszcie po 2 zgloszenia, ze takie ich 5 zl do konca tego miesiac to nie jest takie jakbym sam sobie na koniec miesiaca uruchomil, przyznaja wtedy drugie 10zl (bo kolejnego 5 juz nie moga). Oczywiscie jak ktos nie da sie spuscic na FB do debilnego Centrum Pomocy (tu nikt nie odpowie nawet za 480h).
 #789212  autor: darkangel
 06 mar 2015, 16:33
Eh, zgłoszenie przez Play24 jako reklamacja, zostało odrzucone.
Powód oni się tym nie zajmują, a to tekst z odpowiedzi.
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie z 3 lutego 2015 roku, zarejestrowane za pośrednictwem portalu Play24, dotyczące problemu z doładowaniem przez portal Facebook.
Informuję, że w przypadku problemów z doładowaniami realizowanymi na stronie facebook.com niedogodności należy zgłosić poprzez wypełnienie formularza w sekcji Centrum Pomocy umieszczonego na profilu Play.
Pisząc do Centrum pomocy, dostałem email od PayU, że moje doładowanie zostało zrealizowanie poprawnie (na konto główne) a po bonusy i dodatki to trzeba się zgłaszać do swojego operatora.
Czyli odbijanie piłeczki.

Przecież to logiczne że Play jest odpowiedzialny za złotówki promocyjne, a nie inne firmy, bo inaczej doładowanie główne by nie przeszło.

Zawsze nie było problemu przez konsultanta Play z tym bonusem, tym bardziej że problem ciągnie się już miesiącami.
Całe 3 dni Play analizował zgłoszenie, by w końcu napisać że to nie donich z tym problem...

Kolejne zgłoszenie na Play24 pójdzie w takim razie, jak mnie to irytuje...