DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #785451  autor: Anthrax
 18 lut 2015, 10:39
BARON76 jak widzisz T-Mobile wprowadza nowe i "innowacyjne" standardy zwłaszcza w kwestii pacta sunt servanda.
W zeszłym roku również wycięli numer z umowami tylko "zwykłym" abonentom, a reakcje były oczywiste i dotkliwe dla operatora.
Niestety branie na raty to sprytna sztuczka operatora, bo i tak będziesz bulić, mimo zakończenia umowy. Nie mniej nawet się nie zastanawiaj, tylko od razu wypowiadaj im umowę, bo na nieprofesjonalizm trzeba odpowiadać adekwatnie. Masz prawo w określonym czasie im podziękować bez konsekwencji, więc nie trać czasu i zrób to.
Pogratulować operatorowi, który wychodzi z ofertą, a potem śmiesznie przyznaje się, że mu się "nie opłaca" - pracownicy godni poklasku haha - a potem bez skrupułów zmiana warunków na gorsze i zlewka z abonenta.
Zresztą od początku "T" ta sieć odstawia bez przerwy akcje, które nadają się do humoru, a nie do prowadzenia biznesu i do zachęcania klientów:
- 4 grosze za sprawdzenie stanu konta
- numer z przenoszeniem do JUMP z zeszłego roku
- żenujące oferty dla stałych abonentów
- konsultanci wciskający kolejne numery z kosmicznymi abonentami, mimo oczywistej absurdalności tego typu ofert
- wydzwanianie i bardzo nachalne wciskanie usług mimo braku jakichkolwiek zgód marketingowych
- ciągłe awarie iBOA
- opłata za przedłużenie (sic!) umowy, zwana jako "aktywacja aneksu"
A to i tak tylko skrócona lista...
Aha, żeby nie było idiotycznych komentarzy, od razu podkreślam, że mówię to będąc 12 lat abo, a nie jakiś "klakier" - jak już mnie niektóry "intelektualiści" tutaj nazwali.
Rozwiąż z nimi umowę i zakończ tę przygodę.
 #785465  autor: Edek2008
 18 lut 2015, 12:05
Ale to sie nie miesci w glowie bo taryfa za 149zl i 3GB w calej UE jest nadal w sprzedazy. I teraz jak ktos ja wezmie a bedzie duzo korzystal z internetu poza granicami polski to dostanie takie pismo i mu zmniejsza do 1GB. Moim zdaniem to jest bezprawie. I dobrze wiedza ze nikt nie zrezygnuje bo zrobili tak ze 80% oplaty abonamentowej to oplata za telefon. No brak slow.
 #785482  autor: GaabRzew
 18 lut 2015, 13:47
Też dostałem takie pismo. Poszedłem do salonu pogadać z konsultantem o co chodzi, czy to na pewno od nich a nie od jakichś oszustów. Konsultant wszystko mi wytłumaczył, ja cierpliwie wysłuchałem całej marketingowej gadki. Potem sam powiedziałem co mi się nie podoba i na czym mi zależało w tej ofercie. Konsultant zapisał sobie to co mówiłem i dobrał dla mnie taką ofertę, że już nie mam żadnych zastrzeżeń ;) Gdyby znowu zmienili warunki to zrywam umowę, ale jak na razie jestem bardzo zadowolony. Zachęcam do ludzkiego załatwienia sprawy i rozmowy z konsultantem.
 #785485  autor: BARON76
 18 lut 2015, 14:15
Tak? To może się kolega pochwali co tam wywalczył. Ja mam firmę transportową więc siłą rzeczy te 15-18 dni jestem ja i moja kierowcy poza granicami. Jak bym chciał mieć bez limitu w Pl to teraz praktycznie każdy operator ma to w ofercie za połdarmo. Mi chodziło o UE. Będąc za granicą dużo korzystam z neta faktury, zlecenia transportowe, ogólnie komunikacja mailem. Rozmów też nie brakuje, jest o czym pogadać. I to dlatego brałem tę ofertę. Na telefony mnie stać mogłem kupić gdzie kolwiek. Dzwoniłem do boa już bym wziął droższą taryfę aby to utrzymać. No ale konsultant z rozbrajającą szczerością powiedział że to nie ma sensu. Czego nie wezmę i za ile i bez względu na to co tam obiecują to w regulaminie jest zapis że jak się z tego będzie korzystać to maja prawo obciąć do tysiąca min i bez sensu przepłacać abonament skoro i tak po odcięcie będzie to samo co w tańszych. Więc co tam wynegocjowales? Bo trochę nie dowierzam. A odnośnie rozwiązania umowy, najgorsze jest to że nie mam jakby alternatywy gdzieś indziej.
 #785509  autor: Edek2008
 18 lut 2015, 15:06
Ja tez nie mam alternatywy gdzie indziej. A znajduje sie 20 dni w miesiacu za granica. Bralem ta oferte ze wzgledu na nielimitowana ilosc minut i 3GB internetu. Tel byl przy okazji. A teraz net 1GB a minut 1000 :(
Moze kolega pochwali sie co mozna otrzymac i jak zagadac?
 #785516  autor: mwampir
 18 lut 2015, 15:47
Ja tez wczoraj dostałem takie pisemko, chyba w nagrodę ze przeniosłem następny telefon z play. Postaram sie zeby przez ten miesiąc co mi został bez limitu wydzwonił więcej niz zrobiłbym to do końca umowy. Taka nic nie znacząca pewnie w skali całego tmobile zemsta. Na pewno im sie to nie bedzie opłacało. Generalnie jestem zniesmaczony chamskim podejściem i na pewno po zakończeniu spłaty rat grzecznie zmienię operatora.
 #785527  autor: Horacy
 18 lut 2015, 16:33
Heh i nagle masa nowych kont się założyła :) Wszyscy są nagle premium userami płacącymi faktury po 200 pln na miesiąc :))) Ale tak na zdrowy rozum, ile procent z tych którzy wzięli te umowy wydzwania więcej niż 1000 minut? Przecież to jest ogromna ilość...
 #785537  autor: mwampir
 18 lut 2015, 16:59
Prawda. 1000 minut nie wykorzystywałem nigdy ale miałem psychiczny komfort. Z internetem sprawa sie ma inaczej bo tak koło 1,5GB zużywam systematycznie. Znów psychiczny komfort że limitu nie przekraczam i jakby co to jest luz. Po prostu sposób w jaki to zrobili zasługuje na pochylenie sie nad tym i udowodnienie że im sie w moim przypadku nie opłacało. W tym miesiącu nabije pare tysięcy minut - telefon na cała noc na połączeniu z Polską powinien krętaczom dać do myślenia.
 #785600  autor: matteo
 18 lut 2015, 21:27
mwampir pisze:Prawda. 1000 minut nie wykorzystywałem nigdy ale miałem psychiczny komfort. Z internetem sprawa sie ma inaczej bo tak koło 1,5GB zużywam systematycznie. Znów psychiczny komfort że limitu nie przekraczam i jakby co to jest luz. Po prostu sposób w jaki to zrobili zasługuje na pochylenie sie nad tym i udowodnienie że im sie w moim przypadku nie opłacało. W tym miesiącu nabije pare tysięcy minut - telefon na cała noc na połączeniu z Polską powinien krętaczom dać do myślenia.

Tylko ze wtedy masz jak w banku zwrotny telefon z sekcji monitoringu sieci i podejrzenie generowania sztucznego ruchu...
 #785605  autor: raiders
 18 lut 2015, 21:59
Dzwoniłem do tych ***ji ponieważ od lutego mam aktywowane xl na firme, umowa podpisana w grudniu(tak wiem mój błąd ze nie doczytałem tego punktu podczas podpisywania). Na początku po włączeniu zadzwoniłem i zapytałem o ten limit 14 dni za granica, to konsultantka powiedziała ze owszem nolimit przechodzi na 1000 minut po 2 okresach rozliczeniowych pod warunkiem ze NONSTOP przez 14 dni jest nawiązane połączenie inaczej jak po kilka minut dziennie się dzwoni lub przerwami co 1-2 dni to się nie liczy. Dzisiaj po przeczytaniu tego tematu zadzwoniłem jeszcze raz i się spytałem i tym razem inna konsultantka powiedziała ze po 14 dniach odnotowania za granica numeru po 2 okresach przechodzi na 1000 minut. Po przytoczeniu jej poprzedniej sytuacji zajrzała do regulaminu i po przeczytaniu dało się słyszeć niepewność?.konsultantka sama nie wiedziała jak to interpretować natomiast poinformowała mnie ze nie ma żadnego info na moim koncie ze taki aneks zostanie wysłany. Widziałem w poprzednich postach ze ktoś po miesiącu od podpisania umowy dostał już aneks o zmianach tyle ze ta osoba miała telefon(jeżeli się mylę ,przepraszam) i t-mobile wiedziało ze będą mieli kasę ze spłaty telefonu nawet jak się umowę zerwie. ja mam only-sim. konsultantka tez przyznała ze nie do wszystkich to przychodzi. Wiec ja zapewne zobaczę po dwóch cyklach wiec w kwietniu??..niezle sobie lecą w kulki??..wiele razy czytałem dużo niepochlebnych opinii o t-mobile ale nie wierzyłem w to do końca. Zobaczymy jak to będzie. Najgorsze jest to że żaden inny operator nie daje lepszej alternatywy??..
 #787547  autor: Krisstafor
 26 lut 2015, 22:57
Trzeba było by być idiotą aby nie brać telefonu do tej taryfy z telefonem 139 zł bez telefonu 99 zł różnica 40 zł x24 miesiące bez odsetek to dobra oferta. Natomiast po zmianie a raczej wypowiedzeniu umowy bo tak można by to nazwać. Mamy możliwość wypowiedzenia umowy ale za telefony trzeba dalej płacić i nie te 40 zł które wynikało z różnicy abonamentu z tel i bez tel. Ale do zapłaty jest 70 zł czyli te 30 jest tak jakby pokrywane z abonamentu. Wiec dlaczego teraz muszę spłacać 70 zł miesięcznie za tel a nie te 40.
Czy ktoś rozważał zgłoszenie tematu do UOKIKU lub rzecznika praw obywatelskich ? Bo wiadomo ze z powództwa cywilnego można by się sadzić ale efektu końcowego nie można być pewnym a za prawnika trzeba by zapłacić. Wiadomo ze nikt nie brał abonamentu tak wysokiego dla telefonu tylko telefon wziął przy okazji podpisania umowy i opłaty abonamentowej. Tym bardziej ze, jak pokazałem na początku takie rozwiazanie było opłacalne.
 #787676  autor: Horacy
 27 lut 2015, 14:13
Trzeba było sobie wziąć mniejszy abonament a nie teraz psioczyć... To, że się poleciało na pakiet danych (bo duży) to już nie mój problem. 2.5 roku temu jak brałem Orange dla firm, miałem wybór pomiędzy 45 netto bez tel i 55 netto z tel... Oczywiste, że wziąłem z tel, słuchawka od razu sprzedana i za nią zapłacony abonament, wyszło mnie taniej niż bym miał brać bez telefonu. A w umowie dużego szału nie było, darmo w Orange, 450 minut (niewykorzystane przechodziły na następny miesiąc) 1 GB i za dopłatą 500 SMS do wszystkich.
 #787783  autor: Krisstafor
 28 lut 2015, 07:44
Horacy pisze:Trzeba było sobie wziąć mniejszy abonament a nie teraz psioczyć... To, że się poleciało na pakiet danych (bo duży) to już nie mój problem. 2.5 roku temu jak brałem Orange dla firm, miałem wybór pomiędzy 45 netto bez tel i 55 netto z tel... Oczywiste, że wziąłem z tel, słuchawka od razu sprzedana i za nią zapłacony abonament, wyszło mnie taniej niż bym miał brać bez telefonu. A w umowie dużego szału nie było, darmo w Orange, 450 minut (niewykorzystane przechodziły na następny miesiąc) 1 GB i za dopłatą 500 SMS do wszystkich.

Zastanawiam się co miałeś na myśli i co Twoje wypociny wnoszą do tematu ?
 #792817  autor: ZygaDVB
 27 mar 2015, 09:35
Jest jeszcze lepiej - po piśmie do mnie dla abo proFirma XL o zmianie na 1000 minut w UE i zmianie pakietu z 3GB na 1GB nie zerwałem umowy (mam telefon, nic lepszego nie znalazłem). Nowe warunki obowiązują mnie od 18.03, teraz dostałem fakturę i co widzę? Oprócz tego 1000 min i 1GB mam jeszcze doliczona płatną usługę dodatkową Roaming UE przych.- bez limitu za uwaga 80 zł netto miesięcznie!!!
Oczywiście w piśmie o tej zmianie nie ma mowy. Jestem w trakcie wyjaśniania, ale uważajcie na pierwszą fakturę po wejściu w życie zmian jeśli zaakceptowaliście te zmiany.
 #792913  autor: Anthrax
 27 mar 2015, 19:19
piotrzet pisze:Pewno błąd systemu
Dziwnym trafem błędy trafiają się, kiedy coś jest korzystne dla abonenta, ale kiedy ma bulić, to błędów praktycznie nie ma. Przypadek?
 #792921  autor: ZygaDVB
 27 mar 2015, 20:29
No nie wiem - pierwszy raz mnie się zdarzyło, a mam telefony w różnych sieciach kilkanaście lat, że operator kilka miesięcy po podpisaniu dwuletniej umowy zmienia warunki na gorsze i do tego jeszcze od razu dziwne doliczenie na fakturze.
Na szczęście to rzeczywiście błąd po ich stronie - dostałem informację o korekcie faktury - opłaty będą wynosiły tyle co do tej pory.