Wykupiłem nowy pakiet.
Transfer pozostały ze starego zsumował się z nowym pakietem i ma jego ważność.
Transfer pozostały ze starego zsumował się z nowym pakietem i ma jego ważność.
Hmm nawet nie wiedziałem, myślałem że tylko podnieśli z 2 na 3GB neta.111 pisze:@ darkangel do niedawna za 29 zł był multipakiet z 400 minutami do all ,no limit SMS do all i 4 giga transferu.
Nie można porównywać liczby klientów tych dwóch-trzech marek. Jak to po co ma konkurować? A po co powstała submarka nju? Powstała po to właśnie, żeby m. in. zatrzymać klientów poszukujących tańsze alternatywy, zatrzymać ludzi młodych i świadomych. Gdyby nju miała nie konkurować z MVNO, sens ich istnienia znacznie by się zmniejszył.martin76 pisze:Ale po co nju ma konkurowac z sieciami gdzie lacznie nie ma tylu uzytkownikow co ma u siebie ??
Tak samo Virgin jest z kilka jak nie kilkanascie razy bardziej rozpoznawalne niz Lyca.
To juz bardzie bym sie spodziewal jakis ruchow po Kluczu.
Wprowadzenie klienta w błąd może tak, ale przynajmniej sprawa została jasno postawiona. Czy tak nie lepiej? Nietrudno w internecie znaleźć rozżalonych użytkowników, których np. marka nju po prostu zablokowała za to, że za dużo dzwonili? No to jaki to no-limit? Kiedy blokuje nju? Ile można dzwonić? Kiedy trzeba uważać? Nic nie wiadomo. Punkt regulaminu, który mówi o blokowaniu sformułowany jest bardzo ogólnie w taki sposób, że w zasadzie zawsze można go zastosować. Ciężko każdego dnia nakręcić 100 minut, nawet z minutowym naliczanie. Pamiętajmy, że jeśli np. w sobotę wydzwonimy tylko 10 minut, w niedzielę możemy gadać już przez 190 minut.LOOPO pisze:3000 minut to nie "no limit"
Można to nazwać celowym wprowadzaniem klientów w błąd.