DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 34 z 139
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 139
 #788986  autor: KA
 05 mar 2015, 19:23
Do mnie też dotarły "zmiany na lepsze". Rano aktywowałem pakiet 3dn i mam ważność do 8 marca do godz. 6:51, więc napisałem zgłoszenie i czekam.
Nawet po zmianach byłaby to świetna oferta, ale powinni poinformować wcześniej, że mają zamiar zmienić regulamin. Jak na razie regulamin bez zmian, informacji brak i dlatego będę walczył o swoje/nasze.
Załączone powyżej screeny nie napawają optymizmem...

W końcu DZIAŁAJĄCY Android!!!
 #788994  autor: mateo7041
 05 mar 2015, 19:58
Potwierdzam u mnie również w ostatnim dniu obowiązywania pakietu wystąpiło naliczanie opłat za rozmowy i SMS-y. Internet natomiast zwariował i zrobił sie no-limit.

@piomark możesz tylko reklamować, powinni wrócić na konto środki ponieważ regulamin się nie zmienił.

@KA najprawdopodobniej dostaniesz telefon z informacją że "proszę się nie przejmować to tylko błąd systemu, pakiet obowiązuje do końca dnia" co niestety wcale nie musi okazać się prawdą :)

Widać ktoś podjął cichą decyzje o pogorszeniu pakietu, nie czytając regulaminu :P
 #788996  autor: rafmik
 05 mar 2015, 20:12
U mnie to samo. Pobiera opłaty za rozmowy i SMSy, net mam "połączanie bezpłatne".

Leci reklamacja. Będę się też domagał odszkodowania w postaci doładowania konta głównego kwotą równą połowie ostatniego doładowania (50zł).

Ciekawe co zrobią ;p
 #788997  autor: adik
 05 mar 2015, 20:14
Nie pozostaje w takim razie nic innego jak pisanie reklamacji, bo tak być nie powinno.
U mnie wszystko w porządku narazie:
http://scr.hu/43xn/vgpqu

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #789018  autor: bolek2004
 05 mar 2015, 21:39
To jest tak jak w taryfach play, doładujesz przez www, dostaniesz jakiś bonus na konto promocyjne i kwota jest ważna do danej godziny zależnie od tego o której doładowałeś, nie do końca dnia.
Co prawda jak się aktywuje pakiety to jest do końca dnia znaczy teraz to nie wiem już bo skoro zmiana nastąpiła w rbm to może i w taryfach play też się wycwanili. Za 5 dni mam pakiet do uruchomienia to sprawdzę.
I jak jest do danej godziny to nie ma opcji żeby działał później więc pobiera opłaty normalnie.
 #789026  autor: adik
 05 mar 2015, 22:14
Mój poprzedni pakiet działał 4 dni pomimo że w play24(telefon) pokazywało datę przeszła,to był ważny do 23:59 a nie do godziny aktywacji,pomimo że termin wygasł prawie 24h wcześniej.
Telefon z play miałem i info iż mimo że tak mi pokazuje datę i godzinę to faktycznie jest do 23:59, póki co zmiany regulaminu jeszcze nie ma,ale chyba wisi ona w powietrzu.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #789030  autor: piomark
 05 mar 2015, 22:28
bolek2004 pisze:To jest tak jak w taryfach play, doładujesz przez www, dostaniesz jakiś bonus na konto promocyjne i kwota jest ważna do danej godziny zależnie od tego o której doładowałeś, nie do końca dnia.
Ok ale ja się podpieram dokumentem, który mnie jako użytkownika obowiązuję czyli regulaminem pakietów "dni bez limitu" a tam w tabeli masz wyraźnie:

Obrazek

że np. pakiet "3 dni bez limitu", WAŻNOŚĆ: 3 dni (do końca trzeciego dnia następującego po dniu w którym dokonano aktywacji pakietu zgodnie z ust. I pkt 4 niniejszego regulaminu)

link do pełnego obowiązującego regulaminu:
http://www.redbullmobile.pl/fileadmin/f ... 1_2014.pdf

I jak dla mnie jest to godzenie w zbiorowy interes konsumentów a takimi skargami to z urzędu zajmuję się UOKIK.

Prawda jest taka, że ja i inni to zauważyliśmy a zapewne jesteśmy niewielkim odsetkiem z pozostałych klientów, którzy tego nie zauważą. I biznes się kręci.
 #789033  autor: KA
 05 mar 2015, 22:39
Najpierw zadzwonił gość z obslugi klienta i zaczął ściemniać, że skoro włączyłem o 6.51, to pakiet 3dn jest ważny do 6.51 8 marca i że ON OBLICZYŁ I FAKTYCZNIE SĄ TO 3 DNI! Został przeze mnie poinformowany, że jest to niezgodne z regulaminem itd. Wtedy stwierdził, że musi to jeszcze sprawdzić, ale nie będzie mi już teraz zajmował czasu, zostanę poinformowany co i jak. Teraz uwaga: przed chwilą sprawdziłem ważność pakietu i w magiczny sposób zmieniło się na godz. 23.59! Pewno cwaniaczki będą zmieniać tym, którzy nie dadzą się zbyć, a resztę będą kroić. Ciekawy jestem kolejnego razu, czyli w poniedziałek rano.

W końcu DZIAŁAJĄCY Android!!!
 #789034  autor: andrew1986
 05 mar 2015, 22:41
Witam skorzystałem z promocji doładowania w mPotwór. Doładowując za 50zł dostajemy normalnie 30zł. Ja otrzymałem 50zł + 50zł (100zł łącznie), więc nie wiem czy to jakiś błąd ... Może ktoś więcej z Was skorzysta z tego błędu :) Pozdrawiam
 #789050  autor: bolek2004
 05 mar 2015, 23:24
piomark pisze:Prawda jest taka, że ja i inni to zauważyliśmy a zapewne jesteśmy niewielkim odsetkiem z pozostałych klientów, którzy tego nie zauważą. I biznes się kręci.
Dokładnie, na tym to polega. Radziłbym zapisać stare regulaminy gdzieś na dysk bo mogą zaraz je podmienić i większość i tak tego nie zauważy.
W play też kiedyś nawet po doładowaniu bonus był ważny do końca danego dnia, potem to zmieniono bo pewnie im się to opłaca.
Miejmy nadzieje że to chwilowy błąd i zostanie naprawiony bo jest niezgodny z regulaminem na dzień dzisiejszy.
 #789072  autor: rafmik
 06 mar 2015, 00:18
Ok, właśnie aktywowałem kolejny pakiet.
Powtórka z rozrywki, ważny do 9 marca godz 00:11, mimo, że zgodnie z regulaminem powinien być ważny do 9 marca godz 23:59:59.

Czekam też na odp na reklamację na te połączenia z 5 marca.


Coś czuję, że trzeba sobie wzór reklamacji przygotować i co 4 dni będzie trzeba daty tylko zmieniać ;p
 #789081  autor: 111
 06 mar 2015, 01:15
Ale pamiętajcie,że to wszystko dla waszego dobra;)
W RBM doszli do wniosku,że ten dzień aktywacji zaciemnia klientowi obraz sytuacji,bo ideą było proste skojarzenie 1zł= 1 dzień no limitu i 100 mega transferu.
A ten dodatkowy dzień aktywacji zaciemnia,gmatwa i burzy ten zaplanowany porządek;)
Tak więc niewdzięcznicy,sami widzicie,że operatorem kierowały szlachetne pobudki a wy podejrzewacie nie wiadomo co;)
 #789090  autor: Tuldor88
 06 mar 2015, 07:32
Najlepiej zrobić przez play24 zgłoszenie i podać w nim kiedy pakiet uaktywnialiśmy i tyle, jeśli faktycznie jest jakis błąd to powinni go rozwiazać, choc pewnie kilka dni im to zajmie.
 #789295  autor: rafmik
 07 mar 2015, 00:40
Ok, u mnie reklamacja załatwiona już jest.
Przez te kilkanaście godzin nie aktywnego pakietu zużyłem 1,20 zł z salda.
Dostałem rekompensate w formie zasilenia na kwotę 5 zł.


Zobaczymy jak będzie w poniedziałek, kiedy znowu kończy mi się pakiet ;p
 #789303  autor: perdos1
 07 mar 2015, 07:46
Mógłby ktoś napisać wzór zgłoszenia, tak żeby jak najszybciej wszystko załatwić? Bardzo ciekawi mnie to, że przepadły mi tylko darmowe minuty i smsy, pakiet internetu się przedłużył.

Moje zdanie jest takie, Play zrobił tak a nie inaczej na początku po to, żeby trochę ułatwić użytkownikom pamiętanie o włączaniu pakietów (trzeba było pamiętać tylko dzień a nie godzinę), ale ludzie zaczęli tego nadużywać, włączając pakiety o 00:01 i w rezultacie mając 4 dni no limitu zamiast 3. Oczywiście macie rację zgłaszając to, sam chcę to zrobić (ja nie "nadużywałem", ale po prostu włączyłem wieczorem zamiast rano), a Play jest sam sobie winien, bo sprawę załatwiłoby całkowicie wprowadzenie pakietów cyklicznych.
 #789310  autor: KA
 07 mar 2015, 08:42
Napisałem zgłoszenie przez Play24, opisując sytuację i prosząc o wyjaśnienie, bo nie zgadza się to z regulaminem i moim doświadczeniem. Oddzwonili szybko (jak zawsze) i coś próbowali niby tłumaczyć (opisałem powyżej). Po moim zdecydowanym oświadczeniu, że regulamin mówi inaczej, pan obiecał "sprawdzić" i grzecznie się pożegnał. Sprawdziłem po ok. 2 godzinach i ważność była już prawidłowa, do 23:59. Nie ma wzoru zgłoszenia, po prostu krótko opisz problem, oni naprawdę reagują. To, że coś kombinują to inna sprawa.

W końcu DZIAŁAJĄCY Android!!!
 #789312  autor: bolek2004
 07 mar 2015, 08:44
Zgłaszać trzeba jak najbardziej tylko jeśli nie naprawią tego w systemie to u każdego użytkownika, za każdym razem będzie to samo, a pisać reklamacje po każdej aktywacji pakietu to trochę bez sensu.
 #789323  autor: adik
 07 mar 2015, 10:28
jest to irytujące to fakt,ale gdy my sobie tego przypilnujemy to oni na tym tracą patrz przykład @rafmik, też miałem głupie tłumaczenie że play coś miesza w play24 i rzekomo to dlatego tak jest,a na pytanie kiedy to naprawią odpowiedź był nie wiemy.

http://www.speedtest.net/my-result/4142279769
 #789527  autor: olafo
 08 mar 2015, 12:29
Hmm, nieciekawe wygląda to co piszecie. Ja proponuję korzystać z pakietów 7-dniowych z automatycznym odnowieniem za pomocą wspominanego w tym wątku programu https://play.google.com/store/apps/deta ... call&hl=pl Wiem, że to trochę więcej kosztuje (30-31 zł z pakietu miesięcznie) ale nic wam nie naliczy z salda a i pakiet internetowy w dodatku nie przepada. A w praktyce i tak można płacić mniej jak się kupi doładowanie na allegro. Lepiej zaoszczędzić przy kupnie doładowania niż przy kombinowaniu z ważnością pakietu imo :wink:
  • Strona 34 z 139
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 139
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 139