rafmik pisze:Właśnie aktywowałem nowy pakiet na 3 dni. Zrobiłem to 02.03.2015 o 0:10.
Pakiet został aktywowany, ale jak sprawdzam jego ważność to jest ważny do 2015-03-05 godz 0:13
Czyli tak jak by równo 72h.
Było nie było jest to nie zgodne z aktualnie obowiązującym regulaminem.
Zaraz piszę reklamację i dam znać co odpowiedzą.
To odpowiadam
Po wczorajszej reklamacji dzisiaj do mnie dzwoniono oraz wysłano odpowiedź w Play24.
Z tego co mi tłumaczono, jest to błąd systemu, pakiet powinien być aktywny do 23:59:59.
Jak tak nie będzie (wyłączą go tak jak w powiadomieniu o 0:13) to mam reklamować.
Treść odpowiedzi pisemnej:
dziękuję za rozmowę podczas której ustaliliśmy kwestię dotyczącą błędnie wyświetlanej informacji odnośnie ważności usługi "Dni bez Limitów" .
Bardzo przepraszam za informację, która wprowadziła Pana w błąd i jednocześnie potwierdzam, że usługa powinna zostać odłączona w dniu 05-03-2015, o godzinie 23:59:59.
Proszę poczekać do wskazanego dnia, w przypadku wcześniejszego odłączenia usługi proszę przesłać nam odpowiednią informację.
Czyli zobaczymy w czwartek w nocy jak będzie.