Andrzej sprawdź, czy w papierach, czy gdziekolwiek nie ma jakiejś wzmianki o włączaniu usług. Jeżeli niczego nie ma (a stawiam to na 99,99%), to sieć po prostu w ordynarny i żałosny sposób próbuje od Ciebie zedrzeć pieniądze.
Od razu mówię Ci, że nie masz się co dziwić, bo takie praktyki w tej sieci stało się normą. W abonamencie np. mimo braku zgód marketingowych wydzwaniają z ofertami (do tego są wyjątkowo natarczywi), albo zmienianie warunków umowy w trakcie jej trwania.
Obserwuj dokładnie w poszukiwaniu tego typu niespodzianek, albo zmień operatora, w końcu to tylko karta, więc nie ma żadnych zobowiązań
Na marginesie przejrzałem regulamin i nie znalazłem żadnego punktu, że pakiet jest włączany za sam fakt korzystania z karty, czyli sieć po prostu próbowała z Twojego członka rodziny zerżnąć pieniądze.
I jeszcze jedno: Nie zdziw się, jeśli po podjęciu przez Ciebie próby zablokowania elektronicznej informacji handlowej w jakiejkolwiek postaci, wielokrotne próby wysłania odpowiednich sms, czy komend w internecie zakończą się niepowodzeniem. To też jest niestety "normą" w tej sieci.