DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 149 z 624
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 624
 #788239  autor: defilx
 02 mar 2015, 20:35
Czy ktoś zwrócił uwagę, że w iBOA po wybraniu odpowiedniego abonamentu, przy wyborze telefonu pojawia się informacja, że cena promocyjna obowiązuje przez 24 miesiące? :-D
I tak na przykład pojawia mi się opcja S5 za 349zł opłata na start + opłata miesięczna 62.99 przez 24 m-ce ;-)

Update:
Po kliknięciu w wybrany model telefonu pojawia się błąd:
"Uwaga
Przepraszamy, z przyczyn technicznych chwilowo nie można zamówić tej oferty. Prosimy, poinformuj nas o problemie pod numerem 22 413 3322 (połączenie płatne standardowo, zgodnie z Twoją taryfą)."
Chyba wiedzą już, że coś poknocili...

Update2:
Znalazłem w sieci baner:
Obrazek

Więc może jednak te ceny będą obowiązywać? Hmmm... ciekawe co oni wymyślają.
Ostatnio zmieniony 02 mar 2015, 21:22 przez defilx, łącznie zmieniany 1 raz.
 #788247  autor: Capeok
 02 mar 2015, 21:19
Witam po 2-letniej absencji :-).
Pytanie do kolegi Zenona - jaki abo miałeś dotychczas, oraz po jakim czasie od złożenia wypowiedzenia zadzwonił do Ciebie konsultant? Rabat na wszystkie słuchawki, czy tylko na wybrane modele?
 #788251  autor: Zenon Mocarny
 02 mar 2015, 21:34
@Capeok

Aktualnie korzystam z taryfy Rodzina 60 (standardowa cena to 79,90 zł), z obniżką Ambasadora -30% na abonament. W ramach tego mam:
- 750 minut do wszystkich sieci, wymiennych na sms/mms 1:1,
- 2 giga internetu,
- bez limitu w T-m dokupione za 1,99 zł

w cenie 57,92 zł brutto.

Wypowiedzenie wysłałem mailem w czwartek. Rabat obowiązuje na wszystkie telefony.

Pozdrawiam.
 #788254  autor: defilx
 02 mar 2015, 21:43
SACZI pisze:Pakiety roamingowe jednak amba zjadła ...
Dla przeciętnego użytkownika nie będzie to chyba ogromnym problemem. W końcu na codzień ma się dostęp do Skypa, Voip itd, a z samego roamingu korzysta się na wyjazdach wakacyjnych (chyba, że ktoś jeździ służbowo, ale wtedy pewnie korzysta się z komórki służbowej).
Przy zbliżonych abonamentach ceny telefonów w nowych ofertach są atrakcyjniejsze niż "stare" JUMP-y.
 #788255  autor: Capeok
 02 mar 2015, 21:44
Dzięki wielkie za szybką odpowiedź - ja również mam starą r60,ale trochę uboższą :-).
Już miałem migrować do Orange, ale widzę, że jednak trochę ich po męczę.
No to powodzenia w negocjacjach :-)
 #788257  autor: piotrzet
 02 mar 2015, 21:47
Jak jest z transferem danych w strefie tmobile w player tvn dalej bez limitu czy taki jak w abonamencie mówię o opcji premium

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #788258  autor: tapik78
 02 mar 2015, 21:59
Mam pytanie do bardziej obeznanych. Aneks podpisałem u kuriera 26.02 - Jump M 69.99. Czy w związku z tym, że nowa oferta bardziej mi odpowiada, czy są jakiekolwiek szanse w SUK jeszcze coś wynegocjować (większy pakiet w ramach abonamentu) czy pozostaje zabawa w odstąpienie od umowy w czasie 14 dni (odesłanie papierów i telefonu) i negocjacje od początku na nowych warunkach?
 #788260  autor: defilx
 02 mar 2015, 22:05
piotrzet pisze:Jak jest z transferem danych w strefie tmobile w player tvn dalej bez limitu czy taki jak w abonamencie mówię o opcji premium
W zapowiedziach nowych taryf była informacja o tym, że jako gratis będzie dostęp do strefy t-mobile w player.pl. Jak to się ma do zużycia transferu z danego pakietu i do oferty przedłużeniowej - nie mam pojęcia. U mnie w benefitach przy wszystkich taryfach były puste pola. Ale jeśli ceny abonamentów miałyby być obniżone o 30% to automatycznie ceny telefonów stają się atrakcyjniejsze, a przy okazji zyskujemy więcej neta - o ile ktoś jest w stanie to wykorzystać ;-)

@tapik78 - odesłanie telefonu wchodzi w grę, ale czy odstąpienie od umowy na abonament... hmmm... może być ciężko.
 #788263  autor: tapik78
 02 mar 2015, 22:09
Mam w dokumentach informację o możliwości odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni, zarówno jeśli chodzi o usługę jak i umowę sprzedaży sprzętu. W umowie mam zapis o rozpoczęciu świadczenia usług w ciągu 10 dni. Warto zapytać...
Ostatnio zmieniony 02 mar 2015, 22:28 przez tapik78, łącznie zmieniany 3 razy.
 #788264  autor: kowalp5
 02 mar 2015, 22:11
Wszedłem na iBOA, zrobiłem sobie wycieczkę po "tańszych" taryfach i rozsądnych cenowo telefonach. Oferta wygląda następująco:
Obrazek

Ciekawe, co zaoferuje SUK :wink:
 #788272  autor: ...radek...
 02 mar 2015, 22:28
tapik78 pisze:Mam pytanie do bardziej obeznanych. Aneks podpisałem u kuriera 26.02 - Jump M 69.99. Czy w związku z tym, że nowa oferta bardziej mi odpowiada, czy są jakiekolwiek szanse w SUK jeszcze coś wynegocjować (większy pakiet w ramach abonamentu) czy pozostaje zabawa w odstąpienie od umowy w czasie 14 dni (odesłanie papierów i telefonu) i negocjacje od początku na nowych warunkach?

Mozesz odesłac. Ja zamowilem kuriera w piatek i ma byc jutro, ale po prostu nie odbiore przesylki :mrgreen:
 #788274  autor: defilx
 02 mar 2015, 22:32
Poprzez IBOA taryfa Relax ma kosztować 55,99, a w niej np. S4 i HTC 820 za 9zł.
Trzeba cały czas pamiętać o tym, że SUK daje zniżkę od kwoty regularnej z cennika, a te są z oczywistych względów sztucznie zawyżone... Ja analizowałem ciut wyższe abonamenty. I np: w starych taryfach S5 kosztował w JUMP L za 99zł w opcji no-limit i 2GB net. W tej chwili (jeśli brać pod uwagę 30% zniżki na abo) w taryfie Mulit+ za 76,99 kosztuje 199zł, a w taryfie Max za 90,99 kosztuje tylko 9zł. No i w Multi+ jest 7GB net, a w Max chyba 10GB. Jest lepiej? :-D
 #788275  autor: piotrzet
 02 mar 2015, 22:35
Jeżeli chodzi o te droższe abo powyżej 60zł to oferta jest bardzo atrakcyjna przede wszystkim telefony są tańsze niż np w play bo przedchwilą porównałem i różnice w cenie nawet 1000zł

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #788276  autor: tapik78
 02 mar 2015, 22:36
No dobra, przypuśćmy, że odsyłam umowę i sprzęt z odpowiednim formularzem odstąpienia od umowy. Co się dzieje z moją umową? Trwa nadal na starych warunkach do 28 kwietnia (koniec umowy, nie aneksu)?

A jak to jest w przypadku gdy wraz z telefonem dostałem nową kartę SIM pod LTE(już aktywowana), a stara SIM została deaktywowana? Nową SIM też mam odsyłać?

Będę odcięty od sieci czy aktywują mi ponownie starą czy nowa zostaje u mnie?
 #788279  autor: wojcio7
 02 mar 2015, 22:57
Taaa..rabat 30% jest przyznawany przy zakupie przez net i na aż 3 miesiące :D
 #788280  autor: Woytek
 02 mar 2015, 23:00
Przy przedłużaniu w sklepie ten rabat wyświetla sie na cale 24 miesiące ! dopiero w ostatnim kroku nie mogę otworzyc umowy z pdf, ale niby cały czas się pokazują obok te warunki, wiec po kliknięciu " zamawiam " poszło by zlecenie... Myslicie, że to przejdzie? Ktoś próbuje?

Obrazek
 #788284  autor: defilx
 02 mar 2015, 23:07
Woytek pisze:Przy przedłużaniu w sklepie ten rabat wyświetla sie na cale 24 miesiące ! dopiero w ostatnim kroku nie mogę otworzyc umowy z pdf, ale niby cały czas się pokazują obok te warunki, wiec po kliknięciu " zamawiam " poszło by zlecenie... Myslicie, że to przejdzie? Ktoś próbuje?

Obrazek
Mnie ten ostatni krok generował błąd - cena za opłatę na start pojawia się 0zł i coś się krzaczyło - wspominałem o tym parę postów wcześniej.
Pokusił się ktoś o czytanie regulaminów w cennikach i dokumentach?
 #788285  autor: Woytek
 02 mar 2015, 23:09
defilx pisze:
Woytek pisze:Przy przedłużaniu w sklepie ten rabat wyświetla sie na cale 24 miesiące ! dopiero w ostatnim kroku nie mogę otworzyc umowy z pdf, ale niby cały czas się pokazują obok te warunki, wiec po kliknięciu " zamawiam " poszło by zlecenie... Myslicie, że to przejdzie? Ktoś próbuje?

Obrazek
Mnie ten ostatni krok generował błąd - cena za opłatę na start pojawia się 0zł i coś się krzaczyło - wspominałem o tym parę postów wcześniej.
Pokusił się ktoś o czytanie regulaminów w cennikach i dokumentach?
LOL a mi się udało zatwierdzić to zgłoszenie...
"Dziękujemy
Twoje zamówienie zostało zarejestrowane i czeka na weryfikację. W razie potrzeby skontaktujemy się z Tobą e-mailowo lub telefonicznie."
  • Strona 149 z 624
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 624
  • 1
  • 147
  • 148
  • 149
  • 150
  • 151
  • 624