DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 291 z 692
  • 1
  • 289
  • 290
  • 291
  • 292
  • 293
  • 692
 #781205  autor: asystolia
 29 sty 2015, 20:45
jackq pisze:A ja od poniedziałku czekam na kontakt z GU :P mimo zgłoszenia na p24 i na forum playa u Play4you, nikt się nie odzywa. Widać w nosie mają starych klientów, po co będą przedłużać, za dużo już ich teraz trzeba oddać trochę innym.
Z roku na rok coraz gorzej.
Ja czekałam ponad miesiąc, mimo chyba 4 zgłoszeń na play24 i dopiero po paru gorzkich wpisach na forum Play zadzwoniła do mnie miła pani Konsultantka, oczywiście bardzo przepraszając i obiecując kontakt z działu utrzymania jeszcze w tym samym dniu (twierdziła, że pójdzie tam osobiście :shock: )- rzeczywiście DUK zadzwonił pół godziny później.
 #781211  autor: asystolia
 29 sty 2015, 21:04
coleograf pisze:i dali coś korzystnego?
Zgodziłam się na ofertę o której pisał Azaitar:
" 37 zł na 15 mies (1,5gb, no limit rozmowy na komorki + smsy + stacjo, 3 ms 5zł potem 44.99 więc średnia wartość to 37 zł) "
 #781270  autor: Mr.Pelisa
 30 sty 2015, 08:57
asystolia pisze:
jackq pisze:A ja od poniedziałku czekam na kontakt z GU :P mimo zgłoszenia na p24 i na forum playa u Play4you, nikt się nie odzywa. Widać w nosie mają starych klientów, po co będą przedłużać, za dużo już ich teraz trzeba oddać trochę innym.
Z roku na rok coraz gorzej.
Ja czekałam ponad miesiąc, mimo chyba 4 zgłoszeń na play24 i dopiero po paru gorzkich wpisach na forum Play zadzwoniła do mnie miła pani Konsultantka, oczywiście bardzo przepraszając i obiecując kontakt z działu utrzymania jeszcze w tym samym dniu (twierdziła, że pójdzie tam osobiście :shock: )- rzeczywiście DUK zadzwonił pół godziny później.
asystolia pisze:
coleograf pisze:i dali coś korzystnego?
Zgodziłam się na ofertę o której pisał Azaitar:
" 37 zł na 15 mies (1,5gb, no limit rozmowy na komorki + smsy + stacjo, 3 ms 5zł potem 44.99 więc średnia wartość to 37 zł) "
A wystarczy napisać PW do Azaitara i kontakt gwarantowany z ofertą wybraną z przedstawionych na str. 348 - jeśli komuś odpowiada, któraś z tych propozycji to po co kombinować ;)
 #781290  autor: andrzejgolota
 30 sty 2015, 11:35
@Azaitar

Zasięgnąłbyś może języka w sprawie wyższych abo z telefonem. Tu i ówdzie pojawiają się sporadycznie jakieś dziwne łamane/oferty typu parenaście miesięcy ponad 100 zł + kilka miesięcy kilkadziesiąt zł. Kiedyś przy abo 89 zł była zniżka na tel, zastanawiam się czy teraz też jest coś do ugrania.
 #781303  autor: jackq
 30 sty 2015, 12:37
Azaitar pisze:Tak jest, chętnie pomogę :)
Pw wyslane, czekam na telefon. Czas goni.
 #781305  autor: Mr.Pelisa
 30 sty 2015, 12:52
jackq pisze:
Azaitar pisze:Tak jest, chętnie pomogę :)
Pw wyslane, czekam na telefon. Czas goni.
Oczywiście zrobiłeś wszystko co opisał Azaitar na str. 348? (Wypowiedzenie wysłane, nr zgłoszenia, nr telefonu i jaka oferta?) Jeśli tak, i jeśli niedługo Azaitar odczyta PW to dziś zadzwonią ;)
Powodzenia...
 #781312  autor: Mr.Pelisa
 30 sty 2015, 13:37
ruby2110 pisze:Wysłałam pw z ofertą, tylko czy to normalne, że moja wiadomość jest w skrzynce "do wysłania"?
Tak, zniknie dopiero jak adresat ją odczyta ;)
 #781314  autor: ruby2110
 30 sty 2015, 13:46
No to dobrze, dzięki :) troche zależy mi na czasie, bo za tydzień rozwiąże mi się umowa, a nikt do mnie nie dzwoni z ofertą, mimo że z tydzień temu właśnie taką samą ofertę mi przedstawiono, ale miałam sie zastanowić i na drugi dzień już nikt nie zadzwonił.
 #781315  autor: Mr.Pelisa
 30 sty 2015, 13:52
ruby2110 pisze:No to dobrze, dzięki :) troche zależy mi na czasie, bo za tydzień rozwiąże mi się umowa, a nikt do mnie nie dzwoni z ofertą, mimo że z tydzień temu właśnie taką samą ofertę mi przedstawiono, ale miałam sie zastanowić i na drugi dzień już nikt nie zadzwonił.
Bardzo dużo osób się wypowiada, że jak konsultant mówi, że oddzwoni to potem nie dzwoni ;-) Ale tutaj czekaj cierpliwie na telefon, tylko niech konsultant na koniec wszystko Ci podsumuje, tak dla bezpieczeństwa ;)
 #781319  autor: ruby2110
 30 sty 2015, 13:57
W ostatnim czasie naczytałam się właśnie historii z konsultantami i nie dzwonieniem i zamiast pisać zgłoszenia na stronie play zdecydowałam się poszukać pomocy tutaj. :) Oczywiście wszystkiego się dopytam. :)
 #781327  autor: Mr.Pelisa
 30 sty 2015, 14:24
ruby2110 pisze:W ostatnim czasie naczytałam się właśnie historii z konsultantami i nie dzwonieniem i zamiast pisać zgłoszenia na stronie play zdecydowałam się poszukać pomocy tutaj. :) Oczywiście wszystkiego się dopytam. :)
Ja miałem 2 razy taką sytuację, że przedłużałem umowę przez telefon, wybrałem telefon, wyraziłem wszystkie zgody, konsultant wszystko potwierdził, a potem się okazało po tygodniu jak kuriera nie było, że w systemie nie ma informacji o przedłużeniu umowy. Za pierwszym razem sobie darowałem, a za drugim już poprosiłem o odsłuchanie nagrania. Oczywiście zanim do tego doszło były ostre interwencje na forum Play, na facebooku, a jak już zadzwonili to jako przyczynę podali mi, że podczas zatwierdzania umowy przez konsultanta wybrany telefon nie był dostępny. Wszystko byłoby w porządku gdyby ten konsultant oddzwonił i mnie poinformował, a tak musiał sam się dowiedzieć. Co gorsze podczas przedłużania dostałem ofertę Abo All Inclusive 65 za 45zł. i LG L9, a po tym tygodniu (jak odsłuchali rozmowę) poinformowali mnie, że nadal tego telefonu nie ma i nie mogą mi dać Abo 65 w cenie Abo 45 bo już ta promocja się skończyła. Po ostrej walce znaleźli gdzieś dla mnie LG L9 i dali ten Abo 65 za 45 tylko nazwali to back office czy jakoś tak ;)
 #781329  autor: ruby2110
 30 sty 2015, 14:36
Mam nadzieje, że ja takich przygód z Play nie będę miała. Nie rozumiem sytuacji, gdy ktoś już chce się zgodzić na daną ofertę, a konsultanci robią problemy. Wcześniej miałam w planach przejść na mixa bo żadnej fajnej oferty nie dostałam, ale po tej ofercie z telefonem za 44,99, którą otrzymałam zdecydowałam się na abonament, bo jest bardziej opłacalny. I jeszcze dziś na stronie play zobaczyłam, że telefon który chce z dużej dostępności ma już średnią dostępność.
 #781335  autor: Wiola_K
 30 sty 2015, 15:59
Jeśli przedłużacie dzięki pomocy Azaitara wszystko przebiega szybko bez problemu. Ja tak miałam. W ciągu kilku dni zamówiłam to co chciałam i dostałam telefon.
 #781352  autor: asystolia
 30 sty 2015, 17:52
Uważajcie tylko kiedy przedłużacie- lepiej pod koniec okresu rozliczeniowego, niż na początku.

Ja przedłużyłam 4 dni po rozpoczęciu okresu rozliczeniowego- dostałam fakturę korygującą, gdzie proporcjonalnie został rozliczony tylko abonament, natomiast za pakiet nielimitowanych SMS/MMS naliczono mi pełną miesięczną stawkę 10 zł, mimo że korzystałam z niego tylko 4 dni.
  • Strona 291 z 692
  • 1
  • 289
  • 290
  • 291
  • 292
  • 293
  • 692
  • 1
  • 289
  • 290
  • 291
  • 292
  • 293
  • 692