Ja czekałam ponad miesiąc, mimo chyba 4 zgłoszeń na play24 i dopiero po paru gorzkich wpisach na forum Play zadzwoniła do mnie miła pani Konsultantka, oczywiście bardzo przepraszając i obiecując kontakt z działu utrzymania jeszcze w tym samym dniu (twierdziła, że pójdzie tam osobiście )- rzeczywiście DUK zadzwonił pół godziny później.jackq pisze:A ja od poniedziałku czekam na kontakt z GU mimo zgłoszenia na p24 i na forum playa u Play4you, nikt się nie odzywa. Widać w nosie mają starych klientów, po co będą przedłużać, za dużo już ich teraz trzeba oddać trochę innym.
Z roku na rok coraz gorzej.
- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
i dali coś korzystnego?
Nie, tylko dla nowychcoleograf pisze:a czy ta oferta dla firm po wpisaniu kodu nie wskoczy na przedłużenie umowy?
i nawet przy złożonym wypowiedzeniu GU nie da takiej fajnej oferty?
Zgodziłam się na ofertę o której pisał Azaitar:coleograf pisze:i dali coś korzystnego?
" 37 zł na 15 mies (1,5gb, no limit rozmowy na komorki + smsy + stacjo, 3 ms 5zł potem 44.99 więc średnia wartość to 37 zł) "
Nie wiem. Nie mam juz kontaktu za bardzo z gucoleograf pisze:i nawet przy złożonym wypowiedzeniu GU nie da takiej fajnej oferty?
asystolia pisze:Ja czekałam ponad miesiąc, mimo chyba 4 zgłoszeń na play24 i dopiero po paru gorzkich wpisach na forum Play zadzwoniła do mnie miła pani Konsultantka, oczywiście bardzo przepraszając i obiecując kontakt z działu utrzymania jeszcze w tym samym dniu (twierdziła, że pójdzie tam osobiście )- rzeczywiście DUK zadzwonił pół godziny później.jackq pisze:A ja od poniedziałku czekam na kontakt z GU mimo zgłoszenia na p24 i na forum playa u Play4you, nikt się nie odzywa. Widać w nosie mają starych klientów, po co będą przedłużać, za dużo już ich teraz trzeba oddać trochę innym.
Z roku na rok coraz gorzej.
A wystarczy napisać PW do Azaitara i kontakt gwarantowany z ofertą wybraną z przedstawionych na str. 348 - jeśli komuś odpowiada, któraś z tych propozycji to po co kombinowaćasystolia pisze:Zgodziłam się na ofertę o której pisał Azaitar:coleograf pisze:i dali coś korzystnego?
" 37 zł na 15 mies (1,5gb, no limit rozmowy na komorki + smsy + stacjo, 3 ms 5zł potem 44.99 więc średnia wartość to 37 zł) "
Tak jest, chętnie pomogę
@Azaitar
Zasięgnąłbyś może języka w sprawie wyższych abo z telefonem. Tu i ówdzie pojawiają się sporadycznie jakieś dziwne łamane/oferty typu parenaście miesięcy ponad 100 zł + kilka miesięcy kilkadziesiąt zł. Kiedyś przy abo 89 zł była zniżka na tel, zastanawiam się czy teraz też jest coś do ugrania.
Zasięgnąłbyś może języka w sprawie wyższych abo z telefonem. Tu i ówdzie pojawiają się sporadycznie jakieś dziwne łamane/oferty typu parenaście miesięcy ponad 100 zł + kilka miesięcy kilkadziesiąt zł. Kiedyś przy abo 89 zł była zniżka na tel, zastanawiam się czy teraz też jest coś do ugrania.
Pw wyslane, czekam na telefon. Czas goni.Azaitar pisze:Tak jest, chętnie pomogę
Oczywiście zrobiłeś wszystko co opisał Azaitar na str. 348? (Wypowiedzenie wysłane, nr zgłoszenia, nr telefonu i jaka oferta?) Jeśli tak, i jeśli niedługo Azaitar odczyta PW to dziś zadzwoniąjackq pisze:Pw wyslane, czekam na telefon. Czas goni.Azaitar pisze:Tak jest, chętnie pomogę
Powodzenia...
Wysłałam pw z ofertą, tylko czy to normalne, że moja wiadomość jest w skrzynce "do wysłania"?
Tak, zniknie dopiero jak adresat ją odczytaruby2110 pisze:Wysłałam pw z ofertą, tylko czy to normalne, że moja wiadomość jest w skrzynce "do wysłania"?
No to dobrze, dzięki troche zależy mi na czasie, bo za tydzień rozwiąże mi się umowa, a nikt do mnie nie dzwoni z ofertą, mimo że z tydzień temu właśnie taką samą ofertę mi przedstawiono, ale miałam sie zastanowić i na drugi dzień już nikt nie zadzwonił.
Bardzo dużo osób się wypowiada, że jak konsultant mówi, że oddzwoni to potem nie dzwoni Ale tutaj czekaj cierpliwie na telefon, tylko niech konsultant na koniec wszystko Ci podsumuje, tak dla bezpieczeństwaruby2110 pisze:No to dobrze, dzięki troche zależy mi na czasie, bo za tydzień rozwiąże mi się umowa, a nikt do mnie nie dzwoni z ofertą, mimo że z tydzień temu właśnie taką samą ofertę mi przedstawiono, ale miałam sie zastanowić i na drugi dzień już nikt nie zadzwonił.
W ostatnim czasie naczytałam się właśnie historii z konsultantami i nie dzwonieniem i zamiast pisać zgłoszenia na stronie play zdecydowałam się poszukać pomocy tutaj. Oczywiście wszystkiego się dopytam.
Ja miałem 2 razy taką sytuację, że przedłużałem umowę przez telefon, wybrałem telefon, wyraziłem wszystkie zgody, konsultant wszystko potwierdził, a potem się okazało po tygodniu jak kuriera nie było, że w systemie nie ma informacji o przedłużeniu umowy. Za pierwszym razem sobie darowałem, a za drugim już poprosiłem o odsłuchanie nagrania. Oczywiście zanim do tego doszło były ostre interwencje na forum Play, na facebooku, a jak już zadzwonili to jako przyczynę podali mi, że podczas zatwierdzania umowy przez konsultanta wybrany telefon nie był dostępny. Wszystko byłoby w porządku gdyby ten konsultant oddzwonił i mnie poinformował, a tak musiał sam się dowiedzieć. Co gorsze podczas przedłużania dostałem ofertę Abo All Inclusive 65 za 45zł. i LG L9, a po tym tygodniu (jak odsłuchali rozmowę) poinformowali mnie, że nadal tego telefonu nie ma i nie mogą mi dać Abo 65 w cenie Abo 45 bo już ta promocja się skończyła. Po ostrej walce znaleźli gdzieś dla mnie LG L9 i dali ten Abo 65 za 45 tylko nazwali to back office czy jakoś takruby2110 pisze:W ostatnim czasie naczytałam się właśnie historii z konsultantami i nie dzwonieniem i zamiast pisać zgłoszenia na stronie play zdecydowałam się poszukać pomocy tutaj. Oczywiście wszystkiego się dopytam.
Mam nadzieje, że ja takich przygód z Play nie będę miała. Nie rozumiem sytuacji, gdy ktoś już chce się zgodzić na daną ofertę, a konsultanci robią problemy. Wcześniej miałam w planach przejść na mixa bo żadnej fajnej oferty nie dostałam, ale po tej ofercie z telefonem za 44,99, którą otrzymałam zdecydowałam się na abonament, bo jest bardziej opłacalny. I jeszcze dziś na stronie play zobaczyłam, że telefon który chce z dużej dostępności ma już średnią dostępność.
Jeśli przedłużacie dzięki pomocy Azaitara wszystko przebiega szybko bez problemu. Ja tak miałam. W ciągu kilku dni zamówiłam to co chciałam i dostałam telefon.
Uważajcie tylko kiedy przedłużacie- lepiej pod koniec okresu rozliczeniowego, niż na początku.
Ja przedłużyłam 4 dni po rozpoczęciu okresu rozliczeniowego- dostałam fakturę korygującą, gdzie proporcjonalnie został rozliczony tylko abonament, natomiast za pakiet nielimitowanych SMS/MMS naliczono mi pełną miesięczną stawkę 10 zł, mimo że korzystałam z niego tylko 4 dni.
Ja przedłużyłam 4 dni po rozpoczęciu okresu rozliczeniowego- dostałam fakturę korygującą, gdzie proporcjonalnie został rozliczony tylko abonament, natomiast za pakiet nielimitowanych SMS/MMS naliczono mi pełną miesięczną stawkę 10 zł, mimo że korzystałam z niego tylko 4 dni.